Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Guardian angel XXVIII. kapitola

4.JessicaBrikker-SKnihou


Guardian angel XXVIII. kapitolaTak ďalšia kapitola :) Pridala som aj pohľad Edwarda..Ja viem je to už na konci poviedky ale aspoň som napísala viac toho..Príjemné čítanie

27. kapitola

Marc Terenz- Love to be loved

XXVIII. kapitola

Edward:

Začala kričať na Samanthu a Alexa. Bál som sa, aby to neprišlo do nekontrolovateľných rozmerov. Vyhodila ich z domu. A v tom sa nervovo zrútila. Padla na kolena. Cítil som napätie v miestnosti a to som nepotreboval ani Jasperovu schopnosť. Rýchlo som sa k nej náhlil. Prišiel som pri ňu v čas a stihol som ju zachytiť. Padla mi rovno do náruče. Vyzerala ako anjel bez duše. Oči mala zatvorené a len jemne sa jej dvíhali pľúca. Vyzerala tak okluzujúco a zároveň tak jemno a krehko.
Zdvihol som ju opatrne zo zeme ako porcelánov bábiku. Zamieril som do našej izby a opäť jemne ju položil na posteľ. Vyzerala akoby spala. Ako šípková Ruženka.

Minúty, hodiny, dni ubiehali, ale nič sa nemenilo. Každý deň jej šepkal slová. Ale ona nič. Nejavila žiadne náznaky žeby sa prebúdzala. Prestal som dúfať. Už nič mi ju nezachráni. Našiel som ju a hneď ju aj stratil.

Prázdniny sa u dávno skončili. Ale ja som nechodil do školy. Záležalo mi na mojej láske. Neprestal som dúfať, aj keď sa blížil čas keď som prestal dúfať. 

Bella:

Počúvala som jeho slová. Snažila som prebudiť sa. Kričala som, ale nikto ma nepočul. Moje hlasné vzlyky sa ozývali prázdnou izbou.
Počkať toto nie je smrť. Toto je niečo celkom iné. Cítim tu toľko bolesti. Alebo som tu sama a tá bolesť je moja. Oprela som sa o stenu a zošuchla sa na zem. Hlavu oprela si o kolená. Cítila som niečie objatie. Ale veď som tu sama. Možno sa mi to len zdá. Zdvihla som hlavu. Predo mnou na mňa pozeral pár zelených očí. Videla som v nich lásku a ešte niečo. Boli mi známe. Videla som ich už, ale veľmi dávno.

„Bella,“ oslovili ma zelené oči.

Edward:

Sedel som pri jej posteli. Díval som sa na spiaceho anjela. Zdržal som ju zároveň za ruku. Dúfal som, že pocítim aspoň malý záchvev jej ruky. Alebo aspoň niečo. No nič sa nestalo.
Nebol som na love už skoro 2 týždne.

„Edward mal by si ísť na lov,“ snažil sa ma presvedčiť Carlise, ale ja som sa nechcel od nej ani na sekundu pohnúť.
Ale potrebujem to. Nechcem riskovať.

„Dobre idem. Už tu nutne potrebujem,“ zdvihol som sa a pobozkal Bellu na čelo. 
Zišiel som dole schodmi. Všetci ma pozdravili. Zmohol som sa iba na kývnutie rukou. Rozbehol som sa najrýchlejšie ako dokážem. Nabral som rýchlosť, aby som bol pri Belle čo najrýchlejšie. Zachytil som pach medveďov. Rozbehol som sa za ním. Neobťažoval som sa sním hrať. Jednoducho som sa zakusol mu do krku. Vypil som potom ešte ďalších dvoch.

Utekal som naspäť. Vletel som do dverí ako vietor. Stihli sa ostatní iba smutne zasiať.
Skoro som zbúral aj ďalšie dvere. Nohy ma viedli samy. Rýchlo som zavrel dvere.

„Mamy,“ počul som zaspievať hlas môjho anjela. Prečo hovorí mamy, keď jej mama zomrela.
Do dverí vrazili ostatní. Dozvedel som sa od Alice, že presne toto videla. Všetkým sa to zdalo veľmi čudné. Ale ja som bol šťastný.

Vedel som, že to dobre dopadne. A nemýlil som sa. Aspoň tento krát. Čoskoro budem konečne s mojou láskou.  

29. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Guardian angel XXVIII. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!