Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dáreček z La Push 14. kapitola

carlisle


Dáreček z La Push 14. kapitolaBella si rozhodně ráno moc neužívá, na rozdíl od Jacoba, který se rozhodne využít jejího stavu a oplatit jí jeden starý dloužek. Edward se mezí tím stále užírá svým fiaskem a pokusí se vytáhnout pár rad ze zkušených zdrojů.

 

14. kapitola

 

(pohled Belly)

Začínal nový den a davy permoníků zamířily do továren, pustili se s vervou do práce. Mlátili těmi kladívky sadisticky přímo uprostřed mé hlavy. Zaúpěla jsem a převalila se na posteli, až mi hlava zůstala viset dolů. Ty potvory nešli ani vytřepat. Objala jsem si hlavu rukama a vrávoravě se vydala do kuchyně.

Dveře jsem trefila až na třetí pokus. Sesunula jsem se zdevastovaně na židli a zvedla pohled ke dvěma zvědavým párům očí.

Ty máš šlehu.“

Fakt díky.“

Jacob skryl potutelný škleb za hrnkem kávy.

To by chtělo ledovou sprchu.“

Šlehla jsem po něm pohledem tak vražedným, že by prchlo i stádo bizonů. Jacob byl však naprosto imunní. Odložil hrneček pomalu na kuchyňskou linku. Nenápadně se ke mě začal přibližovat.

I přes zběsilou snahu permoníčků mi okamžitě došlo o co mu jde. Moc dobře si pamatoval, jak jsem ho kdysi vyráchala v ledové vodě já a tuhle příležitost hodlal rozhodně využít.

Bleskově jsem vystřelila ze židle. Blbý nápad, hodně blbý. Permoníčci vyfasovali zbíječky a já se zasyknutím přivřela oči. V příští vteřině jsem už nepříliš plavně letěla šipku kuchyní s nohama zaplantanýma do židle.

Pleskla jsem sebou až to domem zadunělo. Pud sebezáchovy mě však hnal dál. Vyškrábala jsem se na čtyři s úmyslem vzít to pryč tímto stabilnějším způsobem.

Domem se rozlehla další ohlušující rána. Na zádech mi přistál Jacob a mě se pod jeho vahou rozjely všechny čtyři jak koze na parketách. S heknutím jsem se znovu rozplácla a líbla podlahu po druhé.

Můj symbiotický vztah s linoleem byl však rychle ukončen. Jacob se opět vyšvihl na nohy a mě si vyhoupl přes rameno. Zaúpěla jsem a plácla si ruky na spánky. Bez účinku, ani pohupování, jak se mnou spěchal, moc nepomáhalo.

Začala jsem mu bušit do zad. Bez odezvy. Hlavou dolů jsem zahlídla dveře koupelny, začínalo jít do tuhého. Bezmocně jsem zavyla a uchýlila se k drastičtějším metodám. Bez skrupulí jsem se mu zahryzla do zad.

Celou ulicí se rozlehl hrozivý řev. Jacob nadskočil a já mu vyletěla ze sevření. Vítězoslavně jsem se zašklebila díky nově nabité svobodě, ale jen do té chvíle, než jsem prudce pozdravila strop. Rozplácla jsem se a začala padat opět dolů, kde si mě Jacob znovu odchytil.

Permoníčci přešli na těžkou techniku. Ukryla jsem třeštící hlavu mezi pažemi a tiše skuhrala.

Jacob využil mé indispozice a naprosto negalantně mě z ramene sešoupl, zatím co druhou rukou už pouštěl ledovou vodu. Hlava plná mstivým permoníčků byla zapomenuta v okamžiku, kdy na mě dopadly první proudy ledové vody. Zabodávali se do mě jako do jehelníčku.

Vymrštila jsem se se zaječením. Mlela jsem sebou, drápala se po kachličkové stěně i po samotném Jacobovi pryč, ale držel mě tam pevně. Nic mi nepomáhalo, že jsem byla silnější. Ve svém dnešním stavu jsem proti němu neměla šanci. Jediné co tu hřálo bylo mé uspokojení, že pod tou ledovou vodou skončil i on.

 

 

(pohled Edwarda)

V noci jsem si vyzvedl své volvo a převlékl se do nového oblečení. Potřeboval jsem mluvit s Jasperem, ale ten měl momentálně jinou zábavu s Alicí. Myšlenky těch dvou mi náladu rozhodně nezvedali. Přecházel jsem nedočkavě po chodbě, ale přes hluk vycházející ze všech tří pokojů zvuk mých kroků dokonale zanikal. Tahle domácnost by mohla zásobovat skauty celé Severní Ameriky třískami na podpal.

