Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Guardian angel XXVI. kapitola

Plakát


Guardian angel XXVI. kapitolaVeľmi sa ospravedlňujem, ale poslednej dobe nemám naládu písať. 7.8 budem celý deň preč a od 8.8 do 15.8 by som mala byť preč v Taliansku na dovolenke. Takže sa pokusím pridať aspoň 2-3 kapitoli. Ale nebudem 100% sľubiť, že sa tak stane.

25. kapitola

XXVI. kapitola

Nikdy som nepremýšľala ako budem žiť. Ale konečne to viem. Viem, že budem žiť pri veciach, ktoré mi značne priniesli šťastie do mojej smutnej duše. Duše bez života, ktorá ochabnuto prechádzala z jedného bydliska do druhého. Viem konečne kde moje miesto. To miesto je pri tých ktorých mám tak veľmi rada. A viem, že aj oni mňa majú radi. Tým som si celkom istá.

Na dnes sme naplánovali ďalšie veci ohľadom svadby. Všetky prípravy sú plnom prúde aj keď máme čas ešte takmer 5 mesiacov, ale chceme sa ujistiť, že všetko bude podľa mojej, Alicinej, Rosalinej a Esminej chuti. No tak to aj dopadne. Ale pevne verím že všetko dobre dopadne.

Všetky sme sedeli pred veľkou hŕbou časopisov. Pred sebou sme mali na stolíku položený notebook a pozerali spoločne výzdobu atď. Mužská časť išla radšej na lov, pretože poslednej dobe sme boli všetky viac podráždenejšie a nervóznejšie. Dokonca aj Carlise sa pakoval preč. To sme také hrozné? Asi hej.

Spoločným úsilím sme vybrali na moju svadbu a Rosalinu svadbu ruže, ľalie a veľký baldachýn s kvetou, ktorý bude nad našimi hlavami. Vyzeralo to prekrásne. Také znešené. Vedela som si predstaviť tú vôňu vychadzujúcu z každého okvetného lístka. Cítila som ju v miestnosti akoby stála tam so mnou a vykukovala mi sponad ramena. 
Niekto do mňa štuchol a tak ma prebral s krásneho zasnenia. Bola to Alice. Kto iní? Iba ona toto robí. Je tak netaktná. Až sa chumelí. 

Polovicu vecí sme mali za sebou. K tým kvetom sme vybrali ešte aj dekorácie okolo toho. Stoličky budú mať biele poťahy a okolo zlatú mašľu. Stoly budú dekorované tak isto ako stoličky. 

Stoly, stoličky

Už len šaty. Na tých sme sa dohodli, že ich pôjdeme pozrieť na ešte dnes. Ale vedela som asi aké šaty chcem. Aj Rose. 

Svadobné šaty
Moje 
Rosalie

Svadobné lodičky
Moje
Rosalie

Svadobné obrúčky
Moje
Rosalie

Šaty pre družičky budú rovnaké

Buchli vchodové dvere a ja som vedela, že môj budúci manžel s vrátil z lovu domov. Vletela som mu priamo do nastavenej náruče. Tuho ma objal. Stáli sme tam asi 5 minút kým sme sa pohli niečo spraviť. Všimla som si ustráchané výrazy na Carlisovej, Jasperovej, Emmettovej tvári. Ale vystrašil ma výraz Edwarda. Tváril sa s bolesťou v tvári. Zrazu prikývol. S niekým sa rozprával pomocou myšlienok. 

„Máme problém,“ začal Carlise, keď sme sa všetci usadili v obývačke.
„Na love sme stretli niekoho. Myslím, že tým nepoteším Bellu. Vždy si chcela vedieť kto ťa stvoril, ale nikdy si na toto jediné nevedela spomenúť. No a my sme stretli Samanthu. Ešte keď si nebola upírom tak to bola tvoja kamarátka. Ale vo Volterre si sa s ňou stretla. Ona ma schopnosť omámiť hocikoho. Pri nej nepomôže ani ten najsilnejší štíť. Dostala úlohu, aby ťa premenila. A tak sa vkradla k tebe do izby. To ona ťa stvorila. Ale ako nám hovorila a nemôžem si byť istý či nepoužila svoju schopnosť, ale asi nie, pretože ti nemalo zmysel. Veľmi sa ospravedlňuje čo ti spôsobila. Naozaj ju to mrzí.
A ďalším problémom je jej spoločník. Toho si bohužiaľ veľmi dobre pamätáš. Prúdi v ňom tvoja vlastná krv. Krv tvojej matky a otca. Je to tvoj brat Alex. Vypočuli sme si aj jeho príbeh. Čo robil keď si tam nebola. Ako stretol Samanthu. Dokonca sme sa dozvedeli aj pár informácii o akejsi Angele Weberovej. Stretol ju v Seatli. Pýtala sa ho ako sa ti darí. A on jej povedal, že ťa nevidel už veľmi dlho,“ skončil Carlise.

Ako som vedela, že jedného dňa so toto stane. Zložila som hlavu do dlaní. Čo spravím? Mám sa s nimi stretnúť? Ale ako to dopadne? Zdvihla som hlavu.

„Dobre. Rozmyslela som si to chcem,“ začala som, ale v strede vety som sa zasekla. Nevydala som ani jedinú hlásku. 

27. kapitola





Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Guardian angel XXVI. kapitola:

 1
2. otras stranky
18.08.2012 [22:01]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. áuiasvudsj
18.08.2012 [22:00]

Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!