Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dieťa si nedám! - 12. kapitola

Něco pro fandy :c)


Dieťa si nedám! - 12. kapitolaBella je znova tehotná. Edwardova reakcia však nie je práve tá, ktorú čakala. Rodina sa teší, ale Edward... Tento párik sa ešte natrápi. Príjemné čítanie. Vaša Lolalita.

12. kapitola

 

Bella:

„Edward. Som tehotná,“ povedala som rozpačito. Spoza dverí sa ozvalo zapišťanie. Alica to počula a reagovala ako zjašené decko. Trocha som sa tomu pousmiala. Edward však stále nič. Sedel bez pohnutia na posteli a nemo ma pozoroval. Po chvíli sa chytil za koreň nosa a sklopil zrak. Stuhla som.

„Si si istá?“ opýtal sa po asi tej najdlhšej minúte v mojom živote.

„Á... áno,“ zakoktala som. Urobila som opatrný krok smerom k nemu. Vtedy sa rozleteli dvere a do izby vskackali Alice a Rose v horúcom objatí. Potom sa vrhli na mňa a skákali okolo mňa ako pominuté. Nezmohla som sa na slovo. Alica ma chytila popod pazuchy a dvíhala s piskotom a jačaním do vzduchu. Rose nás ťahala do obývačky. Ani neviem ako a boli sme dole. Keď ma vliekli z dverí, hodila som nevyrovnaný pohľad po Edwardovi. On stále sedel na posteli bez pohnutia. Ako na povel mi začali z očí tiecť slzy. Nikdy sa to neskončí. On sa neteší. Myslela som si, že bude oslavovať a objímať ma šťastím. Jeho reakcia ma celú rozochvela. Na to pišťanie sa zbehla do obývačky celá rodina. Celá až na môjho manžela. Túžobne som hľadela na schody a dúfala, že po nich zíde s úsmevom na tvári. Dúfala som, že tá reakcia bola spôsobená prekvapením. On jediný však stále chýbal.

Carlisle ku mne nechápavo pristúpil. Položil mi ruku na plece.

„Čo sa deje, že tie dve tak vyvádzajú,“ opýtal sa milo. Už som mu chcela odpovedať, keď sa Alice hodila na kolená a pritisla ucho na moje brucho.

„Počujem srdiečko!“ zvrieskla. Okamžite ju odstrčila Rose a natisla ucho na moje brucho.

„Si tehotná,“ zvýskla Esme a už sme tu mali tri zjašené upírky. Carlisle stál pri Jasperovi a usmievali sa na seba.

„Teda brácho, si kanec,“ povedal Emmett a hľadal pohľadom Edwarda. Otáčal sa okolo seba, no Edward tu nebol. Emm nechápavo mykol ramenami a tiež mi natlačil ucho na brucho. Paralyzovane som stála a mala som pocit, akoby toto telo nepatrilo mne. Moje vnútro pálilo. Mala som chuť vrieskať jeho meno. Mala som chuť udrieť ho. Mala som chuť zabiť toho bastarda. Je to jeho dieťa. Je to jeho druhé dieťa. Všetky moje pocity vo mne vírili ako tornádo. Jasper spozornel a pristúpil ku mne. Položil mi ruku na rameno.

„Bella, je ti dobre?“ pošepol. Pozrela som sa mu do očí.

„Nie. Myslím, že...“ Nastala tma. Okolo mňa bolo zrazu ticho.

 

Keď som otvorila oči, ležala som v Edwardovej izbe na posteli. Na kraji sedel Carlisle a jeho ľadová ruka mi zvierala zápästie. Meral mi pulz. Usmial sa na mňa, keď zistil, že som hore. Chcela som niečo povedať, no on mi prstom cez ústa naznačil, aby som bola ticho. Potom ukázal vedľa mňa. Tam ležala moja Nessie a sladko spinkala. Nahla som sa a pohladila môjho anjelika po vláskoch. Trocha sa zamrvila. Bola prekrásna. Poobzerala som sa, no ten koho som hľadala tu nebol. Carlisle zneistel.

„Bella, daj mu trocha času. Ešte sa z toho všetkého nespamätal. Hľadal ťa niekoľko mesiacov. Umieral strachom o teba. Pri pôrode si takmer umrela. Nemal čas stotožniť sa s tým, že je otcom jednému dieťaťu a teraz čakáš ďalšie,“ povedal Carlisle šeptom. Nechápavo som sa na Carlisla pozrela.

„Ja som na tom lepšie? Bola som sama vo chvíľach, keď mal stáť pri mne a teraz to chce spraviť znova. Sú to aj jeho deti. On je ich otec. On sa so mnou miloval. Ak ide Edwardovi o to, aby som ho znenávidela, tak sa mu darí. Kde vôbec je?“ šepkala som, no pri posledných slovách sa môj hlas zlomil. Nessie sa zamrvila a otvorila očká. Rýchlo som ju vzala do náručia a začala ju hojdať a pohmkávala som jej moju uspávanku.

„Ak on nie je schopný prijať zodpovednosť, ja to zvládnem. Nepotrebovala som ho prvý krát a nepotrebujem ho ani teraz. Už mám toho dosť. Ja sa musím starať o svoje dieťa a zabezpečiť aj to ďalšie. Nebudem čakať, kým môj nedospelý manžel dostane rozum. Mal na to sto rokov, aby zmúdrel. Už mám všetkého dosť. Mám dosť aj jeho. On je jediný vinný. Milujem ho, ale on moju lásku zabíja,“ posledné vety som priam štekala. Do mojich žíl sa nahrnula zlosť namiesto krvi. Bolo aj dobré, že tu Edward nebol. Určite by som sa neudržala a povedala mu aj množstvo horších vecí. Nessie sa na mňa dívala s doširoka otvorenými očkami.

