Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Delusion of love - 16. kapitola

EclipsePoster3


Delusion of love - 16. kapitolaPohled Jacoba. Miluje ji nebo pro něj Bella představuje pouze pobavení? Co se mu honí hlavou? A co čeká Bellu? Bude mít jednoduchý výběr nebo se nám to více zamotá?

Jacob:

Co se to se mnou děje? Dostává se mi pod kůži, jako nikdo. Uvědomuju si, že jediné, o čem přemýšlím, je ona. Každou chvíli, co s ní nejsem, proklínám. Nejradši bych s ní byl pořád. Díval se na její milý úsměv, červenající se tváře, oči lesknoucí se vzrušením. Chtěl bych poslouchat její jemný, melodický hlas, který je jako balzám na duši. Laskat její dokonalé tělo, hladit ty dva dokonalé kopečky, líbat ji na její rudé, srdcovité rty…

Povzdechl jsem si. Byl jsem ztracen. Kvůli ní. Potřeboval jsem ji. Když jsem s ní nebyl, jako bych nežil. Byl jsem ochoten dát jí vše, udělat pro ni vše. Včera jsem ji viděl, strávil s ní dokonalou noc, a už teď mi chyběla. Měl jsem nutkání napsat jí. Připadal jsem si jako puberťák. Takhle se chová dospělej chlap?!

Moje touha mě přemohla a vyťukal jsem sms: Musím tě vidět. Chybíš mi. J.

Co chvíli jsem hypnotizoval telefon, ale odpověď nepřicházela. Třeba ještě spí, napadlo mě. Nebo nemá čas. Určitě se mi brzo ozve, říkal jsem si. Měl jsem pravdu, netrvalo dlouho a přišla mi od ní zpráva. Kdybych věděl, co v ní bude, nikdy bych ji neotevřel. Radši bych byl ve sladké nevědomosti. Jakmile mi zapípal telefon, natáhl jsem se po něm a otevřel příchozí sms.

Jakeu, promiň, nemůžu. Mrzí mě to.

Chvíli trvalo, než mi došel smysl těch slov. Strnule jsem hleděl na těch pár slovíček, které dokázaly tak dokonale zničit můj pocit štěstí. Vykašlala se na mě. Zase! Nechala mě, opustila mě, vrátila se k němu! Opět! Jak mi to mohla udělat? Byl jsem tady, když mě potřebovala, když mě chtěla. Co má on, co já nemám? Proč si vybrala ho, i přes to všechno? Věčně je samotná, on se o ni nestará, kašle na ni, nedává jí to, co potřebuje, ale přesto vždy zvolí ho. Proč?!

Cítil jsem se hrozně. Byl jsem prázdný. Chyběla mi. Nespočetněkrát jsem měl nutkání jí napsat, zavolat jí, zjistit, co se stalo, proč tak obrátila. Věděl jsem, že u mě hledala útěchu, dával jsem jí to, co neměla. Věděl jsem, že mě nemůže milovat, že mě nemiluje, ale i přesto mě její chování zranilo.

Ale cos čekal, Jacobe? Byl si jen její hračka, její útěcha v osamocených chvílích, její potěšení. Dávals jí to, co potřebovala, vždyť šlo jen o sex!

Tak proč mě to, sakra, tak vzalo? Protože jsem se do ní zamiloval…

Bylo to bolestné zjištění. Věděl jsem, že nikdy nebude moje. Vždy budu ten druhý…

Byly to už dva měsíce, ale mně připadalo, jako by to bylo včera. Dva měsíce jsem ji neviděl, byl bez ní. Cítil jsem se sám, byl jsem jako tělo bez duše, protože mou duší byla ona. Nežil jsem, jen přežíval. Do práce jsem chodil jen proto, že jsem musel, zbytek času jsem proseděl doma. U televize, v posteli, nic jsem nevnímal. Okolní svět plynul kolem mě, bez toho, aby mě nějak ovlivnil. Stejně tomu tak bylo dnes. Přišel jsem z práce, svalil se na gauč, zapnul tam nějakou reality show a koukal. Netušil jsem, co se tam děje, nevnímal jsem to, jen jsem potřeboval nemít ticho. Nebýt sám se svými myšlenkami. Večer, před usnutím, to bylo vždy nejhorší. Myslel jsem na ni. Pořád. Chyběla mi…

Z přemýšlení mě vytrhl telefon. Natáhl jsem se po něm. Na displeji stálo: Jedna nová zpráva.

