Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Experiment - 3. kapitola

Kellan-Lutz-Coachela


Experiment - 3. kapitolaNastane zlom a koniec harmonického života našej rodiny. Ospravedlňujem sa, kapitola je kratšia, snáď vám to tá budúca vynahradí. Príjemné čítanie.

3. KAPITOLA - KŔDEĽ MÁ STRACH

„Dnes chcem ísť na jahody,“ povedala pevne Alice, naberajúc si plnú vidličku praženice. „Už sú zrelé.“

„Dobre, Alice, pôjdem s tebou, čerstvý vzduch mi prospeje,“ povedal Emmett.

„My všetci pôjdeme,“ povedala som a usmiala sa na malú Alice, ktorá len tak žiarila.

Vonku bolo nádherne, jasno a bez mrakov, prvý skutočne teplý májový deň. Niesli sme vedrá a košíky a Alice nás viedla k obrovskému záhonu divých jahôd.

Držala ma za ruku. „Ak upečieš koláč, ja urobím jahodové sušienky,“ povedala radostne.

Počula som Jaspera, ako hovorí. „No to bude veľký deň, keď Bella upečie koláč. Spravím ho ja, Alice.“

Prudko som sa otočila. „Ó, srdečná vďaka!“ zvolala som. „Dobre, nie som úžasná kuchárka. Ale stále ťa môžem nakopať do zadku, na to nezabúdaj!“

Jasper sa zasmial a zdvihnutými rukami naznačil, že sa vzdáva.

Rose sa snažila nesmiať, dokonca aj Edward sa vyškieral a Emmett sa tváril... potmehúdsky.

„To si bol ty?“ spýtala som sa Emmetta.

Uškrnul sa, pokrčil plecami a pokúšal sa nevyzerať príliš spokojný sám so sebou. Emmett mal asi sedem rokov, keď som zistila, že vie napodobňovať prakticky akýkoľvek zvuk alebo hlas. Stratila som už prehľad o tom, koľkokrát sa Jasper a Edward do seba pustili kvôli hlúpostiam, ktoré Emmett povedal ich hlasmi. Mal diabolské nadanie a s radosťou ho využíval.

Bola to ďalšia zo zvláštnych schopností – väčšina z nás ich mala. Nech boli akékoľvek, isté je, že robili náš život zaujímavejším.

Zrazu Alice vedľa mňa zmeravela a vykríkla.

Vystrašene som sa na ňu zadívala a v nasledujúcej sekunde sa z oblohy ako pavúky spustili ľudia s vlčími papuľami, ohromnými tesákmi a červenkastými, lesknúcimi sa očami. Vymazávači ! A nebol to sen.

Na premýšľanie nebol čas. Carlisle nás vycvičil, aby sme nepremýšľali – len konali. Vrhla som sa na Vymazávača, otočila sa a zasadila mu tvrdý, rázny kopanec do jeho vydutej hrude. Vydýchol a ten zápach bol strašný, ako zápach stoky, na ktorú pečie horúce slnko.

Následne mi všetko pripadalo ako film – zhluk prekrývajúcich sa obrázkov, ktoré vyzerali neskutočne. Zasadila som ďalšiu ranu a potom ma Vymazávač udrel tak silno, že sa mi zakrútila hlava a v ústach som pocítila nával krvi. Kútikom oka som videla Edwarda – držal sa proti Vymazávačovi dobre, až kým sa proti nemu nespolčili ďalší dvaja a on spadol pod rukami s pazúrmi, ktoré ho mlátili hlava-nehlava.

Emmett ešte stále stál a svižne bojoval s tromi Vymazávačmi naraz, ale jedno oko už mal od opuchnutia zatvorené. Už za hranicou šoku, tackavo som sa postavila a uvidela Jaspera, ležiaceho v bezvedomí tvárou k zemi.

Vyrazila som k nemu, ale znova ma schmatli. Dvaja Vymazávači mi držali ruky za chrbtom. Ďalší sa naklonil ku mne. Jeho červenkasté oči sa leskli od vzrušenia, čeľusť mal už úplne premenenú – vyzerala ako vlčia tlama. Stiahol ruku dozadu a zovrel ju v päsť. Potom mi ju silno vrazil do žalúdka. V mojom vnútri explodovala neuveriteľná bolesť. Zlomila som sa v páse a padla ako podťatá.

Nejasne som počula, ako Alice kričí a Rose plače.

Vstávaj! vravela som si, snažiac nasať vzduch. Vstávaj!