„Bella, upokoj sa. Neprospieva to tebe a ani tomu malému v tebe. Renesmee desíš,“ povedal Carlisle zmierlivo a pohladil Nessie.

„Máš právo hnevať sa, ale neurob nič hlúpe. Stojí za tebou celá rodina.“ Usmial sa.

„Celá rodina? Čo môj manžel? Kde je ten? Kde je Edward!“ Odstrčila som Carlisleovu ruku od mojej dcéry. Carlisle mykol ramenami. Sklopil pohľad a pomaly vyšiel z izby. Toto som nečakala. Nečakala som, že sa k tomu Edward takto postaví. Kde dočerta je! Prebalila som Nessie. Na dvere niekto zaklopal. Strelila som pohľadom k dverám.

„Áno?“

„Jasper. Smiem ďalej?“ ozval sa mužský hlas spoza dverí.

„Poď ďalej,“ šepla som. Jasper za mnou nikdy neprišiel. Vždy sa držal ďalej. Pomaly vošiel do izby. Pousmial sa, keď k nemu Nessie okamžite natiahla ruky.

„Smiem?“ opýtal sa a natiahol ruky. Postavila som sa a Renesmee mu podala. Nemala som strach. Jeho ovládanie bolo skvelé a keďže sme s Nessie boli poloupírky, nevoňali sme tak lákavo. Pritisol si ju k tvári a Nessie sa ho okamžite dotkla. Určite mu ukázala môj výstup s Carlislom. Jasper sa na mňa zadíval.

„Viem, čo si o Edwardovi myslíš. On je len vydesený.“

„Vydesený? Z čoho? Ja by som mala byť, nie on.“

„Veď aj si. Cítim to. Si strachom bez seba. Bojíš sa o Nessie, o dieťatko a o Edwarda. On sa tiež bojí. Bojí sa, že o teba príde. Bojí sa, že Renesmee príde o matku a on o ženu. Chápem, že sa naňho hneváš, ale uvedom si, že ťa videl umierať. Porodila si jeho dieťa a takmer si umrela. Obaja nie ste pripravený. Stalo sa a on potrebuje trocha času,“ povedal a hľadel mi do očí.

„Kedy konečne prestanete riešiť Edwarda a začnete riešiť mňa. Čakám druhé dieťa s upírom. Som tu a som v pohode. Kde je dočerta Edward? Povie mi to konečne niekto?“ zasyčala som.

„Neviem, kde je. Neberie mobil. Možno šiel loviť,“ povedal pokojne. Cítila som sa hrozne. Chcela som si dať kúpeľ a uvoľniť telo. Jasper za pomoci svojho daru robil maximum, no aj tak moja nervozita nepovoľovala.

„Prosím. Vezmete si s Alice Nessie. Chcem sa ísť osprchovať.“ Podala som Jasperovi fľašku pre Nessie. Prikývol a zavrel za sebou dvere. Pomaly som prešla do kúpeľne. Napustila som si vaňu. Vyzliekla som sa a sadla si do teplej vody. Celé telo ma bolelo. Viac ma bolelo vnútro. Oprela som si hlavu o okraj vane a z očí mi začali tiecť ďalšie nekonečné potoky sĺz. Voda bola vriaca a v miestnosti sa tvorila hustá para. Vzduch bol ťažký a vlhký. Z očí mi stále tiekli horúce slzy a ja som to nedokázala zastaviť. Začala sa mi motať hlava. Aj pri Nessie mi bývalo zle. Toto bolo iné. Celá miestnosť bola v pohybe. Teplo mi asi nerobí veľmi dobre. Urobila som neistý krok z vane. Noha sa mi pošmykla a ja som spadla dozadu. Udrela som si hlavu o kachličky a potom ešte o hranu kovovej vaňe. Pred očami sa mi rozkmitali fialové a čierne obrazce. Ruky mi oťaželi a ja som nebola schopná pohnúť sa. Do nosa mi udrel pach vlastnej krvi. Hladina vody vo vani sa za mnou zavrela. Nedokázala som sa z tej vody dostať. Vdýchla som do pľúc tekutinu a tá mi rozožierala pľúca. V záchvate strachu o život a boja za život dieťaťa vo mne som pohla rukou a chytila sa závesu. Stiahla som ho na seba. Zahalil mi aj tie posledné lúče svetla a upadla som do tmy.

 

11. kapitola - 13. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dieťa si nedám! - 12. kapitola:

 1
05.01.2012 [19:31]

kikuskaBože, ten Edward je idiot. (Dokelu zase to Božie meno. Musím s tým začať niečo robiť.) Nechápem ho. Najskôr súhlasí, teší sa, že možno bude mať aj druhá bábo, a keď je to definitívne tak zdrhne. Ja byť na Bellinom mieste asi ho zabijem. Emoticon Emoticon A teraz toto. Ach, čo sa to deje? Prosím, nech je Bells aj mimčo v pohode. Moc prosím. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Wera
20.10.2011 [22:01]

Wera Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!