Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Hry s citmi 5. kapitola


Hry s citmi 5. kapitolaNoc strávená u Alice, ktorá tam je s Jasperom. Ako to dopadne? A čo spôsobilo to, že sa Edward ráno správa divne? Prajem pekné čítanie.

Trailer

Edward bol v izbe sám a ja som sedela vonku pri Alice a Jasperovi, ktorí sa zabávali na nejakých osobných vtipoch, ktorým nikdy nepochopím. Proste najlepšie strávenie piatkového večera.

S tichým povzdychom som sa zosunula po stoličke, dekou si zakryla tvár a zavrela oči. Alice by určite nepochopila, keby som zrazu chcela ísť spať. O pol ôsmej. A navyše by už vôbec nechápala, keby ma nenašla vo svojej izbe. Ale veď by tam možno ani nešla, keď má Jaspera. Určite by chcela noc stráviť s ním a ja by som mohla byť u Edwarda. Bez povšimnutia a celú noc. Na perách sa mi z tej predstavy okamžite zjavil prihlúply úsmev.

Edward a tá jeho sprostá stávka. Nechápala som ho. Na čo by sa stavoval o niečo, čo nemôže vyhrať? A čakal vôbec, že sa mu niekedy priznám s tým, že po ňom túžim? Mal pravdu, túžim po ňom, no nikdy by som mu neurobila takú radosť, aby som to priznala.

A ako po ňom nemôžem túžiť? Priťahuje ma na ňom všetko... jeho hlas, zelené oči, zmyselné pery a, doriti, aj ten jeho otravný, arogantný úsmev, ktorý tak veľmi nenávidím. No aj keď som ho niekedy nevedela vystáť, tak som po ňom túžila a práve preto som teraz tak veľmi chcela ísť za ním.

Bohvie, čo teraz robí... čaká na mňa? Myslí na mňa tak, ako ja neho? Je tiež taký zmätený ako ja? Tú myšlienku som okamžite zavrhla. Ide mu iba o sex, o nič iné, a mne tiež.

„Bella?“ Z myšlienok ma vytrhol Alicin hlas a jej ruka, ktorá zo mňa stiahla deku. „Nudíš sa,“ skonštatovala trochu sklesnuto a ja som videla, že si to berie za vinu. No ona za nič nemohla. To ja som bola tá, ktorá tu ničila zábavu.

„Myslím, že pôjdem do obývačky a pozriem si telku,“ povedala som s úsmevom. Alice na mňa trochu nedôverčivo pozrela a zamračila sa. Nepáčilo sa jej to. „Vy tu pokojne zostaňte a ja sa už nejako zabavím.“ Postavila som sa.

„Ale Bella...“ Alice sa neprestávala mračiť.

„To je v pohode, Alice,“ uistila som ju, ešte raz sa pousmiala a pomaly odišla dovnútra. V celom dome bolo ticho a tma. Že by to Edward už vzdal a išiel spať? Zostala som neistá, nechcela som tam len tak vojsť. A čo by som mu vôbec povedala?

Nervózne som si zahryzla do pery a vybrala sa do obývačky. Bola som príliš zbabelá na to ukázať sa tam. Do ruky som chytila ovládač a zapla nejaký program, ktorý tam mali pustený.

Musela som sa zasmiať. Rattatoille. Tak s tým by som dokázala stráviť tento hrozný večer. Pohodlne som sa usadila do gauča v tmavej obývačke a zahľadela sa na televízor.

Asi v polovici filmu som započula zvuky. Vedela som, že ide. Cítila som ho. Jeho krásnu vôňu a potom tu ešte, samozrejme, bolo to mraučanie v celom tele, ktoré sa dostavilo vždy, keď bol niekde nablízku. A ďalej tam bol štýl, akým sa pohyboval. Na rozdiel od iných, on kráčal ladne, tak ľahko a s istotou. Ani v jednom jeho kroku som nepočula zaváhanie.

Jeho dlane pomaly skĺzli po mojich ramenách, až ku mojim rukám, kde sa zastavil a preplietol jeho prsty s tými mojimi.

„Nemôžem uveriť, že si ma vymenila za animovaného potkana, ktorý varí,“ zašepkal takým hlasom, že som sa skoro začala cítiť previnilo. Bradu si jemne oprel o moje rameno a nos zaboril do môjho krku. Stuhla som, keď som ucítila jeho dych na mojej pokožke. Cítila som sa tak... intímne.

„Ženám sa páčia muži, ktorí vedia variť,“ zamrmlala som a bez rozmýšľania zaklonila hlavu do strany, aby som umožnila jeho perám, ktoré ma práve bozkávali na krku, lepší prístup. Cítila som, ako sa jemne pousmial.

„Tak ja som potom živým príkladom muža, ktorý je sexi aj bez varenia... že?“ Jemne vsal môj ušný lalôčik a ja som sa neubránila vzdychu. Nezmohla som sa na nič iné, ako na prikývnutie. Čo to so mnou robil?

Bozkami pomaly pokračoval po mojom krku, sánke, brade, až sa dostal k mojim perám. Ruky som mu zaplietla do vlasov a snažila si jeho pery pritiahnuť čo najbližšie. Edward jemne vsal moju hornú peru medzi tie svoje a láskal ju.

