Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Hi, bitch. I'm a witch! - 12. kapitola + epilog


Hi, bitch. I'm a witch! - 12. kapitola + epilogCo se stalo s Bellou? A co se teprve stane s Giorgií? Konečně se vše vyjasní! Nebo spíš ještě víc zatemní? Překvapivé čtení. Johnny

12. kapitola:

Z pohledu Giorgie

Bella mi ležela v náručí už několik minut. Ani necekla. Byla jako křeček natažený na pilinách. Ale na tep jsem neměla odvahu vztáhnout ruku. Jen jsem ji držela, ale to ticho, ta nevědomost mě nenechali jen tak sedět. Musela jsem vědět, jestli tu třímám v dlaních pořád ještě Isabellu nebo jen její schránku, kterou mi tu zanechala. Mírně jsem jí položila články prstů na líce, byly studené jako manželská postel po devadesáti letech manželství. Moje ruka vyděšeně ucukla. Rychle jsem si sáhla na své tváře - byly studené! Je tu zima, nějak jsem se lekla. Pokračovala jsem dál. Obtočila jsem její zápěstí ukazováčkem a palcem a zjistila jsem něco znepokojivého, nikde ani kapka tlukotu. Možná jsem jen nemotora, která nedokáže nahmatat ani tep, tak jsem to zkusila ještě pod bradou, kde jsem trošku zatlačila a se zatajeným dechem čekala… Její žíly, tepny, tělo… Nic už nedýchalo, jen tu objímám mrtvé tělo své sestry.

Automaticky se mi skutálela slza z pravého oka. Zamlžila mi obraz, zamrkala jsem a setřela si ji prstem, kterým jsem zkoumala tep. 

„Tak, tohle je nejspíš konec, sestřičko." Až teď jsem si všimla, že nemá úplně zavřené oči. Bylo ještě vidět, jak se v jejích čokoládových zatáčkách ztrácí lesk, jenž je činil pohyblivé. Byla vidět duše, která si nese půlkruhové hnědé kufry - černá osůbka (rovněž mlhavě kulatého tvaru), která se chystá na dovolenou, ze které už nikdy netrefí nazpátky. Palcem a ukazováčkem jsem je dovřela, abych se nemusela cítit ještě hůř, ještě víc provinile.

Najednou jsem zaslechla nějaké zvuky z venku, ale přes dveře samozřejmě nevidím, takže si mohu jen domýšlet, co se tam teď děje. Ať je to cokoliv, určitě mi zbývá už jen hrstka času. Na nic jsem tedy nečekala a začala jsem Isabellu svlékat, abych si mohla obléct její šaty. Přes pouta to bylo složitější než normálně, ale byla poměrně dlouhá, takže to nebylo nemožné. Opatrně jsem jí sundala džínové kalhoty, tmavé tričko a tenisky, já jsem byla vysvlečená hned, takže jsem započala výměnu.

Jakmile jsem skončila, chtěla jsem ji ještě poskládat do trochu přívětivější polohy. Její tělo nemusí ležet na holé zemi. Se střední obtíží jsem ji nakonec nějak usadila ke zdi, upravila jsem jí letmo vlasy a zahleděla se jí do očí. 

„Já jsem věděla, že budeš mít lepší moc než já," špitla jsem tichounce. „Tušila jsem, že musíš být dobrá, ale už bylo příliš pozdě, sestřičko. Nechtěla jsem, abys umřela, ale…“ V tom začal někdo dychtivě odemykat žalář. 

Odhodlaně jsem se připlácla ke zdi a zavřela jsem oči. Nechtěla jsem nic vidět!

„Bello?" oslovil mě někdo váhavě. Má víčka vroucně pohlédla na tu osobu - byl to Edward.
„Edwarde," vydechla jsem s úlevou a pokusila se vyskočit, ale řetěz mě zarazil.

Bez rozmyslu vystartoval a chtěl ho sám vyrvat ze zdi, ale hned, jak vešel dovnitř, uviděl její tělo. S jemnou lítostí a hrůzou se na ni podíval.

