Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dieťa si nedám! - 14. kapitola

esme-card


Dieťa si nedám! - 14. kapitolaBella sa na svojho manžela stále hnevá, no Edward presne vie, ako si Bellu udobriť. Užite si aj trocha romantiky a erotiky. Príjemné čítanie. Vaša Lolalita

14. kapitola

Edward:

„Ja už ti neverím, Edward Cullen,“ štekla. Sklopil som zrak. Bodlo ma pri srdci, ale nič iné som vlastne nečakal.

„Viem. Si moja žena a ja tvoj manžel. Urobím všetko, aby si mi verila.“

„To už som raz počula.“ Prstami si zašla do vlasov. Mala ich celé polepené krvou. Pomaly sa postavila a ja s ňou. Dával som pozor, aby sa jej nezatočila hlava. Šiel som krok za ňou až do kúpeľne. Pozrela cez rameno a nechápavo zatočila hlavou.

„Bojím sa, aby sa ti znova nezatočila hlava,“ šepol som na vysvetlenie. Dvere na kúpeľni boli vyrazené a nedali sa dovrieť. Kúpeľňu už Esme upratala. Bella sa vyplašene pozrela na vaňu a potom zamierila k sprchovému kútu.

„Chcem si umyť vlasy. Vezmi Nessie a choď s ňou dole,“ povedala polohlasom.

„Nie. Ak sa chceš osprchovať, tak dvere zostanú otvorené a ja budem tu, aby som na teba videl. Nebudem riskovať, že sa ti niečo stane,“ povedal som rázne, aby pochopila, že ju samu nenechám. Neveriacky na mňa pozrela a zavrčala.

„Ja sa mám sprchovať pred tebou?“ Bola roztomilá. Hnevala sa na mňa, no aj tak celá sčervenela pri myšlienke, že ju uvidím nahú. Prikývol som. Dvere som dokorán otvoril a sadol si k Renesmee na posteľ. Mal som dokonalý výhľad na sprchu. Bella sa ich pokúšala zavrieť, no ja som okamžite priskočil a dvere podržal. Bella ich znova privierala. Zaprela sa celou silou do dverí. Ja som neustúpil. Nahnevane som trhol dverami a oni úplne povolili. Zostali mi v rukách. Oprel som ich o skriňu. Dvere na izbe sa otvorili. Tichučko vpochodovala Rose. Vzala Renesmee z postele a obdarila nás nahnevaným a pohŕdavým pohľadom. Pomaly odkráčala. S Bellou sme tupo pozerali za Rose. Potom sme sa pozreli na seba. Bella sa zhlboka nadýchla a až teraz spustila.

„To nemyslíš vážne? Ty máš tú odvahu...“ Nedokončila vetu. Bola hnevom celá rozochvená. Sčervenela a surovo ma zdrapla za košeľu. Urobil som krok dozadu a ona stratila rovnováhu. Padala k zemi. Okamžite som ju chytil a zodvihol do vzduchu. Bella začala okolo seba mlátiť rukami. Pevne som ju chytil a pritlačil o stenu. Nechcel som, aby si ublížila. Ruky som jej zodvihol nad hlavu a celým telom som sa na ňu natisol. Bella sa nervózne zmietala a syčala. Začala mi šťavnato nadávať. Najprv som prekvapením stuhol, no potom mi nenapadlo nič lepšieho ako ju umlčať a natisol som sa jej na pery. Na chvíľu sa prestala brániť, no potom ma bolestivo uhryzla. Na tie jej ostré zúbky som zabudol. Odskočil som od nej o pár krokov a v bolestnej grimase som sa chytil za ústa. Najprv sa uštipačne uškrnula. Ja som sa k nej otočil chrbtom. Bolelo to, ale vedel som, že moju pokožku by aj tak neprehrýzla. Ju to ale vyľakalo. Vystrašene ma obehla a postavila sa predo mňa.

„Je mi to ľúto. Ukáž...“ šepla a ťahala mi ruky z tváre. Ona sa vážne bála, že mi ublížila. Videl som v tom príležitosť. Urobil som krok od nej a ona ma nasledovala. Prikrývka, v ktorej bola zabalená sa zošmykla na zem, no ona to nevnímala a ďalej mi ťahala ruky z tváre. Poddal som sa jej mušej sile. Stiahla mi ruky a podišla ku mne. Cítil som teplo jej tela. Skúmavo si prezrela moju peru. Jej tvár bola od mojej pár centimetrov.

„Nič ti nie je,“ šepla.

