Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dieťa si nedám! - 13. kapitola

Sraz Ostrava!!! 14


Dieťa si nedám! - 13. kapitolaJe tu 13. kapitolka. Edwardov pohľad na druhé tehotenstvo jeho manželky. Stihne prísť Edward včas a zachrániť Bellu? Pekné čítanie. Vaša Lolalita

13. kapitola

Edward:

Keď mi to Bella povedala, stuhol som. Toto som nečakal. Veď sme sa milovali len párkrát a teraz som si dával dokonca pozor. Vyzerala tak šťastne a ja som sa nedokázal ani pohnúť. Mal som reagovať inak. Mohol som ju aspoň objať alebo s ňou ísť do obývačky, keď okolo nej všetci skákali. Som nemožný. Nedokázal som to. So slovami, že je tehotná, ma premkol panický strach. Všetko, čo sa stalo za posledné mesiace, všetka ta neistota sa ku mne vrátila ako bumerang. Čo ak to Bella nezvládne? Čo ak to nezvládnem ja? Čo ak to neprežije dieťa? Nedokážem sa pozerať na utrpenie mojej lásky.

Určite by som chcel ďalšie dieťa, len som dúfal, že na to budem viac pripravený. Naša Renesmee je najúžasnejšie dieťa na svete. Plne si uvedomujem, že som dostal šancu byť pri Belle, keď som pri nej nebol predtým. Strach bol silnejší než ja. Musel som sa zastaviť a sadnúť si do trávy. Mal som pocit, že sa neudržím na nohách. Som sebecký netvor. Keď sa ja cítim takto, čo potom prežíva moja krehučká Bella. Najradšej by som si nafackoval. Zase som niečo pokašľal. Bolo to silnejšie než ja. Postavil som sa a najrýchlejšie ako som dokázal, som sa rozbehol späť k domu.

Prešiel som dverami a zarazilo ma to ticho. Emmett stál pod schodmi. Pozrel sa na mňa a kyslo sa zaškeril. Jeho myšlienky ma už fackovali.

„Si kretén,“ štekol a ukázal smerom na schody. Tam stál Carlisle a rukou naznačoval, aby som šiel hore. Chcel som ísť hneď za Bellou a napraviť pravdepodobne nenapraviteľné. Carlisle trval v mysli na svojom. Zavrel dvere pracovne a spustil.

„V živote si ma tak nesklamal,“ šepol. Chcel nám dopriať aspoň trocha súkromia, no aj tak minimálne Emm načúval.

„Ver, že som nechcel. Vydesilo ma to. Milujem Bellu a Nessie, ale zlyhal som. Fakt ma to mrzí.“ Sklopil som zrak. Nato sa bez zaklopania vrútil do miestnosti Jasper. V náručí zvieral moju dcéru. Podal mi Nessie.

„Pozri sa na ňu! Je to zázrak. Nič úžasnejšie som nikdy v živote nevidel. Máš to šťastie, že je tvoja žena schopná premeniť mŕtve v živé. Splodil si život a teraz sa ti to podarilo znova. Si idiot! Nezaslúžiš si Bellu, ani Nessie a ani to dieťatko, čo čaká!“ štekal po mne Jasper. Jeho myšlienky mi však škaredo nadávali. Od Jaspera som takúto reakciu nečakal. Vždy bol nad vecou. Nessie valila oči na mňa a potom na Jaspera.

„Toto nemusí vidieť,“ šepla Esme a až vtedy som si všimol, že bola celú dobu pri dverách. Vzala opatrne Nessie a hodila po mne a Jasperovi nahnevaný pohľad.

„Ja viem, že som to zbabral. Chcem ísť za Bellou a povedať jej, že som šťastný aj vydesený. Že pri nej budem oddane stáť a chcem sa mojej manželke poďakovať za to, že otehotnie aj z pohľadu na mňa.“ Uškrnul som sa. Chcel som odľahčiť situáciu a zjavne sa mi to podarilo. Jasper prikývol a následne sa usmial. Jeho dar už pôsobil. Bol som uvoľnený.