„To snad ne."
„Utekla, ale nedostala se tak daleko, jak…“ Dál jsem nepokračovala a zabořila jsem obličej do dlaní. „Bože, co jí udělali?!" A dodala jsem i vzlyky, které byly spíš falešné, ale přece jen mi zemřela sestra, takže důvěryhodné.
„Všechno bude v pořádku, Bells." To už klečel u mě a hladil mě po vlasech. Rty okamžitě vystřelily do úsměvu, který jsem ale hned zkočírovala do smutného smajlíka. 
„Nikdy jsme se neměly moc v lásce, ale přece jen je to má sestra. Vlastně… byla." Znovu jsem začala vzdychat a hýkat. 
„Bello, chápu, že je to teď pro tebe těžké, ale měli bychom se raději vydat domů. Už bys tu neměla strávit ani sekundu. Postarám se, aby za to zaplatili a aby sis to už nikdy nemusela připomínat!"
„Vy jste je všechny chytli?" udivila jsem se.
„Jsou to jen prostí lidé, pro nás to byla hračka. Zaplatí za to, co udělali Giorgii, to mi věř."
„Edwarde," špitla jsem a skočila mu odevzdaně kolem krku. „Vím, že jsi ji nenáviděl, ale za tohle by ti byla vděčná. Nakonec nebyla tak zlá, chtěla mě jen chránit."
„Já tě ochráním vždycky," zašuměl mi na zátylek.
„To jediné vím jistě," pípla jsem šťastně.

Než jsem stihla nasát jeho pach, jedním pohybem přetrhl pouta - byla jsem konečně svobodná. Nabral mě a nesl si hned pryč.

„Počkej," pípla jsem. „Musíme ji někde pohřbít."
„Nechceš, aby měla standardní pohřeb?" namítl.
„Ona nebyla standardní, chci jen, aby už měla pokoj." Chci, aby byla ta mrcha už pod zemí, aby ji jedli červi, aby se odtamtud už nikdy nedostala!
„Vrátím se pro ni."
„Pohřbíme ji v lese, měl by tu někde být. Tam ji střelili, chci, aby byla zde." Už mě nesl nějakou tmavou chodbou. Jednou jsem tu už byla, když jsme s Derekem žádali o povolení, abychom se vzali, ale jeho otec by nedovolil, aby se jeho syn, lovec, oženil s čarodějnicí.
„Nechceš raději najít lepší místo? Ten les vypadá jako z noční můry," podotkl.
„Řekla mi to před smrtí," vymyslela jsem si.
„Jak chceš, ale teď už tě osud navždy odnesu!"

Jako na obláčku jsem se nesla v jeho náruči.

Epilog:

Edward mě odnesl „domů" a Charlie mě zase obskakoval a na vše se vyptával. Jsem tak ráda, že jsem s ním nemusela žít. Jako otec byl možná dobrý pro ni, ale ne pro mě. Cullenovi se musí ještě postarat o všechny drobnosti okolo lovců, takže mám teď čas napsat dopis. Její pokoj není špatný, jen by tu nemusela mít takový bordel. Aspoň, že jsem si tu jednoho večera uložila tašku s nouzovými věcmi. Nikdy ji pořádně nechránil. Upír jeden! Kdyby nebyl tak sladký, nemohla bych se ho ani dotknout.

Dopis jsem zalepila do obálky a zapečetila modrým voskem, který jsem měla připravený, pečeť mám po babičce, která byla též čarodějka, našla jsem totiž její staré věci. Většinou čekáme zubní protézy a staré fotky, ale já našla něco víc.

Opatrně jsem přistoupila k oknu a prozkoumávala přírodu, nebe - vše ponořené do tmy. Přesto nesmím riskovat, že mě kdokoliv uslyší nebo uvidí. Zašmátrala jsem v tašce, co jsem zde měla ukrytou, a vyndala lektvar, který zaručí zbystření smyslů, takže uslyším cokoliv na vzdálenost dvou kilometrů. Po prvním doušku jsem uslyšela pár šlapajících bot, ale nic víc. Jemně jsem houkla do stromů.

„Lorry," zašeptala jsem.

V tu chvíli se na okno snesla sova sněžná - Lorrein. Mám ji už spoustu let a vyřizuje všechny mé dopisy. Naprosto jí věřím. Uvázala jsem jí na drápy psaní a ona ho ještě pro jistotu lehce, ale pevně uchopila.