Otevřel jsem ji. Potřebuji tě vidět. Prosím!

Odesílatel: Bells

Koukal jsem na to a nemohl uvěřit svým očím. Okamžitě jsem vyťukal odpověď: Za půl hodiny tě vyzvednu. J.

Vypnul jsem televizi, oblekl se, zabouchnul za sebou dveře a spěšně sbíhal schody. Nasedl jsem do auta a rychle se vydal k ní.

To, co jsem cítil, když mi otevřela, se nedá slovy popsat. Zhroutila se mi do náruče a jen plakala. Tišil jsem ji, konejšil, byl tam pro ni. Celou noc jsem jí šeptal milá slovíčka a k ránu jsem konečně uviděl, že měly nějaký smysl. Začala se pomalu zklidňovat a nedlouho po tom, co přestala plakat, usnula. Byl jsem rád, že ji můžu držet v náruči, starat se o ni, být tu pro ni. Nic víc jsem v tu chvíli nepotřeboval. Netlačil jsem na ni, nedotíral, věděl jsem, že si potřebuje uspořádat svůj život. Že si musí ujasnit, co chce, že si musí udělat v životě pořádek. A doufal jsem, že se rozhodne správně. Ale věděla, že jsem tu pro ni. Kdykoliv. Uplynul nějaký čas a pořád to bylo ve stejných kolejích. Nechtěl jsem na ni tlačit, ale přál jsem si, aby se to už nějak rozlousklo. Nejistota mě ubíjela. Ale jak jsem později zjistil, mělo jí být konec...

Mířil jsem do parku, kde jsem se měl setkat s Bellou, a přemýšlel jsem, co myslela tou smskou. Znělo to vážně a já jsem dostával strach. Třeba mi chce říct, že už mě nikdy nechce vidět. Nevěděl jsem, co mám očekávat, proto jsem se, s bušícím srdcem, vydal vstříc dnešnímu odpoledni. Snad už se to všechno dnes nějak vyřeší.

Blížil jsem se k naší mýtince a Bellu jsem viděl již z dálky. Jakmile jsem ji uviděl, ústa se mi samovolně roztáhla do úsměvu.

„Ahoj, Bells, děje se něco? Nebo jsem ti jen chyběl?“ Usmál jsem se lišácky a vtiskl jí pusu na tvář.

„No, musím s tebou mluvit, Jakeu. Potřebuju ti něco říct.“

Nechápavě jsem se na ni podíval. „Pojď se prosím posadit,“ řekla. Byl jsem zmatený. Nedokázal jsem se v ní vyznat, netušil jsem, co se bude dít.

Smutně se na mě usmála, nadechla se, a začala: „Víš, měla bych ti něco říct. Myslím, že máš právo to vědět. Pokud se už se mnou nebudeš chtít vídat, pochopím to, protože na to máš plné právo.“

„Bells, tak co je?“ přerušil jsem ji netrpělivě.

„Jacobe, jsem těhotná.“

„Cože? Ty jsi těhotná?“ zeptal jsem se zmateně. Hlavou se mi honily myšlenky jedna řes druhou. Nevěděl jsem, co říct, tohle jsem nečekal ani v nejmenším. „Vždyť… já… dával jsem si pozor…,“ řekl jsem, to, co jsem měl právě na jazyku.

„Jakeu, jsem těhotná. Čekám Edwardovo dítě,“ zašeptala. Cítil jsem se, jak kdyby mi někdo zabodl nůž do srdce. Ten hajzl, ten parchant! Nestará se o ni, kašle na ni, a ještě jí udělá dítě?! Co to bude za otce? Vždyť už jako manžel je příšerný. Vždyť to dítě bude chudák! V jedné jediné chvíli se mi zhroutil celý svět. To, v co jsem doufal, v co jsem věřil, se rozplynulo jako pára nad hrncem. Štěstí bylo pryč. Zbyla jen prázdnota v mém srdci. Nedokázal jsem se na ni ani podívat. Už i říct jedno jediné slovo pro mě bylo nesmírně těžké. Ale přemohl jsem se. „Aha,“ řekl jsem.

Zvedl jsem se a odešel. V tu chvíli jsem nedokázal udělat nic jiného. I přes to všechno jsem jí nechtěl ublížit, nechtěl jsem jí říct něco, co by mě mrzelo, a proto jsem musel odejít a vše si v klidu promyslet. Ani jsem se neohlédl, neunesl bych ten pohled na ni, jak tam sedí jak hromádka neštěstí.