„Bolí to,“ odpovedal som pohotovo a kĺzal som pohľadom po jej tele. Až teraz si uvedomila, že je nahá. Okamžite sa zohla po prikrývku, no tá už vďaka mojej rýchlosti na dlážke nebola. Obišiel som ju a v kúpeľni som zapol sprchu. Nastavil som vlažnú vodu a vložil do sprchy malinový šampón a malinový sprchový gél. Na zem som položil uterák a jeden som prevesil cez bok sprchovej zásteny. Sadol som si na okraj vane a čakal. Bella prešla bez slova okolo mňa a vliezla do sprchového kúta. Obdarila ma nahnevaným pohľadom. Okamžite sa postavila pod prúd vody a zmývala si vlasy. Sledoval som každý jej pohyb. Po jej tele stekali kvapky vody. Voda bola najprv ružovkastá od vymytej krvi a neskôr bola číra. Bella si našampónovala vlasy a pokračovala na tele. Sledoval som každú vločku peny na jej prsiach a stekajúce pramienky na jej stehnách. Mal som pocit, že ma schválne provokuje. Inokedy je osprchovaná za pár minút, no teraz to preťahovala. Bol som vo vytržení z jej krásy. Vzrušovali ma jej kĺzavé pohyby a vlnenie bokov. Otočila sa smerom ku mne. Rukou si prešla po vnútornej strane stehna a ťahala ju vyššie. Hypnotizovala ma pohľadom. Sedel som bez pohybu a hlasno predýchaval vzrušenie. Mal som chuť strhať zo seba šaty a vliezť si k nej. Bol som si istý, že by ma odmietla. Hrala sa so mnou. Robí to schválne, lebo vie, ako po nej túžim. Chcela ma provokovať a dráždiť, chcela mi dať príučku. Urobil som chybu a ona mi to takto spočíta. Pozbieral som všetko svoje sebaovládanie. Ak sa chce hrať, tak dobre, ale mňa týmto nedostane. Postavil som sa a vzal uterák. Pridržal som ho roztiahnutý pred sebou. Bella vypla vodu a opatrne vkĺzla do mojej náruče. Zabalil som ju a jemne nadvihol.

„Spokojný? Nespadla som. Netočila sa mi hlava. Mohol by si tie dvere opraviť alebo sa budeš dívať, aj keď pôjdem na záchod?“ Jej hlas bol uštipačný. Prešiel som k dverám a skontroloval závesky.

„Zajtra dám tie dvere späť,“ šepol som. Prešiel som k posteli a stiahol povlečenie. Bella si v predklone sušila vlasy. Stále som kútikom oka sledoval každý jej pohyb. Moja sladká trýzniteľka. Bella si neuvedomila, že rovnakú hru, ako ona, môžem hrať aj ja. Vyzliekol som si košeľu a hodil ju na kôpku špinavej posteľnej bielizne. Nechápavo na mňa pozrela.

„Tiež som od tvojej krvi. Ťahal som ťa z tej vane.“ Než som to dopovedal stiahol som si nohavice a zhodil ich na kôpku. Bella zalapala po dychu a vyvalila oči. Musel som sa otočiť chrbtom, lebo som sa nevedel ubrániť úsmevu. Jej srdce zrýchlilo. Je taká čitateľná. Prešiel som k bielizníku a začal sa prehrabovať.

„Edward,“ šepla za mojím chrbtom. Neotočil som sa, len som sa napriamil. Jej nahé telo sa na mňa pritislo. Môj mozog sa vypol. Zavrel som oči, zaklonil hlavu a tlmene zavzdychal. Bella sa perami otrela o môj krk a rukou mi skĺzla po boku. Prudko som sa otočil a pozrel jej do očí. Boli tmavé a hlboké. Hneď som sa natisol na jej pery a dlho ju pobozkal. Ruky som omotal okolo jej nahého zadočka a pritisol ju bližšie. Belle, akoby sa teraz rozsvietilo a prudko ma odstrčila. Zatrepala hlavou. Vyzeralo to, akoby zo seba chcela otrepať túžbu. Nechápavo som na ňu pozrel.

„Nedotýkaj sa ma,“ štekla. Ustúpila dozadu. Milujem Bellu, ale toto ma naštvalo.

„Nehraj sa so mnou!“ štekol som ja na ňu. Bella sa urazene nahrbila.

„Čo? Ty si myslíš, že sa s tebou budem milovať?“ Rozosmiala sa.

„Ty si začala. Nie ja. Nahneval som ťa, ale hrať sa so mnou nebudeš. Za chyby sa platí a ja za svoju zaplatím, no ty tiež. Zapamätaj si, že upíra provokovať nemôžeš! “ zasyčal som a schmatol ju do náručia. Bella sa zas rozzúrila.