„Volterra, ty víš pro koho," zašeptala jsem jí sladce do peří a polaskala ji dlaní. Okamžitě se vznesla a její bílé opeření se zablesklo na obloze. Stala se jen další vzdálenou hvězdou, teď si jen přát, aby se jí nic nestalo. Ale pořád jsem kontrolovala hluk kolem. Šumění listů, houkání sov, televizní pořady sousedů, vibrátor (celkem nedaleko, snad není od Charlieho), špatně mrazící lednička… Slyšela bych i pokleknutí celičké Země. Naštěstí jsem si dala jen pár loků, které vydrží jen na pár minut. Ale vše jsem zvládla, už si jen mohu vychutnávat vítězství! Jsem ta sestra, která přežila, už mám všechno jen já… 


A je tu konec! Možná se vám to může zdát krapet otevřené, ale nejspíš bych se k pokračování nedostala. Možná za pár měsíců. Ale i tak jsem ráda, že jste se donutili přečíst poslední kapitolu a děkuji za každý komentář nebo jen povzdech nad mou nemilosrdnou spisovatelskou touhou všechny v povídce rozsekat sekáčkem na led. ;) ↓ 


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Hi, bitch. I'm a witch! - 12. kapitola + epilog:

 1
01.06.2016 [21:17]

NatalieVolturiWaaw :O ... toto je super :O Emoticon Emoticon Emoticon Toto je zločin! Zločin že to nemá pokračovanie... lebo je to úžasné Emoticon Emoticon Emoticon

8. Zuzka
24.11.2014 [12:23]

No poviedka super, ale mne sa absolútne nepáčil záver. hlavne to, že bol záver... Emoticon

25.10.2014 [15:22]

JohnnaNo, sice je to už déle, co jsem to psala, ale na tu otázku, proč jí nedokáže číst myšlenky mě napadá jednoduchá odpověď - že žádné čarodějce nedokáže. Emoticon Sice už fakt nevím, jestli jsem do povídky kdekoliv psala něco jiného, ale snad je to takhle. Emoticon Jinak díky opět za komenty... Emoticon

24.10.2014 [16:13]

KristlPáni, tak jsem překvapená, že Bella umřela... Ale co víc mne překvapilo bylo to, že Edward neprokoukl Diorgii... Ale i tak to byla nádherná povídka!! WoW..
I když se asi budu kousat zvědavostí nad tím, komu byl dopis vlastně určen :) Emoticon Emoticon Emoticon

5. Eleni
07.09.2014 [12:37]

Já si taky myslela, že Edward může říst Giorfii myšlenky... Jinak moc zajímavý příběh to uznávám Emoticon Emoticon Emoticon

4. knihomolka
14.07.2014 [18:48]

Ja myslela že Edward číst Giorgini myslenky muže ne? Emoticon

01.06.2014 [16:20]

JohnnaDíky za komenty. Emoticon
:D :
Jed... no na ten se teda vůbec nechystám. Ale jednou možná, i když si myslím, že se k tmu nedostanu už nikdy. Emoticon Nějak mě rychle opustila představivost a moc se to ani lidem nelíbilo, tak nevím. Ale jsem ráda, že aspon ty sis početla. Emoticon

29.05.2014 [10:56]

AliceCullen999Jedno slovo: PÁÁÁNI! Emoticon Emoticon Emoticon Teda, popravdě, ačkoliv to bylo zřejmé, nevěřila jsem, že by Bella mohla doopravdy zemřít... Wau! Emoticon Emoticon Emoticon Je mi Belly samozřejmě líto Emoticon Emoticon Emoticon Ale ne kvůli ntomu, že umřela (koneckonců, jak řekla: Smrt je snadná, klidná... Život je těžší), nýbrž kvůli tomu, že ji zradila Georgia (její vlastní sestra!). Kdyby se to Bella dozvěděla, asi by ji rozesekala, utopila a narvala šalvějí, až by přetékala :-D XD Emoticon Trošku mě překvapilo a zklamalo, že ji Edward hned neprokoukl (když vezmeme v úvahu, jak s ní byl dlouho). Už to bylo na mě dost, ale to s tou Volterrou... Ufff! Emoticon Zajímalo by mě, kdo je "ty víš pro koho", sázím buď na Ara (ačkoli ten měl Bellu docela rád), Caiuse nebo Jane. I když nevím, kde by Jane potkala Georgiu... No, bylo by to zajímavé :-D
Určitě bych uvítala pokračování Emoticon Emoticon Emoticon Už vidím, jak budu napjatě vyhlížet třeba druhou řadu nebo tak :-D Určitě by mě zajímalo, kdo z Volterry vlastně zradil Bellu a taky, kam pohřbili Bellu alias Georgiu. Ale nejvíc bych se asi dívala po tom, jestli Georgiu prokoukne nebo ne. Koneckonců - jak dobře zná Bellu Edward a jak dobře ji může znát Georgia? Když ji Edward miloval a Georgia nenáviděla... No, prostě skvělá práce :-D Emoticon Emoticon Emoticon

1. :D
28.05.2014 [21:35]

zajímavý konec, ale chtěla bych se zeptat, budeš ještě psát JED NA JEŠITNOST? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!