Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Já se z toho zblázním 8. kapitola

jazzsprej


Já se z toho zblázním 8. kapitolaJak proběhla svatební cesta Renesmé a Jacoba? A co při ní stalo? Jak na to reagovali Cullenovi a vlkodlaci? Tak to se dozvíté v této kapitolce!

„Nessie, dej mi alespoň jednu malou pusu," zaškemral Jacob. Včera ráno se Jake vytratil a přišel až pozdě večer, a tak na něj Ness chtěla být naštvaná. Snažila se, aby si myslel, že je uražená, ale nešlo to. Když se na ni podíval psím pohledem, tak se neudržela, objala ho a políbila.

Jake ji vzal do náruče a odnesl do ložnice.

„Miláčku, tady máš poslední čtyři řízky od mamky," oznámila Jacobovi Renesmé, když se za hodinu konečně zvedla z postele.

„Jenom?" Protáhl obličej Jake a stáhl Nessie i s řízky do postele zase.

Další den ráno se Renesmé vzbudila s příšernou bolestí hlavy. Vstala z postele, ale zamotala se jí hlava a málem upadla.

„Lásko, co se děje? Je ti špatně?" staral se Jacob.

„Jen se mi zatočila hlava, hrozně mě bolí, víš," odpověděla Ness.

„Pojď si lehnout, dneska se budu o tebe starat já," rozhodl Jake. Cítím se těžká, čím to může být? A taky mám větší břicho než včera. Ach jo, povzdechla si Nessie v duchu. Jacob se o ni celý den pečlivě staral.

„Ještě pořád se cítím slabá," řekla Renesmé další den, asi zavolám Carlisleovi."

„Lež, já mu zavolám," pobídl Ness Jacob. Zkoušel volat, ale nešlo to. Sakra, zaklel Jake, asi tu není signál. Šel to oznámit Nessie a ta mu řekla, ať se jde koupat do moře, že když si ty líbánky neužívá ona, tak alespoň on. Prve nechtěl, ale vidina chladivé vody ho tak lákala, že neodolal. Pravidelně ale chodil Ness kontrolovat. Zkoušeli ještě volat Carlisleovi a jednou se jim to podařilo. Doporučil jim studené obklady a prášky proti bolení hlavy. Prášky ale Ness nejedla, protože jí bylo po nich ještě více špatně.

„Renesmé, nechci tě urazit, ale nemáš nějak velké břicho? Zdá se mi, že se ho máš mnohem větší než před osmi dny." Opatrně podotkl Jacob.

„No, asi jo a... taky jako bych cítila pohyby," zašeptala Nessie slabě.

„Pohyby?" vytřeštil oči Jake, „to není možné!"

Ráno se Jacob šel osvěžit do moře a ulovit něco Nessie. Najednou uslyšel Nessin křik. Chtěl běžet za ní, ale noha se mu zamotala do mořských řas. Upadl a naštípl si kost. Musel počkat, až se mu to zahojí. Mezitím křik ustal.

Najednou spatřil Renesmé, jak vyšla z domu, a nese nějaký uzlíček v náručí.

„Co to neseš, lásko?" zeptal Jake překvapeně.

„No.. EllBell," oznámila mu. Nechápal, a tak se raději šel podívat blíž.

„Vždyť je to mimino! Holčička! Kde si ji našla?" zvolal. Na odpověď, co mu Renesmé dala, nikdy nezapomene.

„To je naše dítě, víš" usmála se něžně. Naše, šlo hlavou Jacobovi, narodila se za... devět dní. Jake si holčičku prohlédl pozorněji. Měla černé rovné vlasy, snědou pleť, a když se na Jacoba podívala, uviděl její měkce hnědé oči. Měla v nich lásku a chytrost.

„Jak si ji předtím nazvala?" pídil se.

„EllBell - Elizabeth Isabell," odpověděla a podala mu ji. Její kůže byla tvrdá a studená jako kůže upírů.

Zítra jedou domů. To bude překvapení. Renesmé ho prosila, ať nikomu zatím nic neříká.

EllBell začala plakat, měla hlad. Novopečení rodiče nevěděli, co jí. Ale po zkušenostech s Ness zkusil dát Jake EllBell krev a povedlo se. Na chvíli byl hlad utišen.

Druhý den si všimli, že je EllBell o trochu větší než včera. Ještě se staví podívat na ten domek v Karibiku, co jim Esme s Carlislem koupili, a potom letí domů.

Ve Forks je už netrpělivě očekávaly na letišti. Tedy jen Bella, Alice a Rose. Ostatní byli doma, neboť mezi mraky probleskávalo slunce.

Alice měla nějaké tušení, ale neviděla, co se stalo, protože jí, jako obvykle, Jake její dar rušil.

„Už jsou tu!" zajásala Alice.

„Ahoj!" vítala je Bella.

„Ale… co to nesou?" zarazila se Rosalie, která měla nejlepší oči. To už Ness s Jacobem došla k nim.

„Miminko?" vydechly všechny naráz.

„Co to, kdo to..." koktala Bella. Najednou pochopily. Bella se radovala, že je babička a nemohla z holčičky spustit oči.

Potom jim Renesmé řekla, že se jmenuje EllBell. Všechny si EllBell chtěly pochovat.

„Ta je úžasná…" pochválila ji Alice.

„A za jak dlouho se narodila?" vyptávala se Rosalie.

„Přesně za devět dnů," řekl Jake.

„Ale pšt, chraňte si myšlenky, chceme, aby to bylo překvapení," dodala Ness.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Já se z toho zblázním 8. kapitola:

 1
22.08.2011 [23:20]

Emoticon Emoticon

22.08.2011 [1:56]

RoxanaAhoj,
článek jsem Ti opravila, ale musela jsem Ti nahrát obrázek do galerie. Byl moc velký, proto bych Tě prosila, abys od této chvíle používala URL perexu, který jsem Ti uložila v této kapitole. Dávej si také pozor na překlepy a ji/jí; krátce ve 4. pádě;
Příště, prosím, pozor.
Děkuji...

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!