Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dcera Voltery 28. kapitola


Dcera Voltery 28. kapitolaBella už má celkem dost toho, jak kolem pořád někdo je. Edward se však nenechá tak snadno odbýt, dokonce jí chce přikazovat co má dělat. Začnou se hádat a Edward se v rozrušení neudrží a začne ji líbat. A Belle se to očividně líbí ;o)

28. kapitola

 

Edward došel až ke mě. Podrážděně jsem ho pozorovala. Je vůbec místo kde by se neobjevil?

„To nesmíš udělat.”

Chvíli mi nedocházelo o čem to mluví.

„Co tím myslíš?”

Ruce mu vyletěly kolem těla v bezmocném gestu.

„Nemůžeš jít sama proti všem třem!”

Zírala jsem na něj a začínal mě zalévat vztek. Kdo si sakra myslí, že je? Já mám naprosté právo se v tomhle zachovat jak sama uznám za vhodné a on mi tady diktuje co můžu a co ne. Poslali mě Volturiovi a on se ke mě chová jako k nějakému děcku! Naprosto oprávněně jsem na něj vyjela.

„Nemáš právo mi cokoliv zakazovat.”

„Prostě ti to nedovolím.” zavrčel zatím co mě popadl za loket.

Začínala jsem z něj vážně vidět rudě. Varovně jsem udělala krok až k němu. Odmítala jsem si něco takového prostě líbit. Se vším vztekem co ve mě teď koloval jsem mu potichu zavrčela poslední varování.

„Sundej tu ruku ze mě.”„

Zůstal na mě zírat, ale ne strachem. Něco z něj sálalo, ale nedokázala jsem to vůbec pojmenovat. Nepřítomně, jako by si to ani neuvědomoval, zvedl druhou ruku a prsty mi přejel od spánku až k čelisti.

Nechápala jsem o co mu jde.

Najednou jako by praskla hráz, mi paži stisk ještě pevněji a přitáhl si mě úplně k sobě. Nedal mi možnost ani zareagovat a ucítila jsem jeho rty na svých. Cítila jsem jeho dech, jeho chuť. Nevím jak dlouho to trvalo než mě pustil.

Aniž by se na mě podívat sklopil pohled dolů. Ruce, kterými mě tak pevně svíral, se mu teď mírně třásly. Jako by jim už nevěřil, zabořil si je do vlasů.

V hlavě mi to vířilo. Snažila jsem si myšlenky i pocity nějak utřídit, ale na co jsem se mohla soustředit bylo, že je moc daleko.

Snažil se sice něco říct, to už jsem ale stála před ním. Jeho roztěkaný výraz se změnil na naprosto zmatený, když přejížděl pohledem po mém těle od nohou až k tváři. Rty měl mírně pootevřené a ke mě zavanul jeho sladký dech.

V momentě jsem držela jeho tvář a přitahovala si ji k té své. Přisála jsem se k němu rty. Na okamžik zůstal překvapeně stát, pak už jsem však ucítila jeho paže kolem pasu, jak si mě vší silou tiskne k sobě. Ani jsem si nevšimla, že stojím na špičkách, dokud mi zem nezmizela pod nohama úplně.

Bylo to tak jiné než s Danielem. Edward mě líbal, jako by potřeboval cítit každý můj kousek, jako bych bylo to jediné co ho drží na živu. Nedokázala jsem myslet na nic kromě něho. Zajela jsem mu rukama do vlasů a přitáhla si ho ještě blíže. Rty jsem ucítila, jak se mu koutky zvedly.

Zvědavě jsem rozpojila naše zápolíci rty. Oddálila jsem obličej, jen abych mohla vidět do toho jeho. Z jeho šťastného výrazu se stal náhle naprosto fascinovaný. Naprosto zbytečně jsem se nadechla. Jeho vůně mě však okamžitě donutila opět se vrhnout na jeho rty.

Chtěla jsem se ho dotýkat, ale držel mě tak pevně, že jsem mu mohla jen přejíždět prsty po krku s prsty zabořeným i v jeho rozcuchaných bronzových vlasech.

Něco v koutku mysli ne mě začalo neodbytně dorážet. Neochotně jsem se od Edwardových rtů odlepila a podívala se za jeho záda. Stál tam mračící se Demetri.

V ten moment jsem si vzpomněla na dnešní večer, ale byla jsem tak zmatená, že jsem ani nevěděla kolik může být hodin. Otázka se mi zřejmě zračila i v tváři, protože Demetri na mě kývl.

Edward se na mě smutně díval a pomalu mě spouštěl po svém těle, až jsem opět pocítila půdu zem pod nohama.

Jak jsem se předtím těšila, tak se mi teď nechtělo. Čím dříve to ale vyřídím, tím dříve se budu moct vrátit. Spokojeně jsem se na Edwarda usmála a už pelášila kolem Demetriho ke svému autu.

 

<< Předchozí kapitola     Další kapitola >>



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dcera Voltery 28. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!