Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Hladina stúpa - 9. kapitola: Prvýkrát vlkom


Hladina stúpa - 9. kapitola: Prvýkrát vlkomMyslím, že názov hovorí za všetko. Príjemné čítanie.

9. kapitola Prvýkrát vlkom

 

Enrik len vyvalene hľadel a premýšľal, či to celé nie je sen. Mama sa pred jeho vlastnými očami premenila na vlka, ktorý bojoval s extrémne rýchlymi a silnými bledými mužmi, ktorí vyciciavali jeho kamarátov.

Thomas vedľa neho striedavo pozeral na Enrika a na vlka bojujúceho s mužmi. Mama-vlk bojovala naozaj dobre, ale boli traja a bolo vidno, že nestíha útočiť aj sa brániť naraz.

Nakoniec sa jeden z tých troch odpojil, a až príliš elegantne prešiel k Thomasovi, zdrapil ho za nohu a držal ho vo vzduchu. Thomas začal jačať a hádzať sa, ale proti tvrdému zovretiu bledého muža bol bezmocný.

Enrik sa pozeral, ako sa do jeho najlepšieho priateľa zahryzli špicaté zubiská toho chlapa. Thomas sa bránil čoraz menej až mu ovisla hlava, zatiaľ čo ten tvor spokojne pil.

Enrikovi pomaly začalo dochádzať, že Thomas zomiera.

Krv v Enrikovom tele akoby vybuchla a on sa v prudkej triaške zmenil. Dopadol na všetky štyri a svet okolo neho bol prekvapivo menší.

Výborne, Enrik. A teraz pohni zadkom, treba tu vyradiť z funkcie pár ciciakov. Mamin hlas sa mu ozval v hlave.

Enrik to nechápal, ale ten istý hnev, vďaka ktorému sa premenil, ho teraz nútil hnať sa vpred, pri pohľade na muža sajúceho z jeho najlepšieho priateľa.

Zaboril zuby do ramena toho chlapa. Bolo tvrdé a chladné, ale nie dosť, aby sa cez jeho kožu Enrik nedostal. Mykol hlavou a vytrhol mužovi rameno aj s celou rukou. Muž zareval od bolesti a zahnal sa po Enrikovi, ale ten bol rýchlejší, skočil po mužovi, zahryzol sa mu do hlavy a chystal sa ňou otočiť a odtrhnúť ju, keď ho niekto schmatol za krk a odhodil ho dozadu.

Enrik sa ešte nestihol spamätať, no to už po ňom vystrelil ďalší bledý muž, zatiaľ čo ten druhý si hľadal svoju ruku. Enrik už myslel, že je po ňom, no strieborno-sivý vlk...

Vlčica! Odkedy som ja vlk! To je ale nehoráznosť! ozval sa mamin vyčítavý hlas.

Strieborno-sivá vlčica sa postavila pred Enrika a akurát včas na to, aby mužovi odtrhla celý bok tela.

To nie sú obyčajní chlapíci, môj milý, to sú upíri!

To predsa nejde, protestoval Enrik, kým pomáhal mame z trhaním.

Ak vezmeš do úvahy, že ty si vlkolak, nie je také čudné, že existujú upíri.

Jasné, to určite. A morské panny existujú určite tiež! odfrkol ironicky Enrik, keď sa s mamou vrhli na druhého.

Samozrejme.

Enrik od šoku znehybnel, čo bola obrovská chyba, lebo jeden upír sa mu načahoval po krku a nebyť mamy, ktorá mu tú ruku odhryzla, kto vie ako by to dopadlo.

Mohol by si sa láskavo sústrediť?!

Enrik na to nič nepovedal. Snažil sa zo seba dať čo najviac, potláčajúc kopu otázok, ktoré mu napadali.

Mama jedného vyradila sama, jedného roztrhali spolu a tretí im bez ramena a kolena zdrhol. Enrik ho chcel prenasledovať, no mama ho zastavila.

Nemôžeš sa ako obrovský vlk premávať po meste plnom ľudí!

A on sa môže? Bez kolena a ruky? spýtal sa Enrik rozladene. Najradšej by toho upíra, či čo to bolo, roztrhal na malé kúsky ako tých predtým.

Upír sám o sebe sa vie lepšie zamaskovať ako vlk veľký ako kôň, odvrkla mama. Enrik vycítil z jej hlasu, že ani ona nie je veľmi nadšená, že utiekol.

Musím uznať, že si celkom krásavec. Takú zvláštnu pieskovo-sivú srsť nemá len tak hocikto. Je to kombinácia mojej a Sethovej... Mama sa zasekla uprostred myšlienky.

Inak, keď už sme pri tom, že máme srsť a sme vlastne vlci, čo nie je veľmi normálne, takže by som sa rád spýtal, čo, do čerta, to má znamenať.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Hladina stúpa - 9. kapitola: Prvýkrát vlkom:

 1
13.05.2012 [14:16]

VerCullenNo, te to je teda bomba! Emoticon Chudák Thomas, ale je dobře, že jeho smrt pomohla aspoň k něčemu - Enrik se přeměnil. Emoticon To se mi moc líbilo, že to dávalo takovou pěknou logiku.

Ten rozhovor mezi Leah a Enrikem ve vlčí podobě byl hrozně zvláštní. Takový nezvyk (zase plácám :D). Ale přišlo mi divné, že Enrikovi odpověděla, co se týče těch mořských pannen, a pak se divila, že se nesoustředí - tohle by totiž rozhodilo každé, tak se vzpamatuj, Leah! Emoticon

Jinak krásná a brutální kapitola, těšim na další! Emoticon

2. UV
13.05.2012 [11:48]

Rozjela si to zajmavě. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Jana
13.05.2012 [11:10]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!