Nevěděl jsem, kam půjdu, nekoukal jsem, kam mě nohy nesou, prostě jsem jen šel. Potřeboval jsem přemýšlet. Nad tím vším, nad tím, co mi řekla, co budu dělat. Nad vším. Nad svým životem, budoucností. Ale jediné, na co jsem dokázal myslet, byla ona. Už v tu chvíli, kdy jsem se zvedl z té lavičky, mi bylo jasné, že jsem udělal chybu. Měl jsem tam s ní zůstat. Měl jsem tam být s ní. Nemohl jsem přece být jako on. To on ji věčně opouštěl a takový jsem já být nechtěl. Už mi to bylo všechno jasné. Věděl jsem, co musím udělat.

Rozběhl jsem se směrem k jejímu domu, běžel jsem, jak kdyby to mělo být to poslední, co udělám. Přiložil jsem prst na zvonek a zazvonil. Nikdo neotvíral. Ale já byl rozhodnutý neodejít. Opřel jsem se o tlačítko a nepouštěl ho. Dřív nebo později mi musí otevřít, ať chce nebo ne! Modlil jsem se k bohu, aby jí to dlouho netrvalo. Musel jsem se omluvit, musel jsem vysvětlit své chování.

Slyšel jsem, jak se někdo plouží ke dveřím a sotva slyšitelně nadává. Za chvíli zarachotil klíč v zámku a dveře se pomalu otevřely. Nenechal jsem ji promluvit, musel jsem jí to říct.

„Bells, já... Omlouvám se. Promiň mi to, prosím. Nevím, co to do mě vjelo,“ vychrlil jsem na ni, než stačila cokoliv namítnout. Nezmohla se ani na slovo, jen uhnula ze dveří, abych mohl vejít. Nejdřív jsem chtěl projít kolem ní, ale nakonec jsem se u ní zastavil, vzal její tvář do dlaní, a políbil ji. Zlehka se dotkl jejích rtů a ochutnával je. Bylo to tak opojné, že jsem se jí nemohl nabažit. Její rty přímo pasovaly k těm mým. Když jsem viděl, že se nebrání, polibek jsem prohloubil. Líbal jsem ji, jemně, lehce, a Belle se podlamovala kolena. Vycítil jsem to, vzal ji do náruče a odnesl do ložnice. Položil jsem ji do postele, lehl si nad ni a pokračoval v tom, co jsem započal v chodbě. Nenasytně jsem ji líbal. Cítil jsem, jak její tělo vibruje touhou, tou dlouho zadržovanou touhou, a jakmile jsem dotkl Bellina dekoltu, vybuchla. Tak málo stačilo, aby se vznášela ve výšinách rozkoše.

Překvapeně jsem se na ni podíval, usmál se, a pokračoval v laskání jejího těla. Zlehka jsem se dotýkal každé částečky toho dokonalého těla, co se pode mnou svíjelo, a ona pod mými dotyky tála. Věnoval jsem se jí. Chtěl jsem, aby mi věřila. Chtěl jsem jí dát najevo, že jsem tu pro ni. Že ji neopustím. Že tu pro ni budu vždy. A už napořád.

Bella byla celá roztoužená, avšak já na tom nebyl jinak. Bylo to tak dlouho, co jsme se vzájemně oddávali slastným hrátkám. Viděl jsem, že i já to chybí. Zajela mi rukou pod tričko, hladila mě na nahé hrudi, a začala mi rozepínat kalhoty,... Vůbec jsem se nebránil. Viděl jsem, že se jí třesou ruce, ale jen jsem němě přikývl, abych jí tak dodal odvahy. Aby pokračovala. Šílel jsem po ní. Pokračovala v laskání, a jakmile mě zbavila kalhot, vzrušeně vydechla. Byla dokonalá. Okouzlující. Vzrušující.