Hlasno som vzdychla a pootvorila ústa, aby som umožnila prístup jeho jazyku, ktorým mi prechádzal po pere. Bez toho, aby oddelil naše pery, sa prehupol cez sedačku a opatrne sa vkliesnil medzi moje nohy. Prstami ladne rozopol zips na mojich nohaviciach a skôr, ako som sa spamätala, ich stiahol dolu aj s nohavičkami. Inokedy, a s niekým iným, by som sa určite hanbila. No nie s Edwardom. Bolo to také prirodzené.

„Alice,“ zašepkala som medzi bozkami. Edward sa jemne pousmial a zatlačil ma do vankúšov tak, že som ležala.

„Myslím, že tá ma teraz iné povinnosti s Jasperom... a my tiež.“ Ruky až príliš pomaly sunul po mojich stehnách až k zadočku, ktorý pevne chytil a vysadil si ho k svojmu rozkroku. Keď som si za ním zaplietla nohy, ruky položil vedľa tých mojich a vrátil sa k mojim perám.

„Tak veľmi ťa chcem,“ šepol a vyrazil svojim citlivým miestom oproti mojej panve. Vzrušene som vzdychla, keď som ucítila, ako veľmi je vzrušený.

„Povedz mi, ako veľmi ma chceš, Isabella,“ Znova vyrazil svojou panvou oproti tej mojej a ja som si roztržito zahryzla do pery, aby mi tie slová neutiekli. Prstami som hladne vyrazila k jeho trenírkam a stiahla ich. Naskytol sa mi pohľad na Edwarda v celej jeho kráse. Roztúženého a čakajúceho.

„Dobrý pokus,“ zamrmlala som a Edward sa zasmial.

„Raz to aj tak vzdáš.“ Posledné, čo som videla, bol jeho arogantný úsmev a zelené oči, ktoré horeli túžbou.

Prsty jemne zaboril do mojej pokožky na zadočku a prudko sa do mňa vnoril. Z toho pocitu som prekvapene zalapala po dychu a okamžite zavrela oči. Nič sa nevyrovnalo tomu pocitu. Cítila som sa tak plná.

Edward prerývane dýchal a čakal. Cítila som, že sa na mňa díva a čaká na nejaký pokyn, aby vedel, či môže ísť ďalej. Žiadny som mu nedala. Bokmi som vyrazila oproti tým jeho a vzala si ho ešte hlbšie. Edward hlasno zastonal a jeho zovretie ešte zosilnelo.

„Isabella,“ zašepkal zúfalo a začal sa vo mne rýchlo pohybovať. Pevne som ho chytila za boky a pomáhala mu ešte silnejšie prirážať. Cítila som, ako sa celé moje telo napälo a prechádzali ním vlny vzrušenia. Zavzdychala som, keď do mňa tvrdo vrazil a moje telo zachvátil orgazmus. Edward poslednýkrát prirazil, stuhol a padal hneď za mnou.

„Wau,“ vzdychla som a konečne otvorila oči, aby som mohla vidieť Edwardovu tvár, ktorá ležala na mojej hrudi. Unavene sa zasmial a pozrel sa mi do očí.

„Wau.“

S úsmevom som sledovala, ako si rýchlo obliekol trenky a mne podal nohavice. Potom sa znova usadil, zatiaľ čo ja som sa obliekala a zahľadel sa na televízor.

„Nemám rád tú rozprávku.“ Prekvapene som pozdvihla obočie, keď ju prepol a zvodne sa na mňa usmial.

 

Ráno ma zobudil hluk, ktorý išiel z kuchyne. Unavene som otvorila oči a rozospato sa okolo seba rozhliadla. Edward tu už nebol. Niekedy by som si aj myslela, že sa mi to všetko snívalo, no keď som ucítila tú známu bolesť v stehnách, vedela som, že nie. Spokojne som sa usmiala a vybrala sa do kuchyne, kde už stála Alice a niečo krájala.

„Dobré ráno,“ povedala som až príliš šťastne, no Alice si to ani nevšimla. Okamžite pustila nôž a objala ma.

„Bella, mne je tak ľúto, že si sa včera nudila. Mala si pravdu, nemala som ťa sem ťahať,“ spustila a ja som ju iba prekvapene sledovala. „A ešte si spala na gauči... som hrozná kamarátka. Vôbec som ti nevenovala pozornosť.“

Nešťastne sklopila hlavu do dlaní a neveriacky krútila hlavou.  Musela som sa pousmiať. Skoro som mala chuť povedať niečo ako, „neboj sa, Alice, tvoj brat sa o mňa postaral,“ no tomu by asi veľmi nepochopila. Jemne som jej stiahla ruky z tváre a usmiala sa na ňu.

„To je v poriadku... vlastne som sa aj celkom zabávala,“ uistila som ju a ona na mňa nedôverčivo pozrela a zamračila sa.

„Vážne?“ Prikývla som a obrátila svoj pohľad na chladničku.