Šiel som pomaly na koniec chodby a otvoril dvere. Bellu som nepočul. Z Jasperových myšlienok som vedel, že sa chcela ísť okúpať. Pomaly som prešiel k dverám kúpeľne a jemne som zaklopal. Nechcel som ju vydesiť. Započúval som sa. Bolo ticho. Jej srdce bilo veľmi ticho a nepravidelne. Okamžite som rozrazil dvere. Najprv ma ovalila para a potom vôňa Bellinej krvi. Priskočil som k vani. Voda bola ružovkastá a v okolí jej hlavy červená. Rýchlym pohybom som ju vytiahol a reval na Carlisla. V sekunde stál pri mne a niesli sme Bellu do spálne.

„Čo sa stalo?“ pišťala Rose.

„Všetci von. Nezavadzať,“ zakričal Carlisle. Počul som Belline srdce, no dych nie. Carlisle ju rýchlim pohybom otočil na bok a pritlačil jej hrudník. Z úst sa jej vyvalila voda a ona sa rozkašľala. Celá prikrývka už bola bordová. Otvorená rana na jej hlave krvácala. Bella sa celá chvela a oči jej rýchlo behali po miestnosti.

„Upokoj sa, Bella. Lež pokojne,“ šepol jej Carlisle do ucha. Ja som jej zvieral ruku. Zabalil som ju do prikrývky. Alice dobehla s Carlislovým kufríkom. Bella ešte niekoľkokrát zakašľala. Pohľadom zastavila na mne a znechutene sa odvrátila.

„Čo sa stalo? Bella, si v poriadku?“ Alice sa dožadovala jej pozornosti.

„Asi som neodhadla teplotu vody. Bola horúca a z tej pary sa mi zatočila hlava. Keď som chcela vyliezť z vane, pošmykla som sa. Musela som sa udrieť. Strašne ma bolí hlava,“ šepkala rozochvene.

„Dobre, pozriem sa na tú hlavu,“ povedal Carlisle a posadil Bellu. Oprel si ju o hruď a kontroloval jej hlavu rýchlymi pohybmi. Bella niekoľkokrát sykla bolesťou.

„Máš roztrieštenú kosť. Bola to poriadna šupa. Ak by tvoje kosti neboli také pevné, si mŕtva. Ešteže sa tak rýchlo hojíš.“ Carlisle sa usmial a položil Bellu späť na posteľ. Znova sykla a bolestne stisla viečka k sebe. Carlisle jej priložil na zátylok gázu. Pritlačil ucho k jej bruchu a s úľavou vydýchol. Všetci sme si vydýchli. Spadol mi balvan zo srdca. Bella sa okamžite chytila za brucho.

"Všetko je dobré. Srdiečko bije." Usmial sa Carlisle.

„Nedáš mi niečo od bolesti?“ zaprosila Bella.

„Nemôžem ti dať nič silné. Neviem, či by to neublížili dieťatku. Môžem ti dať niečo jemnejšie na spanie,“ povedal Carlisle a okamžite vyberal z tašky lieky. Bella si ich vzala bez toho, aby otvorila oči alebo ich zapila. Jednoducho ich prehltla. Carlisle pokrútil hlavou.

„Zostaň tu s ňou a sleduj dych a pulz. Mala by mať na tej rane ľad, ale postačí aj tvoja ruka,“ povedal Carlisle na dverách. Na to Bella otvorila oči.