Když podlehla i garnyž, mé podráždění dosáhlo vrcholu. Já tu potřebuju poradit jak na Bellu a oni mi tady dávají už závěrečnou lekci.

Měl jsem toho dost. Nikova metoda se osvědčila předtím, snad pomůže i teď. Během dvou vteřin jsem už seděl před dveřmi Alicina a Jasperova pokoje s knihou v ruce. Šklebil jsem se u toho sice všelijak, ale hlavně že to zabralo.

Jasper se vztekle vyřítil z pokoje ukrývajíc své mužství jen za cárem co zbyl z jeho košile. Hodně malým cárem, ale stačil. Zabralo to více než jsme doufal.

Jasper mě probodl vzteklým pohledem.

Co sakra chceš?!“

Poradit.“

Nemám teď čas,“ zavrčel na mě.

V tomhle stavu má spoustu času,“ štěkla Alice z pokoje a hned na to se Jasperovi o obličej rozplácly kalhoty. Sklesle si je oblíkl.

Ukaž cos to vlastně četl?“ začal se sápat po knížce, kterou jsem ještě dřímal v ruce. Váhavě jsem mu ji podal.

Urologické choroby. To je nechutný.“

Jo to je,“ přikývl jsem, on to aspoň měl jen jako dojmy, ale já to viděl i s obrázky.

Tak co máš teda za tak příšernej problém?“ začal odevzdaně.

No... už se ti někdy stalo, že by ti při tom usnula?“

Alice?!“ vytřeštil na mě oči.

Tak to by byl opravdu velkej problém. Ne, já myslím Bellu.“

Ty jsi s Bellou spal?!“ zasýpal překvapeně.

Ne! Protože usla!“ začínal jsem ztrácet nervy.

Tak to je opravdu zvláštní. Ona opravdu jen tak usnula? Nespala už předtím?“

Ne zrovna jsme přišli, ona byla tak trošku opilá a...“

Kroutil jsem se jak červík před rybářem. Mou potupnou zpověď však přerušil dost nepříjemný zvuk, jako by někdo rdousil osla. S nepříjemným tušením jsem se ohlédl. Na konci chodby částečně schovaný za rohem se svíjel Emmett. Jen co spatřil mé vykulené oči, rozchechtal se naplno.

Tak... tak to už se nedivím, že jsi pořád panic, když holku dostaneš jen nalitou a ještě ti u toho usne.“

Emmette!“ vyklusala za ním Rosalie jen v kratičké noční košilce. Evidentně měla v plánu pokračovat v předchozí bohulibé činnosti, což při jeho momentálním stavu dost dobře nešlo.

Emmett se překulil na záda, aby jí viděl do obličeje.

Edík v posteli uspí i upírku!“ snažil se jí mezi chechtáním osvětlit situaci. Jediné co z toho však Rosalie pochopila bylo, že pro teď není schopen ničeho ani on. Naštvaně práskla dveřmi od pokoje, což také konečně probralo Emmetta. Vydal se k nám.

Hlavou mi blesklo, že by mi pomohl třeba on. Vzhledem k Rosaliině náročnosti...

Cestou se shýbl pro knihu, která ještě ležela na zemi. „Urologické choroby, co to je?“ zamumlal zvědavě a otevřel ji. „Uáááá...“ zařval a odhodil knihu co nejdál to šlo. Ta s rachotem dopadla do zdi, kde se její vazba rozletěla. „Fuj! Proč tu nechává Carlisle takový nechťárny!“

Tak teď už máte čas asi oba co?“ podíval jsem se na oba nadějně. Pohled mi vrátili, ačkoliv ne tak přívětivý. Nicméně další dvě hodiny do mě sypali jednu radu za druhou a ráno v sedm při odjezdu do školy jsem byl vybaven nejen tisícem rad a tipů, ale také chřestící krabičkou tik taků v kapse.

 

<<     Shrnutí     >>

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dáreček z La Push 14. kapitola:

 1
1. Veronika :)
06.08.2013 [16:03]

Bože ja sa od začiatku smejem ako šibnutáá Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon A pri konci kapitoly mi od smiechu aj slzy tiekly Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!