Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Delusion of love - 18. kapitola

Tl3


Delusion of love - 18. kapitolaNaklonil jsem se nad ni a do nosu jsem nasál její vůni. Nebo spíš vůni, o které jsem si myslel, že je její. Ale nebyla. Její krásná, květinová vůně se mísila s něčím, co mi bylo naprosto odporné. Byla tím smradem cítit celá, i zevnitř!

Když jsem se probudila, rozhlédla jsem se kolem sebe a zjistila jsem, že jsem se – nějak – ocitla v horní ložnici. Poslední, co jsem si pamatovala, bylo, jak usínám v Jakeově náruči na gauči před krbem. Otočila jsem se na bok a přede mnou se objevil Jacobův obličej.

„Dobré ráno, princezno. Nebo bych měl říct spíš dobré poledne?“ konstatoval pobaveně.

Vykulila jsem oči a nemohla jsem uvěřit tomu, co právě řekl. To jsem spala tak dlouho?

„A… Jak jsem se sem dostala?“ zeptala jsem se na to, co mi už delší dobu vrtalo hlavou.

„No… Jak? Odnesl jsem tě sem,“ zasmál se.

„Děkuju,“ řekla jsem a pohladila ho po tváři. Nahnula jsem se k němu a vtiskla mu letmý polibek na rty.

„Půjdu se osprchovat a udělat ze sebe člověka,“ dodala jsem, když jsem vstávala z postele.

Jen přikývl a nechal mě jít. Vydala jsem se do koupelny, vlezla do sprchového koutu a pustila vodu. Jakmile na mě začaly dopadat kapky horké vody, mé tělo se celé uvolnilo. Myslí se mi honily vzpomínky na předešlý večer a já si začala uvědomovat, že jsem v tom až po uši. Chtěla jsem tenhle víkend všechno rozlousknout, ale akorát se to začínalo víc a víc zamotávat. Nejen, že jsem milovala Edwarda, teď jsem milovala už i Jacoba. Vybrat si Jakea by bylo strašně jednoduché, ale na druhou stranu taky sobecké. Nemohla jsem mu to přece udělat, pověsit mu na krk cizí dítě a chtít po něm, aby mu byl tátou.

 

 

Jake měl pro mě překvapení. Jakmile jsem se upravila a sešla jsem dolů, do obýváku, uviděla jsem uprostřed pokoje nachystaný piknikový koš, vedle kterého stál Jacob s dekou v ruce. Zazubil se na mě.

„Tak pojď, princezno, čeká nás výlet.“

Letmo jsem se usmála, přikývla jsem, nechala ho, ať mě chytí za ruku a následovala jsem ho. Těšila jsem se.

Piknik nám utekl neskutečně rychle, vlastně celé odpoledne plynul čas nějak rychleji. Bylo to asi tím, že jsem se vážně dobře bavila. Do srubu jsme se dostali až večer. Cítila jsem se tak odpočinutá, tak šťastná, spokojená. Bylo mi nádherně. Přesně tohle jsem potřebovala. Tohle mi chybělo.

Netrvalo dlouho a svalila jsem se do postele. Jacob si lehl vedle mě a objal mě. Byla jsem unavená a byla jsem ráda, že právě on je tam se mnou. Pomalu jsem se propadala do říše snů.

„Miluju tě,“ zašeptala jsem v polospánku.

 

 

Myslela jsem si, že už to nemůže být ani lepší, těšila jsem se na náš poslední, společný den, ale to bych to nesměla být já, aby se něco nepokazilo...

Z ničeho nic mi zapípal telefon. Překvapilo mě to, protože jsem netušila, kdo by co mohl chtít. Edward byl služebně pryč, Jacob byl se mnou, a většinou mi nikdo jiný nepsal. Natáhla jsem se po mobilu a otevřela příchozí zprávu.

Večer jsem doma, lásko. Miluju vás.

„A, do prdele!“ zaklela jsem. Jake se na mě nechápavě podíval.

„Budeme muset okamžitě vyrazit, Edward je za pár hodin doma,“ pípla jsem nešťastně. Jacob na nic nečekal, začal pobíhat po srubu a balil věci. Všechno ledabyle naházel do tašek, trochu poklidil a zanedlouho jsme už zamykali vstupní dveře a nasedali do auta.

S povzdechem jsem se posadila na místo spolujezdce a bylo mi do pláče. Těšila jsem se na krásný, ničím nerušený víkend, na klidnou neděli, chtěla jsem si užít Jacoba, a Edward to zase všechno musel pokazit. Sice jsem stále byla na vážkách, srdce a rozum říkaly něco jiného, ale já už si byla skoro jistá, koho poslechnout.

