Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Čarodejnica a upír - 32. kapitola

Anna


Čarodejnica a upír - 32. kapitola„Nikdy som nebol tvoj priateľ. Možno tak v tvojej chorej mysli!“ zavrčal Edward a objal ma, že som takmer nemohla dýchať, ale ako náhle som mu to poslala myšlienkach, ihneď povolil stisk. „Počúvaj ma ešte raz, Lena! Po prvé Edward nebol a ani nebude tvoj priateľ, a ani si nevyberie žiadnu z tvojich drahých sestričiek. Po druhé ja nemôžem za to, že Kristína sa nevie vyhnúť lopte a lopta ju zasiahla do brucha, a robí aféru z toho, akoby sa jej stala neviem aká pohroma, a po tretie nemôžem za to, že tvoja sestra Gaba nevie chytať, a má narazený prst, a ruku jej museli dať do obväzu!“ skončila som svoju reč a otočila som sa, a ako mala tácku s jedlom a pitím. V mysli som si predstavila, ako jej padá tácka a prevráti sa celá na ňu. Kývla som prstom a tacká sa jej zošmykla z ruky, a padla na ňu. Celá jedáleň pustila smiech.

Už som dávala pozor. Gaba sa dostala k lopte ešte raz, ale musela ísť na ošetrovňu, pretože akýmsi záhadným spôsobom sa jej lopta odrazila a narazila jej prst. Dúfam, že nie je zlomený. Keď sa dostala k lopte Lena, letela na mňa, ale Emmett ju chytil skôr, ako som zareagovala. Predsa ich upírie zmysli. Hodil ju späť a ja som to namierila na Lenu, ktorá ju síce chytila, ale celú dobu padla lopta na sieť.

Emmett sa celú dobu zabával na tých troch. Gaba sa vrátila z ošetrovne a mala to našťastie iba narazené, a mala to v obväze.

Keď skončila telesná, Emmett sa celou cestou smial a Jasper s ním. Na chodbe sme stretli ostatným. Ako som zbadala Alice, tá sa smiala. O chvíľu prišiel aj Edward. Hneď ma objal a pobozkali sme sa.

„Ako bolo na telesnej? Dúfam, že sa ti nestalo nič. Snažil som sa sústrediť na myšlienky, ale tí dvaja ich akosi majú bloknuté a Alice si svoje chráni. A ty si celú dobu na moje myšlienky neodpovedala. Vieš, ako som bál? Takmer som odišiel z hodiny,“ začal Edward.

„Pokoj! Nič sa mi nestalo. Emmetta a Jaspera nepočuješ asi preto, že sme sa napojili, aby sme komunikovali v myšlienkach. Vieš, menšia výhoda pri tých troch potvorách nezaškodí. Alice vie, prečo si ich chráni. A ja som ťa odsunula, pretože som sa musela sústrediť na tie tri...“ Na to som vybuchla smiechom

„Čo je tu na smiech?“ Pozeral nechápavo Edward

 

V návale smiechu, čo sa ku mne pripojila Alice a samozrejme Emmett s Jasperom, čo sa smiali už pred tým.

„Ďakujem, odpojím nás a pozriem sa na nich, tam im ukážu obaja telesnú v myšlienkach a aj mu to pošlem v myšlienkam naším spojením.“ A poslala som Emmettovi a Jasperovi myšlienkou.

„Ok, ale nás nechaj napojených chceme mať zábavu," poslal v myšlienkach Emmett

„Hovor za seba, odpoj nás Bella,“ poslal Jasper.

„Odpojím nás všetkých troch,“ poslala som im.

Edward sa tváril nechápavo. Alice sa zvíjala smiechom a Rose bola na tom podobne ako Edward. Zatvorila som oči, odpojila som seba najskôr od Emmetta potom od Jaspera a nakoniec tých dvoch. Pozrela som sa na tých dvoch, ktorých už beriem ako súrodencov, a prehrali Edwardovi v myšlienkach všetko, čo bolo na telesnej, a ja som mu to tiež poslala. O chvíľu som k nášmu smiechu pripojil aj Edward, ale Rose stále nechápala. Zavrela som oči a prestavila som si Rose. Okolo seba mala svoj typický červený plameň presne ako Emmett a napojila som sa svojím plameňom na ňu. Poslala som jej v myšlienkach dnešný priebeh telesnej a odpojila som sa od nej, a bola napojená iba na Edwarda. O chvíľu sa začala smiať aj Rose.

Dnešný deň prebehol pomerne pokojne až do obedovej prestávky.

 

Všetci šli so mnou na obed.

Šla som si po obed. Zrazu mi zatarasila cestu Lena a v celej jedálni nastalo ticho.

„Ty si mi ukradla priateľa, Swanová, a kvôli tebe moja sestrička Gabika má ruku v obväze a druhú bolí brucho!“ začala kričať na mňa

Tak na toto som nervy nemala. Zastavila som čas a obrátila sa na Edwarda, ktorý už svojou upírov rýchlosťou bol pri mne.

