Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Druhý život Bree Tannerové - 3. kapitola

Kristen a Robert


Druhý život Bree Tannerové - 3. kapitolaTahle kapitola je z pohledu jiné osoby než Bree. Nechte se překvapit...

                                                        (Seth)

Nikdy by mě nenapadlo, že by mi mohla změnit život upírka. Přiznávám, Cullenovi mi nejsou nesympatičtí, ale život jsem s upírem vážně trávit nehodlal. Až do teď.

Zrovna jsem se chystal proměnit. Vracel jsem se od Jacoba. Ta novorozená pijavice ho pěkně zřídila. Ale on to zvládne. Doktor Cullen se mu snažil ještě na louce narovnat kosti, aby mu špatně nesrostly, ale pak už jsme ho museli odnést. Prý kvůli nějakým jiným upírům. Bylo vidět, že Cullenovi z nich mají strach.

V myšlenkách jsem se přesunul domů, do svého pokoje. Byl jsem sakra unavenej, od poslední hlídky jsem nespal. A vsadím se, že ještě budu muset poslouchat nadávky Leah. Proměnil jsem se a už byl skoro u domu, ale v tom k mému zklamání přišel rozkaz od Sama. Máme být do pěti minut u něj doma. Otráveně jsem změnil směr a zachytil myšlenky ostatních.

„Co to je za nápad,“ ptal se Embry.

„To nás nemůže nechat se aspoň trochu vyspat,“ přidal se k němu Paul.

Doběhli jsme na místo určení. K Emily do kuchyně už jsme se ani poskládat nesnažili, od té doby, co je nás deset, už se tam nevejdeme.

„Máme tady problém,“ začal Sam. „Pijavice si přivedly dalšího člena. Je to jedna z těch novorozených a oni se s ní klidně bratříčkují. A to je proti smlouvě. Ona nás může ohrozit, pokud ji Cullenovi budou chránit. Neumí se ovládat a nikoho neposlechne. Promluvíme si s Cullenovými, a pokud to bude nutné, zničíme ji. Nemůžeme dovolit, aby si upíři dělali, co chtějí na našem území!“

Ve smečce to začalo vřít. Ozývaly se nenávistné výkřiky a vrčení. Paul se dokonce proměnil. (Já jsem vždycky tvrdil, že Sam je dobrý řečník.)

Proměnil se, vydal pár rozkazů pak jsme se rozběhli. Mířili jsme ke Kanadským hranicím. Zřejmě to měla být dohoda na neutrálním území, ne boj, jak to Sam popisoval. Doběhli jsme na prostornou louku. Do nosu mě uhodila nasládlá upíří vůně. Byla to směsice hniloby, jako obvykle, ale něco mě překvapilo. Mísila se tu ještě jedna nádherná vůně, která se na upíry vůbec nehodila. Byla naprosto neodolatelná, voněla trochu jako člověk, ale ne moc. Převažovala v ní touha. Touha se rozběhnout a hledat původce toho pachu, tu mimořádnou osobu. Ta vůně se mísila s upíří, jako kdyby se nemohla rozhodnout, co vlastně je. A v tom jsem si něco uvědomil. Já ten pach znám. Cítil jsem ho už na bojišti, ale nevěnoval jsem mu pozornost. Myslel jsem si, že to je něco spojeného s hořícími upířími těly. A navíc tam ta vůně nebyla tak silná.

V tu chvíli mě nenapadlo, že ostatní ten pach necítí. Že někteří na mě zírají, že Sam má velmi znepokojené myšlenky. Protože on věděl, co se stane. Už to zažil.

Rozhlédl jsem se po Cullenových. Pach začal sílit. A pak se to stalo.

Mezi nimi stála drobná upírka, mohlo jí být maximálně patnáct. Tmavě hnědé vlasy se jí vlnily kolem obličeje, který dřív musel patřit andělovi. Její zářivě rudé oči měly odrazovat, ale mně připadaly nádherné. Jako maják v bouři. Táhlo mě to k nim. K ní celé. Na ničem jiném už nezáleželo. Bylo mi jedno, že Sam, máma nebo Lea mě za to nejspíš zabijou. Pro ni bych klidně umřel. Dívala se na mě. Rychle jsem odvrátil pohled. Určitě se jí hnusím, tohle totiž nemůže být normální otisk. Je to nepřirozené. Divné. Zaposlouchal jsem se do Samových slov. A strnul hrůzou.

„Kdo mi dá záruku, že se ta novorozená nepokusí někoho z nás zabít? Carlisle, já vím, že jsi to myslel dobře, ale je to příliš velké riziko. Nemůžeme to riskovat.“

Cože, oni jí chtějí ublížit?! Zavrčel jsem.

„Budeme za ni ručit. Pochopili to Volturiovi a ty budeš muset taky. Ta dívka není tak nebezpečná, aby kvůli tomu musela přijít o život. Dokážeme ji zvládnout. Není to první novorozený v naší rodině. A navíc máme Jaspera. Ten ji dokáže zkrotit, pokud se o něco pokusí.“ Zoufale jsem si přál, aby ji nechali žít. Sám bych ji nedokázal ochránit.

Sam nejspíš konečně začal poslouchat moje pocity. V jeho myšlenkách byl zmatek, věděl, že volí mezi bezpečím smečky a smyslem mého života. Copak je to tak těžké rozhodování?!

„Dobře, dáme vám zkušební lhůtu. Pokud proběhnou následující dva měsíce bez problémů, jsme ochotni ji uznat za člena vaší rodiny a tím pádem na ni nebudeme útočit. Ale pokud se cokoliv stane, zničíme ji. A ani vaše ochrana nepomůže.“

Sam se najednou otočil a běžel pryč. Začal jsem kňučet. A ona se na mě podívala. V jejích očích bylo něco jako… láska?

Ale dolehl na mě hlas alfy a já se musel podřídil rozkazu.

„Sethe, ty jsi totální pitomec. Víš, co tenhle blbý otisk může způsobit? Nehledě na to, že ona to určitě neopětuje a budou z toho jenom problémy!“

Sam už aspoň deset minut chodil po místnosti a vyřvával si hlasivky. Začal s tím už když jsme se vraceli. Nemohl jsem to před ním nijak utajit.

„Není to moje vina,“ pokoušel jsem se o odpor. „Musím ji znova vidět.“

„Ne, Sethe. Nemůžeš. Je mi to líto a vím, jakou ti tím působím bolest, ale je to nutné. Mohla by se kvůli tomu rozpoutat válka, a to já nesmím dopustit. Zakazuji ti proto se k ní jakkoliv přibližovat, jedno v jaké podobě. Ještě jednou se ti moc omlouvám, ale je to nutné. Sam se pokusil o chápavý úsměv, ale věděl, že to má marné. Že mu to neodpustím.

V tu chvíli se ve mně přely dvě síly. Síla otisku a síla oddanosti alfě. A já věděl, která vyhraje. Otisk je pradávná vlkodlačí vlastnost, nejde s ním bojovat. Je naší součástí. A já svoji upírku musel vidět. Vidět, že je v pořádku, že je šťastná. Musím…



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Druhý život Bree Tannerové - 3. kapitola:

 1
11.10.2012 [21:39]

Agule99 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!