Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Daj si pohov, Casanova! - 16.kapitola


Daj si pohov, Casanova! - 16.kapitolaNo :) prinášam vám ďalšiu časť, prosím prepáčte mi, že až tak neskoro, ale nejako mi to nevychádzalo. Ale ďalšiu časť sa posnažím zosmoliť skôr :) No, táto časť ani nie je taká smiešna... skôr je dejová... Koniec som sa pokúšala Bellou trochu okoreniť... ale neviem či sa vám to bude páčiť...

Viete o tom, že mne vás, môže tak veľmi veľa ľudí na stmívku závidieť? Skutočne, ste úplne skvelí... a ja už neviem aké slová vďaky a chváli, by som vám mohla napísať... A tak zase len ĎAKUJEM a VENOVANIE pre: Nothingisimpossible, Dorianna, Anamie, Zuzuka7, Andrea, Nikki, Ashley Greene, Anysek, Anisska, Markyza7117, Sašenka, Makula, Eternity, Hanka, Alicecullenhale2, Nicoll15, Maggie, Bonbonek, NeliQ, Johanna, hhhh:D, Nena, MIA, Matacmuk, Ewikk a eMushka. Veľmi, veľmi vám ďakujem... hádam sa vám diel bude páčiť... zdraví Rose Dublest!

16. kapitola - Zmenáreň!

hudba

Na druhý deň som zase vstávala do školy. Na začiatku dňa ma mierne vytočil Charlie, keďže sa ma stále vypytoval, či chodím s Edwardom... Ja som mu odpovedala, že nie a on, ževraj nás videl sa spolu bozkávať... Tak prečo sa ma pýtal, či s ním chodím? Takže deň úplne krásne začal... A v škole to bolo ešte horšie. Cullenovci sa mi nejako zvláštne vyhýbali a Edward ani Alice neboli v škole... Keď som sa na to Emma pýtala, odpovedal mi, že sú chorí...

Lenže keď som sa spýtala,  či ich môžem ísť navštíviť... tak že vraj majú istú nemoc a nik nesmie ku nim... Nuž, budiž... A potom, to už začalo byť celkom divné. Edward chýbal celý týždeň, ale každý deň chýbal niekto iný... A keď som sa pýtala, tak tvrdili, že u ostatných to bol planý poplach a že len Edward je ešte stále chorý. Ale Emma to vôbec nepochytilo, ten bol v škole stále. A na konci týždňa... som si musela priznať, že ten hlúpy, staromódny a milý Edward mi už veľmi chýba...

Edwardov pohľad:

Bol to hrozný pocit, že ma moja pani odmietla... že som pre ňu ostal len mastným fľakom na asfaltovej ceste... A tak, som sa rozhodol, pre strašnú vec! Poprosím mojich nevzdelaných a nevychovaných súrodencov, nech ma prevychovajú na takú úroveň, aby som sa mojej krásnej Belle ľúbil. Keď to počula Alice, ihneď zatlieskala svojimi malými ručičkami a začala rozvrhovať, ako to postupne bude.

Prvý deň som strávil s Alice, tá ma učila, ako sa mám adekvátne obliekať... ako si mám česať vlasy, jednoducho ako mám pôsobiť z vonku. Druhý deň to bola zase Rose, tá ma učila, ako pôsobiť z vnútra... ako sa správať ku slečne, dáme, čo smiem hovoriť a kedy smiem hovoriť. Že ženu mám nechať dlho hovoriť a len prikyvovať, nikdy odporovať. Keď som sa jej pýtal, že prečo, uprela na mňa svoje krvilačné oči a ja som to hneď pochopil.

No a potom prišiel na rad Jassper. A to už teda bolo niečo... učil ma takzvaný slang! Ale našťastie to už nebolo ako s Emmom. Len ma naučil, ktoré slová nemám hovoriť... že občas si mám skrátiť slovo a čo najmenej používať odborné slová. Toto bola pre mňa asi najťažšia časť, ale aj to som nakoniec zvládol a v piatok? V piatok na mňa čakala už Esme, ktorá ma zasvätila do tajov ženského zmýšľania... Teda, ako sa mám ku žene správať a aké gestá používať.

Že otvárať dvere – áno, hovoriť jej moja pani – nie. Pobozkať ruku – áno, ukláňať sa – nie... A tak som strávil celý deň a v piatok? V piatok to vyzeralo nasledovne. Alice už bola zasvätená, do môjho plánu, ale ostatok rodiny ešte nie, takže som im to vysvetlil. Nadšene všetci prikyvovali a tak sa všetko začalo... A ja som len dúfal, že tento staro – nový Edward získa Belline srdce – teda, že ju namotá...

