Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Forkský anděl - 14. kapitola


Forkský anděl - 14. kapitolaTak vám přináším další kapitolu - předem se omlouvám, že jsem to udělala z pohledu Vee, ale prostě se mi to hodilo do kontextu - což je víceméně podle knihy. Ale jako na přilepšenou jsem ještě přidala pohled Belly (takže se dozvíte, co se děje v Seattlu). Tak a co se vlastně dovíte? Především to, co se děje v Seattlu a jaké zlo řádí po Forks. A omlouvám se za délku, ale toto je spíš takový doplňující díl. Přeji příjemné čtení, Kacennnka.

 

Vee:

„Tak a teď mi pověz, co to bylo za kluka, se kterým jsi se bavila po zemáku,“ vyzývala jsem Noru.

„Jmenuje se Paul,“ začala. „Chodí do druháku a je to kamarád Nessie - s tou holkou se kterou sedím na chemii,“ odpovídala.

„Ty myslíš tu jak chodí s tím nádherným klukem z druháku?“ vyjekla jsem překvapení. Nora jen protočila oči a přikývla. „A dál?“ naléhala jsem na ni a naházela si věci do skříňky, kterou jsem pak pracně zavřela.

„No nic, povídali jsme si...“ pokrčila rameny.

„No jo, to jsi celá ty,“ zakroutila jsem hlavou. „Chceš hodit domů?“ ptala jsem se a ona přikývla. Bydlí trochu bokem od ostatních domů - tak trochu na samotce u lesa-, ale nedělá mi problém, odvést ji o kousek dál.

„Jasně, díky,“ poděkovala mi s úsměvem. Vyšly jsme ze školy a šly k mému neonu (tuším, že je to on, pozn. autora). Nora se celou dobu rozhlížela okolo sebe.

„Nevyhlížej ho pořád,“ podotkla jsem.

„Co?“ zeptala se. Zakroutila jsem hlavou.

„To je jed...“ začala jsem větu, ale Nora mezitím zmizela. Viděla jsem už jenom její záda, jak jde za Paulem - nebo jak se jmenuje. Od kdy se ona zajímá o kluky?

Nezabývala jsem se jimi a pokračovala dál v cestě k neonu. Zrovna, když jsem vytáhla klíčky od auta, uviděla jsem toho nového kluka - toho, co chodí oblečený jen v černém -, jak se hodně naštvaně dívá směrem k Noře a k Paulovi.

***

„Vee... já... já... neon...“ koktala Nora do telefonu. Pravděpodobně jela domů - mým autem, které jsem jí půjčila, protože chtěla ještě jet do knihovny.

„Noro?“ ptala jsem se vyděšeně. „Co se děje?“

„Já... já... nabourala jsem... neon...“ koktala dál.

„Na neona kašli! Jsi v pořádku?“ ptala jsem se.

„Já... nevím...“ odpověděla.

„Můžeš sem přijet?“ ptala jsem se dál.

„Asi jo,“ odpověděla a zavěsila.

Dlouhých dvacet minut jsem čekala než přijede. Když přijela, na autě nebylo ani škrábnutí.

Bella:

V Seattlu jsme trávíme už skoro týden a na nic kloudného jsme nepřišli. Ano, není hezké lhát své dceři, ale je to tak pro ni lepší. To, že jsou tu nepokoje byla jenom zástěrka za to, co tu vlastně děláme. A co tu tedy děláme? Zatím jsem chodíme od upíra k upírovi a snažíme se zjistit něco o tom, co se děje ve Forks. A co se tam děje? Začalo to zmizením školního psychologa a místo něho tam nastoupila jakási slečna Greenová, o které nikdo nic neví. Pak to pokračovalo záhadnými hlasy, které slyšela Nessie v hlavě a skončilo to zvláštní nehodou jedné z Nessiiných spolužaček, Nory Greyové, což se stalo před třemi dny.

„Opravdu si myslíte, že tu něco zjistíme?“ ptala jsem se.

„Za zkoušku nic nedáme,“ odpověděl mi klidně Jasper. Šli jsme navštívit nějaké Carlisleovi přátele, kteří jsou ještě starší než on, třeba by mohli vědět o něčem, co není ani upír a ani vlkodlak, ale přesto je to něco nadpřirozeného.

„Haló?“ zavolal Jasper do prázdné tovární haly. Nikdo se neozval. Rozhlédla jsem se kolem sebe. Prostor byl úplně prázdný, jen v jednom rohu se válela hromada oblečení a stěny byly špinavé od krve. Co je ten upír zač? Už po druhé jsem se otáčela kolem své osy, když na Jaspera někdo skočil.

Byl to upír menší postavy, měl krátké světle hnědé vlasy, karmínově rudé oči a na sobě měl béžové kalhoty a potrhaný kabát.

„Co tu chcete?“ ptal se útočně, když držel Jaspera pod krkem. Držel ho tak, že bych ho i já přeprala, ale Jasper ho nechtěl naštvat.

„Jsme příbuzní Carlislea Cullena, poslal nás za vámi,“ odpověděla jsem rychle, ale přesto klidně. Upír pustil Jaspera.

„Raggedy,“ představil se.

„Jsem Jasper a tohle je Bella,“ představil nás Jasper.

„Jak jste myslela ty příbuzné?“ ptal se zvědavě.

„Já jsem jeho adoptivní syn a Bella je jeho snacha. Nepřejdeme k věci?“ naléhal Jasper.

„Proč vás sem Carlisle posílá? Naposledy jsme se nerozešli zrovna v dobrém,“ ptal se, jakoby měl naspěch.

„Něco se děje ve Forks. Je to nějaký tvor, ale není to ani upír, ani vlkodlak a ani člověk. Prý už jsi tu dlouho, dokonce déle než Carlisle, a mohl bys něco vědět,“ vysvětlil zběžně Jasper. „Volturiovi do toho tahat nechceme.“

„Máme o tom nějaké informace?“ ptal se dál a soustředil se jen na téma.

„Záhadné zmizení, bouračka beze škody a Belly dcera slyšela v hlavě cizí hlasy,“ odpověděl mu Jasper rychle. Na chvíli se Raggedy pozastavil nad slovem dcera, ale nechal to být.

„Nic víc?“ divil se.

„Zatím ne.“

„Padlý anděl,“ odpověděl jednoduše Raggedy.

Předchozí < Shrnutí Další

Kacennnka



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Forkský anděl - 14. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!