Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Čarodejnica a upír - 31. kapitola


Čarodejnica a upír - 31. kapitola„Počuj, Bella, Jasper s Emmettom ťa budú strážiť, pretože trojčatá ťa chcú verejne zosmiešniť kvôli tomu, že chodíš s Edwardom,“ povedala Alice, načo Edward zavrčal. „Ja idem. Ahojte, a dajte na Bellu pozor,“ povedala Alice. „Sestrička, na telesnej sme tvoji bodygardi,“ povedal Emmett.

Prišli sme do školy a na parkovisku bola Kristína, Lena a Gabriela. 

 ***************************

Sú trojičky a najpopulárnejšie na škole. Teraz boli tri týždne choré. Mali zápal pľúc. Aspoň tak sa hovorí, takže nevedia, že ja s Edwardom tvoríme pár.

 

„Bella, mohla by si sa na mňa napojiť, aby...“ začal Edward v aute.

„Sme boli v neustálom kontakte,“ dokončila som jeho vetu.

„Presne,“ usmial sa.

Zavrela som oči a napojila som nás. Ako som nás napojila, započula som myšlienky tých troch.

„Môj Edward má niekoho v aute,“ hučali myšlienky všetkých troch. Na to som nemala chuť počúvať a prestala som počúvať myšlienky.

„Toto bude dlhý a myslím, že aj zaujímavý deň,“ poslala som Edwardovi v myšlienkach, keď už bol vonku a šiel mi otvoriť dvere.

Ako mi ich otvoril, vystúpila som a pobozkal ma. Nato som počula výkrik a smiech Emmetta a Jaspera, ktorý sa vrátil z lovu ráno. Odtrhli sme sa s Edwardom od seba a obaja sme sa obrátili tým smerom, ktorým sme počuli výkrik. Okolo trojičiek sa skláňali nejaké dievčatá a snažili sa ich prebrať. Odpadli.

„Môžeš mi povedať, na čom sa Emmett s Jasperom smejú? Nejako som nepočúvala myšlienky iných, pretože mi stačili tie tri,“ poslala som Edwardovi v myšlienkach.

„Emmett s Jasperom uzavreli stávku. Emmett tipoval, že skolabujú všetky tri hneď ako nás uvidia a ani sa nemusíme pobozkať a Jasper zase tipoval, že skolabujú všetky tri ako vyjdeme z auta, pretože neunesiem ich myšlienky. Vyhral Jasper a Emmett mu musí povedať, kde mu skryl motorku, ktorú dostal od Alice na Vianoce,“ odpovedal mi v myšlienkach.

Prvú som mala s Edwardom biológiu. Pozerali sme nejaký film, ale my sme sa, samozrejme, rozprávali. Po biológii som mala s Jasperom a Emmettom telesnú. A tiež aj s trojčatami. Edward ma odprevadil.

„Ahojte,“ pozdravili nás Emmett, Jasper a Alice dohromady.

„Ahojte,“ pozdravili sme s Edwardom jednohlasne.

„Počuj, Bella, Jasper s Emmettom ťa budú strážiť, pretože trojčatá ťa chcú verejne zosmiešniť kvôli tomu, že chodíš s Edwardom,“ povedala Alice, načo Edward zavrčal.

„Ja idem, ahojte, a dajte na Bellu pozor,“ povedala Alice.

„Sestrička, na telesnej sme tvoji bodyguardi,“ povedal Emmett.

„Neviete, čo mi chce urobiť?“ spýtala som sa ich.

„Nevieme presne. Alice videla veľa možností,“ povedal Jasper.

 

Minútu pred zazvonením som sa rozlúčila s Edwardom a šla sa prezliecť.

Pred šatňou ma čakali Emmett s Jasperom. Napojila som sa na oboch, aby sme mohli komunikovať v myšlienkach.  Postavili sa vedľa mňa a bola som v strede. Keď profesor povedal, že budeme hrať volejbal, mali sme sa dať do dvoch tímov.

„Takže, ja pôjdem k trojičkám a použijem svoj dar a vycítim, kedy bude chcieť jedna z nich ti niečo urobiť. Ty, Emmett, budeš Bellu ochraňovať pred loptami a podobne,“ začal Jasper ako správny stratég.

„Nezabudli ste na niečo?“ spýtala som sa.

„A na čo?“ opýtal sa Jasper.

„Sme napojení a komunikujeme v myšlienkach a my traja sa počujeme navzájom, takže to budem počuť aj ja a môžem použiť moc,“ povedala som.

„Ok, ale keď nebudeš môcť ty, tak zasiahneš, Emmett,“ odpovedal Jasper.

„Dobre, poďme na to,“ poslal Emmett a v duchu sa smial.

Ako sme sa v myšlienkach dohodli, Jasper šiel do tímu trojičiek a Emmett bol v tíme so mnou.

Začali sme hrať volejbal. Po chvíli sa dostala k lopte Kristína a hodila loptu po mne, Jasper nás v myšlienkach na to upozornil a nenápadne som kývla prstom na loptu, ktorá náhle zmenila na Kristínu smer.

Ozvalo sa veľké bum, následne sa okolo Kristíny začali zbiehať spolužiaci a pomáhali jej postaviť sa. Lopta ju buchla do brucha a padla. Profesor ju poslal sadnúť si na lavičku. Samozrejme, robila z toho veľké halo.

„Slečna Hammellová, nič také sa nestalo. Lopta sa odrazila od siete a šla na vás. Môžete byť rada, že vás buchla jemne do brucha,“ okríkol Kristínu profesor.

Hrali sme ďalej a podľa Jaspera som presne vedela, kedy chce jedna z nich ísť na mňa. Nejako som prestala dávať pozor.

„Segra, pozor, tú loptu má Gaba,“ zrazu som iba počula v hlave myšlienky Jaspera a Emmetta.

Gaba bola najlepšia vo volejbale z celej triedy. Pozrela som, kde je lopta. Tá sa rútila na mňa.

Nedokázala som ju už zastaviť, ale vrhol sa predo mňa Emmett a chytil ju.

„Ďakujem, Emm,“ zašepkala som tak, že to môže počuť iba upír.

„Nie je zač, sestrička,“ poslal mi v myšlienkach.

„Nemôžeš zastaviť čas?“ spýtal sa v myšlienkach Jasper.

 Čas som zastavila stlačením dlaní a roztiahnutím prstov, ako chcel Jasper.

„Prečo si chcel zastaviť čas?“ spýtala som sa.

„No vieš, Bella, tie tri vysielali strašnú vlnu zúrivosti, budú sa snažiť ešte viac a chcel som si na chvíľu oddýchnuť od pocitov. A buď pozornejšia, mohla ťa zraniť a Edward by nás rozkúskoval,“ odpovedal Jasper.

„Môžem to spustiť?“ spýtala som sa.

„Môžeš,“ bola jednohlasná odpoveď.

 

 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Čarodejnica a upír - 31. kapitola:

 1
4. graciela
09.09.2017 [16:25]

ahoj belaja som graciela a mám ťa rada velmi
Emoticon Emoticon

3. jasper
26.05.2013 [15:19]

snfgozhmgjgjmzmmmd555269jgjgjgjmm xletřžoslmvůjfieknfmaqščjfnfnv mmg Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

13.04.2013 [18:02]

VictoriaJamesLaurentvôbec ti nepríde úbohé skopírovať kapču po druhej prispievateľke na stmívku? Emoticon

1. BabčaS
13.04.2013 [17:36]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!