Ako zvláštne, zmutované decká sme oveľa, oveľa silnejší než normálni dospelí ľudia. Ale Vymazávači nie sú normálni dospelí ľudia a navyše mali početnú prevahu. Boli sme hotoví. Hrabala som sa na všetky štyri a snažila sa nepovracať.

Tackavo som sa postavila, oči zastrené túžbou po krvi, pripravená zabiť. Dvaja Vymazávači držali Rosine ruky a nohy. Poriadne ju rozkývali a hodili. Preletela vzduchom a narazila hlavou do stromu. Začula som krátky, bolestný výkrik a potom už iba ležala skrčená medzi ihličím.

S chrapľavým, krvou tlmeným výkrikom som sa rozbehla a dlaňami som pleskla pri chlpatých ušiach najbližšieho Vymazávača. Zvrieskol, keď mu praskol ušný bubienok a spadol na kolená.

„Bella!“ vykríkla Alice prenikavým, vystrašeným hlasom a ja som sa otočila. Vymazávač jej držal obe ruky a ja som sa k nim rýchlo rozbehla. Preskočila som Jaspera, teraz už ležiaceho v bezvedomí. Vrhli sa na mňa dvaja Vymazávači, zrazili ma na zem a jeden mi na hruď pritlačil ťažké koleno. Dychčala som a vzpierala sa. Jeden z nich mi vlepil tvrdú facku. Jeho ostré pazúry mi do líca vyryli hlboké škrabance.

Omráčene som padla a dvaja Vymazávači ma priklincovali k zemi. S hrôzou som sa nechápavo dívala, ako traja ďalší pchajú Alice, moje dieťatko, do hrubého vreca! Plakala a kričala, a jeden z nich ju udrel.

Divoko som sa vzpierala, pokúšala som sa kričať, ale podarilo sa mi vydať len chrapľavý, pridusený výkrik. „Zlez zo mňa, ty hlúpy, svinský -,“ dusila som sa a znova ma udreli.

S hrôzostrašným úsmevom sa nado mnou sklonil nejaký Vymazávač.

„Bella,“ povedal a mne zovrelo žalúdok – poznám ho? „Rád ťa znovu vidím,“ pokračoval konverzačným tónom. „Vyzeráš úboho. Vždy si bola oveľa lepšia než ostatní, takže ma to teší.“

„Kto si?“ vydýchla som a pocítila chlad v samotnom centre svojej bytosti.

Vymazávač sa uškrnul, dlhé, ostré zuby sa mu ledva zmestili do papule. „Nespoznávaš ma? Asi som trochu vyrástol.“
Oči sa mi doširoka otvorili náhlym, desivým poznaním.

„Scott,“ zašepkala som a on sa zasmial ako šialenec. Potom vstal. Uvidela som jeho obrovskú čiernu čižmu, mieriacu na moju hlavu, cítila som, ako mi hlavou myklo do strany a potom všetko sčernelo.

Moja posledná myšlienka bola, že tomu nemôžem uveriť. Scott bol môj priateľ, jeden z členov mojej rodiny. Carlisle ho nestihol zachrániť a oni z neho urobili Vymazávača. Mal sedem rokov.

 


4. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Experiment - 3. kapitola:

 1
6. Leník
17.04.2012 [21:33]

naprosto super Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

17.03.2012 [1:17]

AfroditaAliceCullenTuhle povídku jsem měla vyhozenou v liště, že si jí zaručeně musím přečíst. Strašně mě totiž zaujal její perex a dobře, že jsem udělala. Přečetla jsem všechny 3 kapitoly najednou a musím říct, že jsem uchvácená... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Je to skvělej příběh a příšerně se těším na další kapitolu, akorát bych na tvém místě zavedla do kapitol něco jako: "V minulých dílech jste viděli(četli)" Protože bych řekla, že jestli hodláš přidávat později jednou týdně jednu kapitolu, tak bych řekla, že se v tom budou lidi dost ztrácet.
No, neber to jako výtku nebo něco takovýho jen jako takový doporučení. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. Anulinek00
16.03.2012 [22:35]

moc prosím další díl :D :D tenhle nápad tu ještě nebyl a velmi se mi tato povídka zatím líbí Emoticon Emoticon tk prosíím rychle další pokráčko Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

16.03.2012 [21:52]

superduper12bolo to super ale skoda tej dlzky :(

2. Hejly
16.03.2012 [19:22]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

16.03.2012 [19:21]

makulkateeeeeeda Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon dost zajímavé, moc se těším na další díl Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!