Bella:

Bože... tento piatok, asi nevydržím... Okrem toho, že tu vôbec nie sú Cullenovci a že som sa dokonca celý týždeň s nimi skoro vôbec nebavila... ma dnes Newton oblial kávou. Bolo vidno, že to bolo naschvál a tak moja ruka až neprirodzene rýchlo vystrelila, priamo ku jeho nadržanému kamarátovi, ktorý si asi nejakú dobu neužije... nuž, jeho chyba...

Bolo to niečo hrozné, keď tu oni neboli. Dostávala som sa do istého tranzu... tranzu nenávisti voči ľuďom, takže sa ani nečudujem, že hneď po tretej hodine skončila u riaditeľa. No ako pardon, ale ten starý somár Pyoter, profesor dejáku mi chcel siahnuť na zadok. Vlastne, mi aj naň siahol. Robil sa, akože mi ide pomôcť s vozíkom a popritom ma naozaj „nenápadne“ ošahával. No tak som sa zvrtla s vozíčkom, vlepila mu a päsťou umravnila ďalšieho nadržaného vtáka...

hudba


A v takýchto chvíľach som si uvedomovala... že Edward nie je vôbec zlý. A že ho mám rada, aj keď práve nemyslí vtákom. A dnes mi už tak veľmi chýbal. Vyšla som vozíčkom von... konečne posledná hodina... Ale to som ešte nevedela, aké prekvapenie ma tam bude čakať.

„Ahoj Belli!!!“

Mávala a zároveň kričala na mňa Alice už z diaľky a Emm sa zatiaľ rozbehol ku mne. Prudko ma vzal z vozíčka, pritisol na svoje telo a pár krát sa so mnou zatočil. Možno, niekomu by to bolo nepríjemné, keďže ma dosť pučil, ale bola to pre mňa taká krásna chvíľa... Ďakujem, neviem komu... možno niekomu tam hore... za to, že mi ich dal, rodinu Cullenovcov.

„Ahoj! Ahoj!“

Poskakoval so mnou a hučal mi do ucha pozdrav. Ale ja som sa aj tak stále smiala. Nakoniec ma vzal do náruče a jednou rukou vzal vozíček. Proste ako medveď... silný...

„Prečo ste dnes neboli v škole? Viete o čo ste prišli? Dvaja chlapi si nejakú dobu nezasunú!“

Začala som sa smiať a oni obidvaja, sa na mňa len vyvalene dívali. Po chvíli sa Emm zatváril ľútostivo.

„Ako si im to mohla urobiť?“

„Komu?! Komu?!“

Pýtal sa zdesene Emm a Alice nadšene.

„Nemali si začínať... Newton na mňa naozaj len „náhodou“ vylial kávu a Pyoter ma obchytkával! Nebojte sa, bolo to zaslúžene.“

„Ešte že tak... a Newton si to ešte odskáče, neboj sa... na hodine bude sranda!“

Mrkol Emm a zborovo sme sa rozosmiali. Emm ma posadil do auta, ale nie do môjho, ale do svojho.

„Belli, daj mi kľúče!“

Kričala Alice, čože? Čo sa deje?

„Ja... je nejaké výročie? Abo sme niekam mali ísť... Netuším, čo sa deje?!“

„Bella, o chvíľu zistíš, prečo sme celý týždeň neboli v škole.“

Prikyvoval Emm a ja som rýchlo hodila Alice kľúče. Emm ma odviezol ku domu a Alice s mojím autíčkom zaparkovala hneď vedľa nás. Potom ma vyniesol hore, posadil na stoličku, usmial sa, pozdravil a odišiel. Odišiel?... Čože?!?! On ma tu chce nechať smú s týmto psychopatom?! Alice sa na mňa diabolsky usmiala a potom vybrala takú menšiu drevenú skrinku.

Stlačila pupček, ktorý bol na boku a všetko sa to začalo rozkladať. Malo to minimálne šesť poschodí. Ježiši to nie... Boli to... šminky... od výmyslu sveta. Prisahám! Neklamem! Dokonca tam bola taká farba, ktorú som absolútne nedokázala identifikovať a ani niektoré nástroje.

„Tak sa do toho dáme, zlatíčko!“

To zlatíčko si niekam strč! Ja chcem ísť domov... vlastne... ja som doma. Ja chcem, aby Alice išla domov!!!

 

17. kapitola

 

Shrnutie



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Daj si pohov, Casanova! - 16.kapitola:

 1
2. Petronela webmaster
04.10.2016 [20:14]

PetronelaTak na tu poslední kapitolu jsem zvědavá natolik, že jdu hned dál Emoticon

26.02.2012 [0:29]

anissskaTo převychovávání bylo fakt super!!! Emoticon Emoticon A něco se chystá... Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!