„Tak čo máme na raňajky?“ spýtala som sa a Alice hneď ožila.

 

Jasper vstal asi hodinu po mne a všetci sme práve sedeli v obývačke a rozprávali sa o škole.

„Hej, Edward!“ zakričal Jasper a zamával Edwardovi, ktorý pomaly kráčal po schodoch. Iba sa uškrnul, pozdravil a prešiel do kuchyne. Bez toho, aby mi venoval aspoň jeden pohľad. Stŕpla som. Čo sa stalo? Veď ma už prestal ignorovať.

„Edward, práve sme sa rozprávali, že by sme  ja, Jasper a Bella išli do Port Angeles do kina. Nešiel by si s nami?“ zakričala na neho Alice a ja som sledovala, ako sa vracia do obývačky s pohárom v ruke.

„Nie,“ odvrkol nezaujato a trochu znechutene. Čo mu zasa je?

„No tak, bude sranda,“ doplnil Jasper. Všimla som si, ako sa Edwardov pohľad na chvíľu stočil ku mne, no z jeho výrazu som nemohla nič vyčítať. Neboli v ňom žiadne emócie, iba nezáujem.

„Povedal som nie,“ nahnevane zavrčal a odišiel. Alice prekvapene pozrela na Jaspera, ktorý iba nechápavo mykol plecami.

...

Celé doobedie som strávila u Alice doma a okolo tretej sme sa začali pripravovať do kina. Jasper už odišiel do auta a Alice pobehovala po izbe a obliekala sa.

„No tak, Alice, je to iba kino!“ povedala som zúfalo a ďalej ju sledovala. Alice už takéto poznámky ignorovala a ďalej sa hrabala v skrini. Znudene som prevrátila oči a vybrala sa k dverám.

„Idem sa napiť,“ zakričala som na ňu, no vedela som, že mi nevenuje pozornosť. Rýchlo som sa vybrala do kuchyne a prekvapene zastala na prahu, keď som tam zbadala Edwarda, ktorý sa opieral o linku.

„Ahoj,“ zašomrala som a vybrala si džús, aby som sa mohla napiť. Edward si ma pomaly premeral a nakoniec zamrmlal tiché „ahoj.“ Prekvapene som sa otočila a stretla sa s jeho nečitateľným pohľadom. Nevydržala som to. Musela som vedieť, čo sa deje.

„Stalo sa niečo?“ spýtala som sa, podráždená z jeho správania. Edward iba arogantne pozdvihol jedno obočie.

„Nie, všetko je tak ako má byť.“

„Edward! Zlato, kde si mi utiekol?“ Do kuchyne vošla Tanya, okamžite objala Edwarda a vášnivo ho pobozkala. Ja som tam iba stála, hľadela mu do očí a nemohla tomu uveriť. Mal pravdu. Všetko je tak, ako má byť. Strnulo som sa snažila dostať z jeho pohľadu aspoň nejakú emóciu, no keď som tam nič nenašla, otočila som sa a čo najrýchlejšie odišla.

„Isabella je divná.“ Započula som ešte Tanyin hlas. Rýchlo som vybehla z domu, aby som nepočula, čo povedal Edward. To by som už nezvládla. Naskočila som na zadné sedadlo a ignorovala prekvapené otázky Jaspera. Nahnevane som zavrela oči a snažila sa upokojiť. Nenávidela som Edwarda Masena.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Hry s citmi 5. kapitola:

 1 2 3   Další »
22. Danka2830
02.11.2011 [8:31]

Oooooooooooooooooch boooože to nieeeeee !!!!! Emoticon Emoticon ..... No ale pokiaľ je môj šiesty zmysel OK, tak si myslím že Tanya sa mu tam nanútila sama a on trubiroh ju nechal.... blleeeeeee.... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

02.11.2011 [8:31]

super :)

02.11.2011 [1:32]

AfroditaAliceCullenEdward je svině, ale je boží miluju, když se takhle chová. Je strašně sexy! Ale kdyby mu to Bella vrátila i s ůrokama samozřejmě, tak bych byla taky veselá. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

02.11.2011 [0:03]

Dorianna Emoticon Emoticon Emoticon

01.11.2011 [22:51]

LadyLilianne Emoticon Emoticon Emoticon

17. Faire
01.11.2011 [22:10]

FaireDoufám v další brzké pokračování. Emoticon

16.
Smazat | Upravit | 01.11.2011 [22:06]

keby sa tam nezjavila Tanya, pomyslela by som si, že sa nám Edward zamiloval Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon och, skvelé... aj ja chcem takého chlapa, aj keď je sviňa Emoticon

15. BeSwan
01.11.2011 [22:00]

BeSwan Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

14. AnysP
01.11.2011 [21:53]

AnysPty jo jak já tu tanyu nesnášim ale docela bych chtěla vědět co jí edward na to odpověděl... už se těšim na dalšííí honeeem.... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

13. Huny
01.11.2011 [21:39]

HunyDoufám, že Bella tu sázku vyhraje. Zasloužila by si to, potom, jak se k ní Edward hnusně chová. A Tanya? Grrr Emoticon Emoticon Ta mi pije krev od samého začátku.
Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!