Celou cestu jsme jeli mlčky. Jacob viděl, že mi není do řeči a nenaléhal na mě, nechal mě napospas mým myšlenkám. Byla jsem mu za to vděčná. Nepotřebovali jsme slova, abychom si rozuměli. Cesta uběhla rychle a netrvalo dlouho a Jake zastavoval před mým domem. Natáhla jsem se k němu a naposledy ho políbila. Vůbec se mi od něj nechtělo pryč. Už teď se mi stýskalo po jeho dokonalém těle, po jeho dotycích, po jeho vůni. Už teď mi chyběl.

„Brzo se ti ozvu, slibuju,“ zašeptala jsem a naposledy jsem ho políbila. Vystoupila jsem, do jedné ruky vzala tašku, a druhou mu zamávala. Dívala jsem se za ním, jak mizí v dáli, a bylo mi smutno. Nechtěla jsem, aby odjel. Pomalu jsem se vydala ke vchodu, odemkla si, nastoupila do výtahu a stoupala výš a výš, vstříc výčitkám. Věděla jsem, že nedělám dobře, že tím ubližuju Edwardovi, ale nemohla jsem si pomoct. Teď už to nebylo jen o sexu. Jake mi dával to, co se mi u Edwarda nedostávalo. Rozum mi radil, abych zůstala s Edwardem, čekala jsem přece jeho dítě, dokázal nás zabezpečit a miloval nás, ale srdce mi říkalo něco úplně jiného. Chtělo jít za Jacobem. Už dávno nebilo pro Edwarda. Už bylo celé Jacobovo. Věděla jsem, že nepotrvá dlouho a budu mu to muset říct. Budu ho muset opustit. Ublížím mu, tím jsem si byla jistá, ale nemohla jsem takhle dál pokračovat...

 

...

 

Za okny byla už tma. Bylo mi jasné, že Edward dorazí každou chvíli. A měla jsem pravdu. Zanedlouho zarachotil klíč v zámku. Pomalu jsem vstala a vydala se ke dveřím, abych ho přivítala, ale předběhl mě. Než jsem se vzpamatovala, držel mě v náruči a líbal mě do vlasů.

„Chybělas mi, lásko,“ zašeptal mi do vlasů. Pousmála jsem se. Slyšet jeho hlas bylo jako pohlazení. I když teď už to ve mně nevyvolávalo to slastné chvění jako dřív, pořád byl jeho hlas tou nejlepší písní pro mé uši. I když jsem sama sobě ještě odpoledne tvrdila, že mé srdce patří Jacobovi, právě teď jsem zjišťovala, že v něm má své místo i Edward...

Znovu se ke mně nahnul a políbil mě na rty. Chvíli na to se ode mě odtáhl a odnesl mě do postele.

„Je pozdě, Bello. Měla bys jít spát,“ řekl. Přikývla jsem. Měl pravdu. Byla jsem unavená. Lehl si vedle mě a hladil mě ve vlasech. Já se mezitím propadala do slastného nevědomí.

 

Edward:

Neskutečně jsem se na ni těšil. Tak moc mi chyběla. Konečně jsem si to uspořádal v hlavě. Neřekl jsem jí to, ale na tu služební cestu jsem jel jen proto, abych dokončil to, co mám rozdělané. A abych nám koupil dům. V práci jsem dal výpověď. Chystal jsem se Belle a našemu děťátku naplno věnovat. Nechtěl jsem o ně přijít. Všechno jsem jí chtěl večer říct, za všechno jsem se chtěl omluvit.

Zaparkoval jsem před domem, schody vyběhl upíří rychlostí – výtahem jsem se nezdržoval. Už z dálky jsem cítil její vůni. Teď, v těhotenství, byla mnohem výraznější než dosud. Více mě vábila. Miloval jsem ji.

Otevřel jsem dveře. Šla mi naproti, ale chtěl jsem ji předběhnout. Sotva jsem na to pomyslel, už jsem ji svíral v náruči a líbal ji do vlasů.

„Chybělas mi, lásko,“ zašeptal jsem. Viděl jsem, jak se mírně pousmála. Nahnul jsem se k ní a políbil ji na rty. Odnesl jsem ji do postele.

„Je pozdě, Bello. Měla bys jít spát,“ pronesl jsem. Jen přikývla a nechala se uložit do postele. Lehl jsem si vedle ní a počkal, než usne. Netrvalo to dlouho a už pravidelně oddechovala. Naklonil jsem se nad ni a do nosu jsem nasál její vůni. Nebo spíš vůni, o které jsem si myslel, že je její. Ale nebyla. Její krásná, květinová vůně, se mísila s něčím, co mi bylo naprosto odporné. Byla tím smradem cítit celá, i zevnitř! A to mohlo znamenat jediné.

V tu chvíli se probudil predátor ve mně. Vydal jsem se na lov. Vydal jsem se ulovit toho, kdo mi ukradl mou Bellu...


