Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dcera Voltery 29. kapitola

alicebylittlelamb


Dcera Voltery 29. kapitolaBella dorazí na smluvenou schůzku s Rogerovými bývalými přáteli. Nechce to zbytečně prodlužovat, aby se mohla co nejdříve vrátit za Edvardem. Začne je tedy popichovat, až opravdu ztratí nervy a bezhlavě na ni zaútočí.

29. kapitola

 

Než jsem dojela ke svému domu, začalo se už stmívat. Cítila jsem, že už netrpělivě čekají. Zaparkovala jsem tedy před domem, dostatečně daleko od nich. Nerada bych si hned pořizovala jiné.

Podrážděně mě sledovali, jak k nim kráčím sama bez Rogera. Při pohledu na ně mě bezdůvodně popadla dobrá nálada.

Došla jsem až k Fabiánovi a zářivě se na něj usmála. Jemu to ale kupodivu náladu nezlepšilo.

"Kde je Roger?" zavrčel na mě.

"Překvapivě se mu sem nechtělo." hodila jsem po něm nevinný kukuč.

"A tys to moc dobře věděla. Tak proč potom ta šaškárna s lhůtou na rozmyšlení." vrčel na mě a pomalu se ke mě blížil.

"Chtěla jsem nejprve znát názor Volturiů."

To Fabiána trochu zarazilo. Zvědavě pozvedl obočí.

"A?" To už stál jen pár kroků ode mě.

"Záleží na mém rozhodnutí, ale popravdě Fabiáne," ztišila jsem jakoby důvěrně hlas. "Moc se mi nelíbíš."

Bylo to jako bodat do vosího hnízda. Nemohla jsem si ale pomoct a přestat ho provokovat. Fabiánovi nervy to už nevydržely. Vrhnul se mi po krku.

Jen jsem uhla. Fabián však sebevědomě čekal náraz do mého těla. Proletěl kolem mě a skončil na zemi za mnou. Pod jeho tvrdým nárazem vyletěla do vzduchu sprška trávy a hlíny.

Netušila jsem, že se dokáže tvářit ještě vztekleji, ale dokázal to. Zůstal na mě přikrčeně hledět.

"Virgile?" zašeptal.

Jmenovaný se na mě podíval tak upřeným pohledem, že mi okamžitě došlo o co se snaží. S úsměvem jako med jsem se obrátila zpět k Fabiánovi.

"Už jsem se zmínila, že na mě dary ostatních nepůsobí?" Hraně jsem se plácla do čela. "Vždyť já na to úplně zapomněla! Doufám, že to nebude pro vás problém."

Nemohla jsem prostě odolat. Nebylo to jako trénovat s Demetrim, tomu jsem ve skutečnosti nechtěla ublížit. Jim ano. Mohla jsem bojovat naplno bez ohledů na protivníka.

Fabián vztekle kývl na své dva kamarády, kteří mě okamžitě obestoupily ze zbývajících stran.

Cítila jsem jak se na mě chtěli vrhnout všichni tři naráz a zřejmě mě rovnou rozsápat. Během vteřiny se opravdu na mě vrhli. Kousek ode mě však narazili na můj štít. S komickým zaheknutím dopadli na zem.

"To jste ještě neslyšeli o fairplay?"

Zřejmě ne, ale moje názorná ukázka je zbavila posledních zbytků příčetnosti. Boj opravdu začal. Marin se na mě vrhl slepý vzteky. Štít jsem už stáhl takže se dostal až ke mě. Bylo otázkou pár okamžiků, než jsem jeho tělo roztrhala na kusy.

Fabián chtěl využít mé nepozornosti a vrhl se mi do zad. Bleskově jsem se otočila cítíc jeho energii a loktem ho nabrala přesně do zátylku. Otřeseně dopadl na všechny čtyři. Sklonila jsem se k němu a než mohl vydat hlásku oddělila jsem mu hlavu od zbytku těla.

Teprve pak jsem si uvědomila, že necítím toho třetího. Zmateně jsem se rozhlédla po Virgilovi. Nikde tu nebyl. Jeho pach se ztrácel v lesním porostu.

Zklamaně jsem zavrčela.

Části dvou těl za chvíli ležely na jedné hromadě. Zaběhla jsem pro pár kmenů na oheň. Asi jsem nebyla dost rychlá, protože při zpáteční cestě už se jedna z oddělených rukou snažila odplazit od o hromady. S podezřením na fabiánovu končetinu jsem ji popadla a vhodila zpátky. Během pár minut už k nebi šlehaly mohutné plameny a měnily jejich pozůstatky v prach.

Stálo mě to sice pár litrů benzínu, ale já se chtěla kochat něčím jiným než pohledem do plamenů.

Svědomitě jsem počkala dokud do posledního prstíčku nebyli na prach a teprve pak tryskem vyrazila k autu.

 

<< Předchozí kapitola     Další kapitola >>



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dcera Voltery 29. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!