Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dívka z obrazu - 8. kapitola


Dívka z obrazu - 8. kapitolaAhoj, tak tady je další kapitola DZO. V ní se dozvíme, jak to dopadlo s Edwardem, když se vrátil z lovu. Hezké počtení přeje werca13 a x0kubicmar0x

Utřel jsem si bradu od pumí krve a vydal se co nejrychleji k mému prozatimnímu domovu - Volteře…

Běh jsem si užíval jako nikdy. Byly to mé poslední minuty svobody, než překročím bránu. Než se na mě vrhne nadržená Tanya s nechutnými myšlenkami a také v neposlední řadě má rodina.

Bohužel nebo bohudík, cesta uběhla poměrně rychle. Náhle jsem byl už před onou jmenovanou bránou do pekla. Chvíli jsem přemýšlel, jestli mám opravdu vejít, ale nakonec jsem uvážil, že to bude nejlepší.

Šel jsem vydlážděnou cestou k hradu a užíval si poslední pohyby volnosti. Najednou jsem se ocitl v hlavním sále. Oproti včerejšímu večeru byl značně opuštěný a… čistý. Tak co bych mohl od Volterry čekat, že? Ta si poradí i s celým sálem turistů tak, aby nebylo jediné stopy po krvi.

Přes hlavní sál až chodbám, pak doprava a třetí dveře nalevo. To je pokoj mých rodičů. Tam jsem se rozhodl jít nejdříve, protože jsem nepochyboval, že zde najdu přinejmenším ještě Alici a Jaspera…

Došel jsem ke dveřím, zaklepal a šel dovnitř. Ani jsem se nenadál a už mě drtily ruce upíra. Nejdříve jsem si byl jistý, že je to Alice, ale všiml jsem si, že onen „člověk“, který mě objímá, má moc svalnaté ruce a navíc vydává divné skřeky. Zaručeně to byl Emmett. Moje domněnky se potvrdily hned, jak mě pustil.

„Bratříčku, tolik jsi mi chyběl. Tohle už nikdy nedělej! Nebo ti Emmettek utrhne ručičky i nožičky, abys mu nemohl utéct,“ řekl opravdu upřímně můj praštěný bratr a pustil mě k ostatním.

V pokoji byla celá rodina. Velice jsem si oddechl, když jsem zaregistroval absenci Tanyi. Po chvíli jsem dostal i vysvětlení. Alice mi v myšlenkách sdělila, že jí neřekli, že se vrátím tak brzo, ale že za chvíli tu bude, protože nás pravděpodobně už slyšela.

Co nejrychleji jsem se přivítal i s dalšími členy rodiny a sedl si na gauč. Už nikde nebylo místo k sezení, takže pokud Tanya přijde, bude muset hačat na zemi.

Začali jsme debatu o tom, jak globální oteplování ohrožuje planetu. Ze začátku to bylo velice vážné téma, ale když Emmett vyrukoval s průzkumem, který dokazuje, že gayů je na planetě čím dál více, tak jsme se neudrželi a začali se smát. Chudáček Emmettek nevěděl, co se děje, a tak nám pustil písničku od Nightwork, kterou to všeho zakončil.

Pár minut poté přišla Tanya. Její pohled mluvil za vše. Ovšem měnil se tak rychle jako počasí v měsíci dubnu. Když se koukla na mě, byl to pohled plný neskutečné a platonické lásky. Ale jakmile pohlédla na někoho z mé rodiny, tak jí z očí přímo čišela nenávist a zklamání.

Zabouchla dveře, zkřížila si ruce na hrudi a vykročila směrem k nám. Naše konverzace poněkud zamrzla a už se ani nikdo nesmál. Ani nebylo čemu.

„A kde si jako sednu?!“ zeptala se. Ale já měl na práci promýšlení místa, kde bych se před ní schoval. Ovšem… bylo poněkud pozdě.

„Zkus zem,“ odvětila jí chladně Alice a ani se na ni nepodívala. Celou svou pozornost věnovala pouze Jasperovi.

„Ani nápad, ještě bych prochladla. Když tu není místo, sednu si na Edíka,“ pověděla svým přeslazeným hlasem. Někdy jsem měl pocit, že si ho nechala transplantovat.

Dál neváhala a šla přímo ke mně. Začalo se ve mně budit dětské a hravé já. A to se taky projevilo hned, jak na mě Tanya dosedala. Roztáhl jsem nohy a ona spadla na zem.

„Myslím, že nachlazení se nemusíš bát. Pokud sis nestačila všimnout jednoho velmi nepodstatného detailu, tak bych ti ho s radostí oznámil, pokud dovolíš.“ Dramaticky jsem si stoupnul a dal ruce za záda jako profesoři v mé době, kdy jsem ještě byl člověkem. Naklonil jsem k ní hlavu a sehnul se tak, aby mě dobře slyšela. „Jsi upír, Tanyo. Možná si tak nepřipadáš, možná jsi ještě neobjevila všechny ty nadpřirozené schopnosti, ale to se možná časem dostaví. Možná později, ale jednou určitě.“ Pohladil jsem ji po vlasech a mile se na ni usmál. „Hodná holčička. Upletu ti culíčky a za odměnu dostaneš lízátko.“ Posadil jsem se zpět na své předešlé místo za doprovodu Emmettova hurónského smíchu. Všichni se mohli smíchem potrhat a musím přiznat, že na Tanyu byl opravdu krásný pohled. Její obočí se komicky začalo stahovat k sobě a čekal jsem reakci v podobě rozzuřené Etny. Zhluboka se nadechla a vymazala z tváře svůj naštvaný pohled. Chjo, tohle bude ještě horší než Etna. Tohle bude ticho před Etnou. Postavila se a na pohled vyrovnaně odkráčela z místnosti.

„A já se tak těšil, čím ti to oplatí,“ pronesl Emmett uraženě.

„Ona a něčím mu to oplatit? Leda ve snu. Spíš si ještě pochvaluje, jak na ni byl milý, prosím tě,“ řekla Rose a pohodlně se opřela do pohovky.

„Jasně. Beztak se někde rozplývá nad tím, jak ji pohladil…“

„Alice, nech toho,“ zastavil jsem ji. „Já chápu, že si toho máte hodně co říct, ale ne teď. A vůbec, rád bych se šel projít.“

„Před chvílí jsi přišel,“ namítl Jasper.

„Jo, ale potkal jsem Karin a neměl jsem moc času o něčem přemýšlet.“

„Jak se vůbec má?“ Alice se na něj zle podívala.

„Jistě skvěle, tak pokud dovolíte, půjdu.“ Bez rozloučení jsem vyrazil do sálu, kde se nacházely všechny obrazy. Musel jsem ji opět vidět. Rozrazil jsem dvoukřídlé dveře a rychlostí blesku přešel k obrazu. Její hnědé oči, nádherná tvář… Mohl bych takhle pokračovat hodiny.

„Celkem se mi ten obraz povedl, že?“ ozval se za mnou hlas. Otočil jsem se a v tom spatřil někoho, u koho bych čekal, že bude dávno mrtvý.

 


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dívka z obrazu - 8. kapitola:

 1
4. zuzka
21.08.2013 [16:56]

kedy bude dalsia kapitola?????? strasne sa tesim Emoticon

3. Seb
04.08.2013 [13:20]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. PCullen
04.08.2013 [0:14]

Pěkná kapitola! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Tak kdo je ten tajemnej malíř? Kdo je ta osoba o které se Eda domníval, že je dávno mrtvá? To jsou otázky na které bych chtěla znát odpověď. :-)

1. Jana
03.08.2013 [22:07]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!