Moc a moc vám všem děkuju. Čtenářům, a hlavně komentujícím. Jak si myslíte, že to bude pokračovat? Najde Edward toho, koho hledá? A za koho se postaví Bella? A dostane vůbec šanci tu situaci nějak ovlivnit?


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Delusion of love - 18. kapitola:

 1 2   Další »
09.07.2012 [18:53]

SabiennaNo jej, tak to je průšvih... Emoticon Ale hlavní průšvih je ten, že se Edward rozhodl se vším praštit a věnovat se jen Belle a dítku, když se ona zatím stihla zamilovat do někoho jiného Emoticon To je sakra průser! Emoticon Nevím, ke komu se mám přiklánět víc, Edward si to teď hezky vyžehlil... asi zas tak nezodpovědný není, ale každopádně si dal pěkně na čas... Emoticon Emoticon No nic, jdu to přelouskat, ať vím, jak to dopadne... KRÁSA!! Emoticon

10.06.2012 [12:58]

NatyCullenSkvělá kapitola, jako vždy, zlato. Emoticon Bella se musela rychle přemístit a připravit na Edwarda. A zase se nemůže rozhodnout. Jednou je rozhodnutá pro Jacoba, pak zase pro Edwarda. To jsem zvědavá, jak to teda dopadne, zvlášť po tom, co Edward zjistil, že Bella mu není tak úplně věrná... Uff, těším se, jak to dopadne!!! Emoticon Emoticon Emoticon

12. eivliS
09.06.2012 [9:22]

eivliSStoprocentně ho najde!!! To bude rachot!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

A jak to dopadne, vůbec netuším. Ale přiznám se, nechtěla bych být v Bellině kůži...muset se rozhodnout, mezi těma dvěma. Každý má něco do sebe. Jak už jsem jednou napsala - udělat z nich jednoho, byla by Bella spokojená.

Držím pěsti, při psaní dalších kapitol a budu se zase brzy těšit na pokráčko Emoticon

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11. Ceola
08.06.2012 [17:49]

Doufám že Eda Jacoba nenajde...a nebo když ho najde tak ať Jake dá Edovi pořádně do nosu :)) Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10. martty555
08.06.2012 [10:12]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

07.06.2012 [18:54]

BellaSwanCullen8no pekne sa nám to zamotalo Emoticon Emoticon Emoticon som zvedavá ako to skončí Emoticon Emoticon Emoticon Jacoba veľmi nemusím takže dúfam že Bells si vyberie Edwarda Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

07.06.2012 [18:43]

maryblackNo doufám, že Eda najde toho koho hledá Emoticon A ten dotyčný mu dá hezky do frňáku Emoticon Emoticon, protože i když Eda chce udělat pro Bellu to co chce, choval se k ní jako idiot Emoticon. Doufám, že Bella zůstane s Jacobem Emoticon Emoticon

7. VerCullen
07.06.2012 [17:17]

O.o.O. Emoticon
No, musím upozornit, že teď se dlouhého komentu asi nedočkáš, páč... Emoticon Emoticon Páč je toho moc a já mám omezenou slovní zásobu. Emoticon Emoticon
Čím začneme...
Bella, Bella, Bella... Emoticon Emoticon Emoticon Holčička si pravděpodobně myslí/myslela (no, už dlouho nebude, s prominutím, děvka :D), že se všechno točí kolem ní, že si prostě užije s tím i tím, a pak si jednoho za nějakou dobu, až ji to omrzí, vybere. Emoticon Se pletla. Emoticon

Ten Edward byl jako co? Emoticon Emoticon On si asi myslí, že Bellu někdo znásilnil, ne? Emoticon Emoticon Já být na jeho místě, jsem právě toho názoru. Emoticon Se mu Bellinka přece jevila jako hodné děvčátko, ne? Emoticon

Jacob má prů... prostě průser, no. Chlapeček dostane do huby, vím to a přeju mu to, páč jsem zase pro Edwarda! Emoticon Ten jeho pohled... je jééé. Emoticon Emoticon Emoticon

Takže shrnutí tohoto komentu: Edward dá pěknou sodu Jacobovi, Bella si už konečně bude musit vybrat, Edward si vyjasní, jak to s tou Bellou je a narodí se prcek ( Emoticon Emoticon Emoticon ) <- tak si to myslím já. Emoticon

A taky tě chci moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc (každý to "moc" jsem psala ručně, žádný kopírování! :D) poprosit, aby se v další kapitole objevil pohled Edwarda a Jacoba - na Bellu se můžeme pro jednou vykašlat. :D
Úžasný díl, snad další bude brzy. Emoticon Emoticon Emoticon

07.06.2012 [14:41]

Irmicka1mazec, honem další Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

07.06.2012 [11:44]

EmpressTak ja len dúfam, že Bella ostane s Jacobom Emoticon Emoticon Eda sa zachoval ako hlupák Emoticon Takže ak aj Jakea dohoní, tak dúfam, že mu Jacob dá "coproto" Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!