Nemohl jsem se dočkat, až spojím naše těla v jedno. Pomalu jsem se k ní přibližoval, ústy laskal její krk a cítil jsem, jak se mi do penisu hrne krev. Šílel jsem, toužil jsem po ní. Přitiskl jsem se svým tělem k tomu jejímu, podíval jsem se jí do očí a doufal, že mi odpoví na mou nevyslovenou otázku. Přikývla. Vnikl jsem do ní a zasténal. Pohyboval jsem se pomalu, ale nebyl jsem schopen vydržet tyhle mučící pohyby. Bella hlasitě vzdychala moje jméno. Vzrušovalo mě to. Nedokázal jsem udržet to tempo a musel jsem zrychlit. Netrvalo dlouho a její tělo se třáslo právě prožitým orgasmem. Cítil jsem, jak se stěny její jeskyňky stahují okolo mého údu, a věděl jsem, že to pro mě byla poslední kapka. Začalo mi v něm cukat a začal jsem její tělo plnit tou životodárnou tekutinou. Úlevně jsem se svalil vedle ní, přitáhl si ji k sobě a objal ji.

„Děkuju ti. Doufám, že jsem vám nijak neublížil,“ zašeptal jsem.

„Ty mi nemáš proč děkovat, to já děkuji tobě,“ odpověděla. Pomalu se jí zavírala víčka a já jsem věděl, že nebude dlouho trvat, a upadne do říše snů. Nechal jsem ji spát, potřebovala odpočívat. Nevím, jak dlouho jsme tam spolu tak leželi, ale musel jsem taky usnout.

„Bells, vstávej,“ řekl jsem.

Pomalu otevřela oči. Byla tak nádherná.

„Potřebuju s tebou mluvit. A chci s tebou mluvit co nejdřív, nechci to odkládat,“ mluvil jsem, zatímco se probírala ze slastného snění.

Přikývla.

„To, co si mi řekla v parku... Promiň, že jsem odešel, ale potřeboval jsem si to srovnat v hlavě. Dovedlo mě to k tomu, co jsem chtěl udělat už dávno. Bells, já... Prosím... Zůstaň se mnou. Postarám se o tebe i o malé, můžete se nastěhovat ke mně, jen mě, prosím, neopouštěj. Vím, že je to jeho dítě, ale budu se o něj starat jako o vlastní. Z toho parku jsem utekl, protože jsem měl sto chutí se vrhnout na toho parchanta, co si tě neváží, a ještě ti udělá dítě, byl jsem naštvaný a nechtěl jsem říct něco, co by mě pak mrzelo. On si tě prostě nezaslouží. Já ti dám vše, co potřebuješ, postarám se o vás. Bells, prosím...“

Vyvalila na mě oči a bylo vidět, že jí to v hlavě šrotuje. Přemýšlela. Věděl jsem, že mám už napůl vyhráno, pokud o tom aspoň uvažuje. Dám jí vše. Udělám pro ni vše. Bude moje. Musí být. Musí, protože ji miluji! 

 

shrnutí


Omlouvám se, že mi to tak trvalo, zlatíčka. Ale pokusila jsem se vám to vynahradit trošku delší kapitolou, má okolo dvou tisíc slov. Touhle kapitolou to máme kompletní. Víme, co se děje, co se odehrává v hlavě Edwardovi i Jacobovi. Teď už nás čeká ta další, řekla bych těžší, část. Pro koho se Bella rozhodne? Komu fandíte vy?

Taky bych vám chtěla pogratulovat - s touto kapitolou jste se přehoupli přes dvacet tisíc přečtených slov. A strašně moc vám děkuju za vaše komentáře. A budu doufat, že pod touto kapitolku taky vyjádříte svůj názor!


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Delusion of love - 16. kapitola:

 1 2   Další »
12. Ceola
22.05.2012 [20:27]

Jééé...to bylo tak krásný :)) Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

08.05.2012 [20:23]

NatyCullenTak za prvé se strašně omlouvám, ale jako čtenář tu teď působím minimálně - prakticky vůbec, což mě dost mrzí. Ale to se snad zlepší - alespoň to mám v plánu. Emoticon Kapitola se mi moc líbila, Jacob se nám tady vyjádřil a Bella o tom nejspíš hodně uvažuje. No, já jsem pro Edwarda... Emoticon

29.04.2012 [20:57]

KacenQaCullenOna není další kapitola? Myslela jsem si, že jsi jen nedoplnila odkaz a ono fakt nikde nic. Emoticon Asi toho máš hodně, což moc dobře chápu, doufám ale, že brzy bude další kapitolka, abych se dozvěděla, jestli je opravdu taková mrcha, jak se mi zprvu zdála. Docela by mě zajímalo, jak Jacob vnímá svou přítelkyni doma, jestli jí je jedno, jak se vlastně chová. A pak taky Edward - že se to dozví? Emoticon

