Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Daj si pohov, Casanova! - 15.kapitola


Daj si pohov, Casanova! - 15.kapitolaTak kto je taký dobrý, že zase si pohol?:D Dievčatá, dnes je Valentín, tak tu máte niečo na spestrenie dnešného dňa:) Je to krátke, ale tak nemohla som si odpustiť to sem dnes nedať:D No a Velikánske Valentínske POĎAKOVANIE A VENOVANIE patrí: Nothingisimpossible, Ejdriana, Dorianna, Anamie, Zuzuka7, Andrea, Nikki, Ashley Greene, Anysek, Anisska, Markyza7117, Sašenka, Makula, Eternity, Hanka, Alicecullenhale2, Nicoll15, Maggie, Bonbonek, NeliQ, Johanna, hhhh:D, Nena a MIA. Ste skvelé:) Užite si kapitolu, hádam sa bude páčiť! Vaša Rosie:)

15. kapitola - Asi?

hudba

Celý deň som už s Edom neprehovorila, keď som pre neho „ Kurtizána!“. Pche. Potom celá naša škola je plná šľapiek a gigolov. Edward sa ešte pokúšal so mnou nadviazať rozhovor, ale neodpovedala som. Na poslednej hodine ma až zaťahal za ruku. Skôr než som si niečo rozmyslela, moja ruka vyletela a pleskla Edovi poriadnu facku. Hoci, mám pocit, že to bolelo viacej mňa a on sa  ma zase pýtal či som v poriadku... Rozčuľovala ma jeho až priveľká starostlivosť... o všetko...

Škola skončila. Nasadla som do svojho autíčka, s vozíkom mi pre tento krát pomohol Emm. Bol naozaj veľmi pozorný. Rozlúčila som sa s nimi, ale zámerne som nepovedala Edovo meno, nech si len pyká, somár jeden! Prišla som teda domov. Charliemu som urobila jednoduchý obed v podobe kuraťa a ryže. Odišla som do izby a ostala tam až do večera. Počula som zase buchnúť dvere dole. Asi si sem Charlie buď doviedol tú svoju buchtu, alebo nejakého kamaráta. V tej chvíli som si ani neuvedomila, ako veľmi som sa mýlila.

V tom niekto zaklopal na moje dvere.

„Mmmmm.“

Znela moja naozaj inteligentná a zaujatá odpoveď. Nechcelo sa mi zdvíhať a tak som stále ležala na posteli, no nič som nepočula, to bol asi omyl... A tak som ďalej ležala, mala zatvorené oči a rozjímala. Asi po desiatich minútach sa ozval známy hlas.

„Ahoj.“

Nadskočila som a skotúľala sa na zem, ale majiteľ toho krásneho hlasu ma už pomaly, ale isto zdvíhal.

„Prepáč, ja, nechcel som ťa vyľakať!“

Zase sa ospravedlňoval a stále, stále. Pozerala som sa do jeho prenikavých očí... tekuté zlato, wau! No v tom, som si všimla, že moja izba je nejaká iná. Poobzerala som sa okolo seba a valila oči. V mojej izbe bolo veľa červených balónikov, neskutočne veľa kytíc červených ruží v červených vázach... vyzeralo to celkom eroticky a ja som sa musela nad tým uchichtnúť. Pozrela som sa na posteľ a tam už ležal velikánsky maco, ktorý mal v strede veľké srdiečko, kde bolo napísané čiernym EDWARD.

„Prečo?“

„Ako prosím?“

Spytoval sa ma.

„Chcem vedieť prečo toto všetko? Ešte dnes v škole, som bola pre teba Kurtizána!“

„Ja... prepáč, asi to bola neadekvátna poznámka, moc ma to mrzí, ja... naozaj som  to tak nemyslel.“

Tie jeho oči! Veď to sú ako oči malej sovičky, ktorá húka: „ Vezmi si maaa huhúhú!“

„Je ti odpustené!“

Predniesla som ako nejaký Ceasar. Ed sa krásne zasmial a jemne sa ku mne naklonil. Rošťák jeden! Tiež som sa ku nemu priblížila a spojila naše pery. Pomaly nás posadil na posteľ. Priam sa začal po mne sápať a ja som bola milo prekvapená. Teda hlavne, keď svojimi studenými rukami zašiel pod moje tričko. Zachichotala som sa a pokračovala som teraz ja. Tiež som mu ruky dala pod tričko a začala ho sunúť na hor. Zase ma prekvapil, pretože nenamietal a ešte mi dokonca pomohol.

„Asi som sa do vás zaľúbil, kráska.“

Šepol a ja som sa tetelila blahom. Dlaňami a prstami som skúmala každý záhyb jeho hrude. Ou... bol tak dokonalý, on nemôže byť skutočný. Bože... bol to taký paradox. Retardovaná Swanová a Dokonalý Cullen spolu v posteli. Nuž... zaujímavé. Stále náruživejšie ma bozkával. A to som na začiatku pochybovala o tom, že sa vie bozkávať. Zrazu začal spomaľovať, ako keby si niečo uvedomil.

„Bell toto nemôžeme.“

Šepol mi a jemne sa začal odo mňa odkláňať, no ja som sa na neho prisala a začala som ho vášnivejšie bozkávať.

„Bell, nie...“

„Ale čo by sme nemohli!“

„Prosím Belli... prosím!“

„Edward čuš!“

Pomaly som mu začala rozopínať opasok. Zrazu ma rýchlo a tvrdo od seba odsunul. Rukami si schoval svojho pimprláška. Ou... chlapec sa už urobil? Zdesene sa na mňa pozeral.

„Bella to nesmieme!“

Skríkol zrazu. Ja mu dám také nesmieme...

„V tom prípade.... vypadni!“

Rázne som ukázala na dvere.

„Ale.. ale-“

Koktal... chudák.

„Ale hovno! Vypadni Ed prosím...“

Edward sa teda došúlal až ku dverám, posledný krát sa na mňa pozrel a odišiel. Zo začiatku som aj bola naštvaná... ale potom som si všetko uvedomila a začala sa smiať. Posunula som sa ku plyšovému Edwardovi a pevne ho objala.

„Asi sa do mňa zaľúbil...“

Usmiala som sa a pevne sa zavŕtala pod perinu a oddychovala s myšlienkou na Edwarda Cullena...

 

16. kapitola


Shrnutie



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Daj si pohov, Casanova! - 15.kapitola:

 1
2. Petronela webmaster
04.10.2016 [20:07]

PetronelaDalší parádní kapitola. Jen ten Edward Emoticon Emoticon - hlava mi to nebere. Navíc jsem hrozně zvědavá, co mě čeká v těch posledních dvou kapitolách - nechápu jak je možné, že jsem to všechno tak rychle přečetla Emoticon

26.02.2012 [0:25]

anissska Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Krása, krása, krása...

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!