Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dcera Voltery 27. kapitola

BNKKEC


Dcera Voltery 27. kapitolaEdward a Carlisle vyslechnou část rozhovoru s Arem a Edward je odhodlán zastavit Bellu předtím, než se pokusí zničit ty upíry sama. Jde tedy za ní, ale během hádky se nedokáže ovládnout a začne ji líbat.

27. kapitola

 (pohled Edwarda)

 Stále jsme byli v mém pokoji, když se ze zdola ozval nepříliš vítaný hlas. S Carlislem i Rogerem jsme seběhli dolu a zůstali zírat na mobil se zapnutým hlasitým odposlechem. Bella se ještě propalovala Demetriho naštvaným pohledem, když se znovu ozval Arův hlas.

„Marcus s Cariusem to nechali na mě, takže máš volnou ruku Bello.”

„Díky.”

Zářily jí při tom oči, jako dítěti před vánočním stromečkem.

„Hezky se bav zlatíčko.” Popřál jí ještě Aro se smíchem než to položil. Zůstal jsem němě zírat spolu s Carlislem. Rogar zmateně těkal pohledem. O Volturiových jen slyšel, ale my věděli, že Aro se takhle normálně nechová.

Ta poslední věta mě málem dostala do kolen. Vzpomněl jsem si co mi Bella dnes pověděla. Doslova řekla že patří Arovi, který si svůj majetek hlídá.

Z mých myšlenek mě vyrušil její pohled. Chvíli na nás tři zvědavě koukala než radostně vyhrkla: „Zdá se, že problém je vyřešen.”

„Slyšeli jsme.” potvrdil jí Carlisle, ještě pořád zaražený Arovým tónem.

To už se nadšeně rval Roger z poza našich zad.

„Takže necháš Demetriho ať je zničí?”

„Nejsem sebevrah, abych se jí plantal pod nohy.” utnul jeho nadšení Demetri, po kterém okamžitě Bella hodila varovný pohled, jako by chtěl jejím oblíbeným trikem vytřít podlahu.

„To bych ti ani neradila, mám to tu na starosti já.”

Tím to pro ni bylo zdá se vyřízené.

Demetri po nás hodil pohled: Já vám to říkal.

Nevěřícně jsem na něj zíral. On ji vážně chce nechat proti těm třem? Má sice štít, ale pokud je bude muset zničit, musí jej stáhnout.

Vyrazil jsem za ní.

 

Stála v zadní části zahrady mezi stromy. Evidentně nestála o ničí společnost.

Došel jsem až k ní. Podívala se zamračeně na mě, ale to mi bylo jedno.

„To nesmíš udělat.”

„Co tím myslíš?”

Rozhodil jsem bezmocně ruce.

„Nemůžeš jít sama proti všem třem!”

Naštvalo ji to, ale mě na tom nesešlo. Nemohl jsem jí to dovolit. Byl jsem odhodlaný ji vtom jakkoliv zabránit.

„Nemáš právo mi cokoliv zakazovat.” zavrčela na mě vztekle.

Chytil jsem ji za loket. „Prostě ti to nedovolím.”

Udělala krok ke mě, takže mezi námi zbyla jen úzká mezera a zasyčela mi přímo do tváře. „Sundej tu ruku ze mě.”

V očích měla vražedný pohled. Byl jsem si jistý, že by mi byla schopná tu ruku urvat. Můj pud sebezáchovy byl ale na úplném minimu. Nedokázal jsem od ní odtrhnout pohled. Neuvědomoval jsem si co dělám, dokud jsem prsty druhé ruky neucítil její pokožku tváře.

Zmateně přivřela oči.

Bez sebemenšího varování jsem si ji přitáhl a prudce políbil. Ochutnával jsem její rty a její vůně mámila všechny moje smysly. Nebránila se, zůstala v šoku stát. Ještě chvíli jsem si užíval dotek jejího těla, které jsem k sobě tiskl, než jsem ji zas pustil.

Udělal jsem krok od ní a zabořil ruce do vlasů. Bál jsem se, abych se zas ovládl. S pohledem upřeným na listí pod svýma nohama jsem se snažil nějak se jí omluvit, že jsem tak ujel.

„Já ... já...” Nedokázal jsem vyslovit omluvu. Věděl jsem, že bych lhal. Nebylo mi to vůbec líto a kdybych mohl udělal bych to zas.

Najednou jsem se díval na její nohy. Stála přímo přede mnou. Zvedl jsem pohled pomalu až jsem se dostal k její tváři. Ani jsem nezahlídl její výraz, když jsem znovu ucítil její rty na svých. Držela mnou tvář ve svých dlaních, stála na špičkách aby na mě dosáhla a líbala mě. Trvalo mi snad vteřinu než mi to došlo.

Objal jsem její tělo a hrubě si ho přivinul k sobě. Zkoumal jsem každý její kousíček rtů a úst. Byl jsem vděčný, že jsem upír, protože bych se od ní nedokázal odtrhnout ani kdybych se měl udusit.

Ucítil jsem její prsty ve vlasech, jak si mou tvář přitáhla ještě blíž. Vědomí, že je na tom stejně jako já mi na tváři vytvořilo spokojený úsměv.

Zvědavě se odtrhla od mých rtů, aby mi viděla do obličeje.

Nechápavě jsem zůstal zírat do jejích zlatavých očí. To už si mou tvář ale opět přitáhla k sobě a políbila mě. Rukou mi jemně přejížděla vzadu po krku. Mé ruce se však odmítaly hnout třeba o pouhý milimetr. Stále jsem ji k sobě tiskl, jako by se mi mohla každou chvíli vysmeknout.

Za zády jsem uslyšel kroky. Bella se ode mě odtrhla a podívala na Demetriho, který na ni jen kývnul. Pomalu a neochotně jsem ji pustil z náručí. Pousmála se na mě a bez jediného slova proběhla kolem Demetriho.

Chtěl jsem se vydat za ní, ale kolem paže se mi ovinula jeho ocelová ruka.

„Být tebou dával bych si pozor, ať neskončíš jako Daniel. Nebo i hůř.” zavrčel mi výhružně do ucha.

Škubnul jsem bezvýsledně rukou, ale jeho sevření nepolevilo.

„To ji tam necháte jít samotnou?”

„Dokáže se o sebe postarat.” prohodil bez zájmu.

Měl jsem chuť se s ním porvat, ale bylo mi jasné že proti němu nemám nejmenší šanci.

 

<< Předchozí kapitola     Další kapitola >> 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dcera Voltery 27. kapitola:

 1
1. číča
05.01.2014 [17:50]

snad bude i 6díl Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!