Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » I já mám právo na lásku! 5. kapitola


I já mám právo na lásku! 5. kapitolaCo se dělo, když byla Jane na nákupech? Na konci bude menší zvrat. Pohled Demetriho.

DEMETRI

Jane mi odjela. Jen jedna pusa a celej den bude v nákupním centru. Jak ta si to užívá. Miluje nakupování. Zato já jsem pravej opak. Jdu nakupovat jen když musím, a ani to se mi nechce. Jane mi něco koupí. Ostatně jako vždycky. Zrovna teď jsme v tělocvičně a Alec se mě snaží rozptýlit.
„Hele, Deme, dáme si souboj? Můžem vzít i Felixe,“ napadlo Aleca.
„Jo, to zní skvěle, ale nevím, jestli sem přijde i Felix. Myslím, že teď má nějakou dívčí společnost,“ odpověděl jsem. Ten Felix se v životě neponaučí.
„To máš asi pravdu,“ souhlasil se mnou Alec.
„Tak co, jdem?“ zeptal jsem se já, protože už se docela teším.
Alec přikývl, a tak jsme se postavili proti sobě a souboj mohl začít. Ze začátku jsem vyhrával já. Pak Alec. Pak já. A pak zase Alec. Nakonec to skončilo 10:8 pro mě. Jo, jsem dobrej. Alec se na mě naoko naštval, ale pak usoudil, že jsem lepší a že bude muset víc trénovat. Tomu jsme se oba zasmáli. Já se pousmál.
Aleca neberu jako svého kámoše (jasně, že jo), ale spíš jako svého syna. My s Jane nikdy nebudeme mít miminko. Vím, nad čím přemýšlela, když jsme byli u vládců. Jsme upíři. Ano, Cullenovým se to povedlo, ale Bella byla člověk. To Jane není. Ani si nedokážu představit, že bych ji podvedl. Budu trávit věčnost s osobou, kterou miluju. A to mi musí stačit.
Pak přišel i Felix (asi už se vydováděl) a jen tak jsme se pošťuchovali. Dělali kraviny, různý ptákoviny… Prostě jsme blbli jako malí kluci. Takhle jsme strávili zbytek času než přijely holky.
Pak, když přišel čas, aby se můj miláček vrátil, čekali jsme s Alecem dole v garážích. Přivítal jsem Jane polibkem stejně jako Alec Heidi. Jen jim to trvalo trochu dýl. Popadl jsem všechny Janiny tašky a odnesl je nahoru do našeho pokoje.
„Něco jsem ti koupila,“ řekla mi Jane a začala se přehrabovat v tý hromadě tašek. Vytáhla malinkatou krabičku a otevřela ji. Uvnitř byl řetízek s půlkou srdíčka. Druhou měla ona na krku. Byl to nádherný dárek. Poděkoval jsem jí a políbil ji za to.
Večer si oblékla jednu velmi sexy košilku, co si dnes koupila, a já neodolal. Jane je moje jediná slabina. Celej hrad se tu noc otřásal a ne jenom z nás…
Další vášnivá noc s mým ďáblíkem. Ano, Jane je andílek, ale v takových chvílích je to dračice. A jen moje dračice. Miluju ji jako nikoho na světě a udělal bych vše, co bych jí na očích uviděl. Nikdy ji nepřestanu chránit. Nikdy!
Zrovna s Jane jdeme do trůnního sálu na svačinu. Už se těším, mám docela hlad. Na Jane to taky bylo vidět. Už se na svačinku těšila. Všichni tam už čekali. Vládci, Felix, Alec bez Heidi, protože ta se stará o přísun potravy na hrad. Vše probíhalo jako vždy. Arova věta a pustili jsme se do jídla. Vybral jsem si jednoho mladíka, který chutnal výborně. Bylo mu asi tak jednadvacet možná dvaadvacet. Jane právě dopíjela svou pochoutku, když ji upustila a běžela upíří rychlostí pryč ze sálu. Co se děje? Jane od jídla ještě nikdy neutekla. Hned jsem běžel za ní. Našel jsem ji na záchodě. Počkat! Na záchodě? Záchod máme jen pro recepční. Ona jediná ho totiž potřebuje. Zaťukal jsem.
„Jane, miláčku, jsi v pořádku?“ zeptal jsem se hned, jak vylezla.
„Ne, právě jsem vyzvracela všechnu krev,“ odpověděla. Tak tohle jsem nečekal.





« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek I já mám právo na lásku! 5. kapitola:

 1
15.09.2013 [10:33]

Pěkné :)))

1. Lucie
08.09.2013 [14:40]

Moc se mi líbí ta to povídka. Emoticon Prosím dej sem další kapitolu. Moc prosím Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!