Krásné, Domi, doufám, že bude brzy další. Emoticon

29.04.2012 [20:54]

KacenQaCullenDoufám, že to neudělá, jinak taky bouchnu já! Emoticon

8. eliz
12.04.2012 [20:24]

Prekrásna kapitola a ja sa tiež pripájam k ostatným, pretože som strašne za Jacoba :D, ale aj tak je to stále tvoja poviedka a tvoja volba, tak ja sa nechám prekvapiť Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12.04.2012 [18:09]

BellaSwanCullen8Jake je skvelý ale ja som pre Edwarda Emoticon Emoticon Emoticon
úžasná kapča Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12.04.2012 [16:24]

eivliSNiko, touto kapitolou jsem doslova unešena. Opravdu PARÁDA Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

Ty opravdu dokážeš skvěle popsat všechny pocity, nálady, prostě rozpoložení toho určitého člověka/upíra/vlkodlaka Emoticon

Edward je sice hodný, myslí to dobře, ale na co sáhne, to pohnojí (co se Belliných citů týče). Jacob je živel, je přesně to, co Belle na Edwardovi chybí. A chudina Bella by ty dva nejraději naklonovala do jednoho.

Teď je opravdu slovo do pranice, pro koho se má rozhodnout. Má být zodpovědná a zůstat s Edwardem, nebo má být šťastná a být s Jacobem?

Nedokážu se rozhodnout a o to víc se těším, jak to bude pokračovat.
Moc ti fandím a těším se, až na mě na titulce v pravém sloupečku zamrká Delusion of love 17. kapitola.

11.04.2012 [20:02]

VerCullenHm... Emoticon
Tak, začneme s odpovědí na tvojí otázku. Ostatně, já vlastně ani nemůžu odpovídat na něco jiného, než je otázka, to bych byla za idiota, protože odpovídat na např. větu oznamovací je blbost... I když je pravda, že kdyby lidé neodpovídali na věty oznamovací, vůbec by spolu nemluvili a svět by byl smutný, nudný a hlavně tichý. Tichý jako tato kapitola, která nám perfektně přiblížila Jacobovy myšlenky. Emoticon (Ano, ten proslov o otázkách jsme si nemohla odpustit. :D) Je dobře, že už to máme ukončené a Bella se konečně rozhodne. No, teď ještě ne, to až tak za cca 15 kapitol. Emoticon
Teď půjdeme, Domi, rozebírat to, co jsem sem napsala. Prostě: kapitola byla tichá ( až teda na návštěvu Jacoba u Belly, když se nacházeli v posteli Emoticon ), hodně nám pomohla pochopit, co jsme pochopit potřebovali. Emoticon Vzoreček do matiky by se, ale taky šiknul. Emoticon Emoticon
Bylo to moc krásně napsané, hltala jsem slovíčko po slovíčku. Emoticon
A teď tento koment ukončím tím, čím měl začít. Emoticon Jsem pro... Emoticon Emoticon











Jacoba! Emoticon To by potom byl Ed naprosto dokonale, geniálně a fantasticky volnej + vyvolalo by to další zvraty a podobně. Emoticon Emoticon Emoticon Takže já jsme pro Jacoba, uvidíme, jak se to ještě vyvine. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11.04.2012 [19:25]

maryblackProsím ať zůstane s Jacobem. Edward na ni kašle, může to omlouvat jak chce, ale není tam pro ni, když ho potřebuje. Jacob ano, nemůže ho zase odkopnout. Takže za mě je to: JACOB, JACOB, JACOB, JACOB Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon JINAK, MOC SE TI KAPITOLKA POVEDLA Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11.04.2012 [19:20]

Sabienna Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Jacob, Jacob, Jacob! Emoticon Emoticon Já mu to prostě žeru víc než Edwardovi Emoticon Ten je podle všeho taky fajn chlap, ale ne dost fajn Emoticon Ale Jake... ten mě dostal a hlavně ta jeho nabídka, že je ochotný přijmout malého Sammyho Emoticon Emoticon za vlastního, přitom je to dítě jeho, no, nepřítele Emoticon Alespoň se nějak snaží narozdíl od Edwarda, nemlčí a nepřihliží, ale jedná! Emoticon Toho si cením a Bella by měla taky! Emoticon Tohle je ale vážně složitá situace a já si nedovolím odhadnout, jak by mohla dopadnout, ale můj favorit je jasný Emoticon Takže, jen do toho Jakeu! Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!