„Nech tu zostane Alice,“ šepla. Pozrel som na Alice. Ona sa vyhupla k Belle na posteľ a okamžite podložila ruku pod jej hlavu. Bella sa k nej privinula bližšie. Alice začala Belle okamžite rozprávať nezmysly. Chcela ju tým upokojiť. Pochopil som, že bude lepšie, keď Bellu nechám odpočinúť. Vyšiel som von za Carlislom. Zavrel som dvere a počúval Alicine švitorenie pretkávané krátkymi Bellinými odpoveďami. Rodina mi dala pokoj. Videli, že mi je z toho všetkého nanič. Keď začala Bella pravidelne dýchať, vystriedal som Alice. Opatrne som si priľahol k mojej manželke. Jej telo ma spoznalo. Privinula sa blízko ku mne. Celá horela, a tak som ju objal a vdychoval jej vôňu. Bella spala dlho, mal som čas premýšľať. V náručí mám anjela. Jasper mal pravdu. Bella je zázrak. Ja si nezaslúžim Nessie a ani Bellu a to malinké v jej tele. Pomaly som sa naklonil k jej brušku. Priložil som ucho a počúval. Ten zvuk, ktorý som začul, bol dokonalý. V brušku mojej ženy bilo srdce nášho dieťatka. Po tele sa mi rozlialo niečo horúce. Napájalo moje žily a moje mŕtve telo cítilo život. Cítil som, že žijem, keď som držal našu Nessie a cítim to teraz ešte intenzívnejšie. Ja budem žiť vo svojich deťoch. Neexistuje upír, ktorému by bolo dopriate niečo tak úžasné. Dnes som o ňu mohol zase prísť. Som nemožný. Už nikdy neurobím niečo tak hlúpe.

Vonku bolo už vidno. Za dverami som počul prešľapovať Alice. Vošla opatrne dovnútra.

„O chvíľu sa prebudí,“ šepla.

„Ako to môžeš vedieť? Veď si ju predtým nevidela, keď bola tehotná.“ Zakrútil som hlavou.

„Aj ja svoj dar vylepšujem a trénujem. Dokonca už niekedy zbadám aj Jacoba.“ Usmiala sa.

„Idem po Renesmee. Bella sa s tebou nebude hádať, keď tu budete mať Nessie,“ povedala a vytratila sa. Hneď bola späť aj s mojou dcérou. Položila ju opatrne na posteľ. Tiež spinkala. Len čo Alice zavrela dvere, Bella otvorila oči. Pozrela sa na mňa a hneď potom na Nessie. Opatrne sa posadila. Bez slova som jej stiahol gázu zo zátylka.

„Už je to scelené,“ šepol som. Bella sa nenávistne odtiahla.

„Bella. Nechaj ma vysvetliť ti to,“ šepol som smutne. Nepovedala ani slovo. Pozrela mi do očí a kývla pohŕdavo hlavou.

„Vydesilo ma to. Samozrejme som šťastný, že čakáme ďalšie dieťatko. Zareagoval som hlúpo. Som detinský a za sto rokov som sa nenaučil jednať ako dospelý. Som ten najhorší otec a manžel na svete. Ty si zázrak, Bella. Nezaslúžim si ťa a ani tvoju lásku. Mám strach, že ťa stratím. Mám strach, že si budeš musieť prejsť tým všetkým znova a to len kvôli mne. Len preto, že sa nedokážem vzdať tvojho tela. Bojím sa o teba a naše deti. Bojím sa, že nie som dosť dobrý. Ja to viem, Bella. Nie som pre teba dosť dobrý. Nie som dosť dobrý pre naše deti. Mrzí ma to,“ šepol som. Bella mala stále kamenný výraz. Pozrela na mňa a zakrútila hlavou.

„Ja ti už neverím, Edward Cullen.“

 

12. kapitola - 14. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dieťa si nedám! - 13. kapitola:

 1
05.01.2012 [19:41]

kikuskaEdward robí tú chybu, že aj keď si uvedomí, čo spravil zle, uvedomí si to príliš neskoro. Ja sa Belle ani nečudujem. Ako keby sa ona nebála. Edward je idiot a tým to hasne. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Wera
20.10.2011 [22:11]

Wera Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!