Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Hladina stúpa - 1. kapitola: Pomoc morskej panny


Hladina stúpa - 1. kapitola: Pomoc morskej pannyLeah odišla z La Push, aby začala nový život. Zaľúbila sa a vydala, prestala sa premieňať a má deti. Nikdy nechcela, aby mal ktokoľvek z jej rodiny niečo spoločné s nadprirodzeným svetom, z ktorého utiekla, no život na jej plány nedbal. Viac sa dočítate v mojej novej poviedke. (uverejnenú na moje narodeniny, tak ma potešte a čítajte)

„Enrik, okamžite vylez! Toto už nie je hra!“ kričala Leah Meyerová, rodená Clearwaterová, zatiaľ čo bežala po piesočnatej pláži. Vietor jej fúkal do tváre a ona ľutovala, že si nevzala so sebou aspoň košeľu.

„Enrik, poď sem, lebo ma naozaj nahneváš!“ vykrikovala ďalej, ale jej syn sa neozýval.

Kam sa mohol vybrať? Odišiel by z pláže sám? - uvažovala v duchu. Nevedela ani, kedy ten malý chuligán ušiel. Hrala sa s Manuelom a ich malou dcérkou Piou v piesku, keď si uvedomila, že tam Enrik nie je.

No veď počkaj, ty drzý krpec! Ja ti vyprášim kožuch, keď ťa nájdem. Takto ma vystrašiť kvôli pár mušliam, ako nakoniec isto vysvitne. 

Leah sa všemožne upokojovala, že ten výmyselník proste zase niečo skúma a že sa mu nič nestalo. Srdce jej však splašene tĺklo ako o závod a silný pocit strachu jej zvieral hruď.

 

Enrik ju nemohol počuť. Bol na druhej strane pláže, kde nebolo tak veľa ľudí. Na tomto mieste bol terén kamenistejší a okrem roztrúsených betónových mól - tu nebol žiaden voľný vstup do mora. Šiel stále ďalej, kde už nebolo ani nohy.

Medzi skalami sa dali nájsť zaujímavé mušle rôznych tvarov. Cez plece mal prehodené vrecúško s ťažkým nákladom malých mušličiek z celej piesočnatej časti pláže. V ruke mal špicatý kameň, ktorý mu slúžil na oddeľovanie mušlí od kameňov. Lepší by bol, samozrejme, nôž - lenže, kto by ho dal šesťročnému chlapcovi do ruky?

Vyšiel na betónové mólo. Hoci bolo vysoké, takže hore sa voda nedostala, dolná časť bola stále obmývaná morom. Mal už odskúšané, že na každej takej dolnej časti sa dajú nájsť rôzne mušličky. Rád zbieral aj obývané. Kľakol si a snažil sa ruku natiahnuť čo najviac pod vodu, aby chytil prisaté živočíchy. Zafúkal silný vietor. Padli mu vlasy do očí a keď si ich chcel odhrnúť, stratil rovnováhu a čľupol do vody. 

Celkom mu to vyrazilo dych a panika sa mu začala šíriť celým telom. Hádzal sa a pokúsil sa zavolať o pomoc, no akurát, čo sa mu voda naliala do úst.

 

Malá morská panna práve vtedy plávala okolo.

Rada sa zdržiavala v blízkosti pláží. Vedela, že by nemala. Je to nebezpečné, mohol by ju uvidieť človek. Nemohla však odolať. Milovala more, ale to neznamenalo, že sa v ňom bude stále schovávať. Mala rada aj slnko, oblohu a rada pozorovala dvojnožcov. Boli takí smiešni!

Plávala okolo menej zaľudnenej časti pláže. Tu to bolo pre ňu bezpečnejšie, lenže bez ľudí to nebola žiadna zábava. Boli tu skaly a betónové móla, za ktoré sa dalo dobre schovať, takže keď bol niekto na blízku, mohla ísť bližšie než normálne.

A potom ho zbadala. Tmavovlasý chlapec, asi v jej veku, spadol z móla do vody.               

Morská panna sa ponorila. Fascinovali ju ľudia, keď plávali. Neboli takí obratní ako ona, a to, čo robili s nohami, najmä malé deti, sa jej zdalo veľmi zábavné. Chcela vidieť, ako chalan vypláva na hladinu. Akurát, že on sa tam iba točil ako vystrašená chobotnica a z úst mu unikali bubliny. Vyzeralo to tak, že sa ku hladine nedostane. Keď sa chlapec dotkol nohami dna, malá morská panna si začala robiť starosti.

Čo to robí? Veď tak dlho nevydrží pod vodou! 

Ona mohla byť vo vode veľmi dlho, ale ľudia nie. To vedela veľmi dobre.

Mala by som odísť. Tento tu asi plávať nevie, pomyslela si.

Mala prísny zákaz sa k ľuďom priblížiť natoľko, aby ju videli, alebo sa jej dotkli. A už vôbec by ich nemala zachraňovať, či inak sa miešať do ich života.

Na tom chlapcovi však niečo bolo. Niečo, vďaku čomu dlho nerozmýšľala a vytiahla ho z vody.


Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Hladina stúpa - 1. kapitola: Pomoc morskej panny:

 1
5. Kaja
20.04.2012 [21:46]

Ahoj nestiham citat ale stavim sa ze je to uplne uzasne :) chcela som ti len popriat vsetko naj naj naj k narodkam... prepac ze tak neskoro ale nesiel nam internet :D

4. CC
18.04.2012 [16:37]

Zatím zajímavé a pěkné!!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Těším se na další!!

3. kikus252
18.04.2012 [15:48]

Úžasný začiatok ale nesedími mi do textu táto veta: Malá morská panna práve vtedy plávala okolo. Inak sa mi to skutočne páči...a ozaj všetko najlepšie . Emoticon

2. UV
18.04.2012 [5:56]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

17.04.2012 [21:45]

alicecullenhale2 Emoticon Emoticon Emoticon
nápad vyzerá skvelo... Emoticon
kapitolka pekná... Emoticon
už sa teším na pokračovanie... Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!