„Nechaj ma!“ zvreskla po mne. Ja som to ale nevnímal. Ona začala a najlepšie zmierovanie je, podľa Emmetta, v spálni. Buď ma chce, alebo nie. Troška surovejšie než bolo pre mňa prirodzené som ju sotil do postele. Bella nechápavo zalapala po vzduchu. Stiahol som si boxerky a ľahol si na ňu. Ona okolo seba začala mlátiť, akoby to malo pomôcť. Schmatol som jej zápästia a  pritlačil ich k jej hlave. Bol som surový a neskutočne som po nej túžil, no ani na chvíľu som sa neprestal ovládať. Bella si najskôr myslela, že som sa zbláznil. Zalapala po vzduchu a vydesene na mňa pozrela. Nič som nepovedal a na nič sa nepýtal. Kolenom som jej roztiahol nohy a uvelebil sa medzi nimi. Vzpierala sa ako puma, keď bojuje o život. Bojovala, ale nemala šancu. Rýchlym pohybom som spojil naše telá. Bella sa prehla v chrbte a hlasno zavrčala.

„Mňa tým mačacím pradením nevydesíš,“ šepol som jej do ucha a prirazil. Bella zasyčala a ďalej sa bránila. Kopala nohami. Oči mala doširoka otvorené a nenávistne na mňa cerila zuby. Musím priznať, že ma pobavila. Znova som prirazil. Teraz som ale neodhadol silu. Bella sa prehla a vykríkla. Príšerne som sa zľakol a okamžite ju pustil. Chcel som sa z nej rýchlo dostať a skontrolovať ju, no ona svoje nohy zomkla okolo môjho pasu a zastonala.

„Ešte...“ šepla vzrušene. Omámene som sa jej zadíval do očí.

„Toto chceš?“ zachrapčal som. Neodpovedala, len prikývla.  Usmial som sa a znova jej zovrel ruky nad hlavou. Úplne som sa uvoľnil a vychutnával si každý pohyb. Bella mi bokmi vychádzala v ústrety. Mal som pocit, že niektoré moje pohyby sú príliš surové, no vždy keď som si ja myslel, že môj pohyb bol tvrdý, ona ku mne v ďalšom prirazila ešte tvrdšie. Pomedzi prsia jej stekal horúci pot. Pritlačil som svoje čelo k jej a tým som ju chcel trocha schladiť. Okamžite sa vrhla na moje pery a stonala mi do úst. Bola tak hlučná, že polovica rodiny opustila dom. Museli zobrať Nessie na prechádzku, aby si nemyslela, že mamičke ubližujem. Bella sa začala hýbať rýchlejšie a ja som mal prvýkrát pocit, že som pomalý. Znovu som pritvrdil a Bella vybuchla v ohromnom orgazme. Chvela sa na celom tele a zatínala mi nechty do ramien. Na chvíľu som spomalil. Keď sa jej dych trocha upokojil, znova som pridal. Blažene sa usmiala a vnorila mi jazyk do úst. Slastne stonala. Blížil sa môj vrchol. Bella mi zaplietla ruky do vlasov a pritisla sa ku mne. Presne vedela, ako na tom som.

„Ešte chvíľu,“ pošepla vzrušene. Musel som spomaliť. Začala znovu rýchlo dýchať, a tak som aj ja pritvrdil.  Zadržal som dych a vybuchol. Bolo to neovládateľné. Zreval som ako zviera. Cítil som sa úžasne. Bella sa zas celá zachvela. Padla do vankúšov a zavrela oči. Mal som chuť na ďalšie kolo, no Bella vyzerala zničene. Ťažko oddychovala a blažene sa usmievala. Konečne som začal používať mozog. Rýchlim pohybom som z nej vykĺzol a pohľadom skontroloval jej telo. Pritlačil som ucho na jej bruško. Cez zvuk Bellinho srdca, bolo ťažké počuť to malé srdiečko, no keď som sa lepšie sústredil, začul som ho. Belline ruky ma začali automaticky hladiť vo vlasoch. Bolo to nádherné. Uvelebil som hrudníkom medzi jej stehnami a počúval tlkot srdiečka nášho dieťatka. Takto ho chcem počúvať každý deň. Bella začala pravidelne dýchať. Mne však bolo tak príjemne, že som sa nechcel ani pohnúť.

13. kapitola - 15. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dieťa si nedám! - 14. kapitola:

 1
05.01.2012 [20:12]

kikuskaTakže Emmettove metódy fungujú. Emoticon Emoticon Dobre vedieť. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Kačka
27.10.2011 [23:51]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Wera
20.10.2011 [22:23]

Wera Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!