Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Guardian angel XXVII. kapitola


Guardian angel XXVII. kapitolaNajskôr táto kapitola vyjde keď ja budem sa vyvalovať na pláži.Snažila som ju napísať ešte pred dovolenkou tak sa nečudujte:) Príjemné čítanie

26. kapitola

 

XXVII. kapitola

Toľko veci sme vybavili. A jedným lusknutím všetko sa zrútilo ako domček z kariet. Nestihli sme ani okom žmurknúť. Je pravda, že som chcela vedieť kto ma stvoril, ale nie takýmto spôsobom. Predstavovala so si to lepšie, jednoduchšie, ale opäť som sa mýlila. Ako vo väčšine vecí. Čiastočne.

Až moc veľa vecí sa stalo naraz. Nikdy som nevedela úplne ovládať svoju divokú stránka. Či už anjela alebo upíra. Vždy to bolo to isté, no možno malo to aspoň čiastoční rozdiel. Pre niektorých málo podstatný problém. No pre mňa veľmi vážny problém. 

„Dobre rozhodla som sa. Chcem sa s nimi stretnúť. Pre istotu chcem, aby ste boli pri mne, keď budem stáť zoči- voči pred nimi. Nemuselo by to dobre dopadnúť,“ povedala som veľmi málo zreteľným hlasom. 
Jednoducho iba prikývli. Edward k tomu podišiel ešte k dverám a otvoril ich. Stáli v nich dve osoby. Jedna hnedovlasá s vínovo červenými zreničkami. Druhá osoba bol muž. Skúmala som ho dlhšie. Mal veľmi podobne rysy. Ale nie také, aké mám dosiahnuté upírstvom. Iba anjelstvom. 
Stáli sme tam ani jeden schopný povedať jedno jediné slovo. Otočila som sa na Samanthu.

„Mohla si mi povedať akú úlohu si dostala. Zradila si ma. A to kamarátky medzi sebou si nerobia. Lenže zistila som, že ty si nebola moja kamarátka. Bola si falošná podvodnica,“ prechádzala som medzi členmi svojej rodiny.

„Ja som nech- ,“ zdvihla som prst a tým ju umlčala.

„Už je neskoro ospravedlňovať sa. Mala si nad tým rozmýšľať už predtým. Povedz mi. Čo si tým získala keď s zo mňa spravila monštrum, aj keď si vedela, že nie som človek? Dostala si veľa potravy v podobe ľudí? Alebo nebodaj si sa stala kráľovnou všetkých upírov? Alebo si zosadila prezidenta zo svojej funkcie? Pche. Svoje ospravedlnenie neprimám. Týmto náš rozhovor skončil,“ ukončila som konverzáciu so Samanthou. 

„A s tebou som neskočila. Neznamená, že som s ňou skončila, tým som skončila s tebou. S tebou som si veľa vecí nevyriešila. Pred tým som vždy mala čudné tušenie, ž niečo sa deje, ale nevedela som čo. Potom ako ty, môj šéf, tvoj šéf ste sa správali veľmi čudne. Teraz mi povedz jedno. Mal si s tým niečo spoločné alebo si to, iba hral, aby si si zachránil kožu? Musím ťa upozorniť, že ak nedostanem odpoveď viem si ju aj sama nájsť,“ spokojne som sa usadila na sedačku.

„Stále čakám na tvoju odpoveď,“ upozornila som ho.

Nezáleží, že je môj brat. No nič nemení na tom, že ma v skutočnosti predal druhým bez môjho vedomia.

„Áno,“ začal. Zbystrila som. „Áno mal som v tom prsty. Ale iba v tom nalákať ťa do Talianska. To bolo všetko. V inom som nemal prsty. Prisahám,“ priznal sa mi.

Mám mu odpustiť za zradu. Ale jedno si raz budem musieť vybrať. A tento krát mi absolútne nezáleží v akom som postavený. Je to čo ma najmenej stresuje. Sú iné veci. Horšie ako toto.

„Odkáž môjmu, tvojmu šéfovi, že im spravím peklo zo života. Nie som bábika na hranie. To je všetko. Choďte kým si to rozmyslím. Inak za seba neručím a ostane z vás iba mastný fľak. Padajte,“ posledné slovo som zakričala.
Vtedy sa mi všetko okolo zrútilo a ja som dopadla na zem na kolená.  


28. kapitola

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Guardian angel XXVII. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!