„Bella nikdy som s touto tu nič nemal,“ začal no prerušila som ho.

„Ja viem, že si to vymyslela, ale nemám chuť počúvať klamstvá, nemám na ňu náladu.“ Objala som ho.

„Čo tak ju hodiť medveďovi, nech si na nej pochutí a potom si dám dezert?“ začal Emmett.

„Emmett!“ okríkla ho Rose.

„Fajn!“ A dal ruky v obrannom geste.

Sadnite si.

„Čo chceš robiť?“ spýtal sa ma s obavou v hlase.

„Uvidíš...“ usmiala som sa.

Všetko sa vrátilo do normálu.

„Počúvaj ma, Lena. Po prvé pokiaľ viem, že Edward nikdy nebol tvoj priateľ a ani nebude.“ Na to prišiel Edward a objal ma, a začal hovoriť on.

„Počúvaj ma. Na moju priateľku si nedovoľuj ešte povedať jedno slovo. Nikdy som nebol tvoj priateľ a nikdy ani nebudem!“ začal kričať a z očí mu šľahali blesky.

„Edward, pokoj!“ Pozrela som sa na neho a objala som ho.

„Odíď od môjho priateľa!“ zakričala po mne Lena.

„Nikdy som nebol tvoj priateľ. Možno tak v tvojej chorej mysli!“ zavrčal Edward a objal ma, že som takmer nemohla dýchať, ale ako náhle som mu to poslala myšlienkach, ihneď povolil stisk.

„Počúvaj ma ešte raz, Lena! Po prvé Edward nebol a ani nebude tvoj priateľ, a ani si nevyberie žiadnu z tvojich drahých sestričiek. Po druhé ja nemôžem za to, že Kristína sa nevie vyhnúť lopte a lopta ju zasiahla do brucha, a robí aféru z toho, akoby sa jej stala neviem aká pohroma, a po tretie nemôžem za to, že tvoja sestra Gaba nevie chytať, a má narazený prst. a ruku jej museli dať do obväzu!“ skončila som svoju reč a otočila som sa, a ako mala tácku s jedlom a pitím, tak som si v mysli predstavila, ako jej padá tácka a prevráti sa celá na ňu. Kývla som prstom a tacká sa jej zošmykla z ruky, a padla na ňu. Celá jedáleň pustila smiech.

„Za to môžeš ty!“ zvolala na mňa Lena.

Otočila som sa spolu s Edwardom a opýtala sa jej „Za čo môžem ja? Za tvoju nešikovnosť?“ Otočili sme sa a šli si sadnúť na naše miesto.

Celá jedáleň spustila záchvat smiechu. Jasper svojím darom rozosmial všetkých samozrejme nechtiac.

„Sestrička, ty si teda číslo,“ vravel medzi smiechom Emmett.

 Po škole sme išli domov. Spravili sme si všetci úlohy. Samozrejme ich mali skôr než ja. Potom Emmett s Jasperom začali pozerať zápas v televízii, Rose a Alice si pozerali nijaké časopisy a ja s Edwardom sme sa išli prejsť. Teda skôr ma mal v náručí a utekal so mnou až na lúku.  Ten beh bol úplne úžasný, nechápem, ako nemôže v tej rýchlosti do niečoho naraziť, ale dôverovala som mu.

 

Pohľad Edwarda

Vzal som Bellu do náručia a bežal som na lúku. Keď sme boli na lúke, rozprávali sme sa o všeličom. Zrazu zmeravela presne ako Alice, keď má svoje vízie, snažil som sa ju prebudiť myšlienkami, keďže sme boli napojení, ale nereagovala, keď sa vrátila do prítomnosti, začala sa triasť.

„Bells, čo sa stalo? Čo si videla?“ Strašne som sa zľakol a keby moje mŕtve srdce mohlo biť, asi by vyskočilo z hrude.

„Edward, prrosím ťa, poďme rýchlo domov! Poviem ti to doma,“ povedala s trasúcim sa hlasom.

Vzal som ju na ruky a o chvíľu sme boli doma. Všetci sa okolo nás objavili. Dokonca už boli doma aj Carlisle s Esme. Posadil som Bellu na pohovku a zakryl dekou.

„Čo sa stalo?“ ozvala sa ako prvá Esme.

„Alice, mohla by si, prosím,“ ozvala sa Bella.

Natiahla k nej ruku a v myšlienkach Alice som videl troch upírov na lúke, potom sa to zahmlilo, a zviditeľnilo malé dievčatko na ulici zavraždené tými troma. A čo bolo horšie zahmlilo a rozjasnilo, a boli u nás. Potom sa napojila na každého, ukazovala im to, čo Alice cez predtuchu.

Nikto nevedel. kto to je, dokonca ani Alice akokoľvek sa snažila, nevidela, čo sa stane...


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Čarodejnica a upír - 32. kapitola:

 1
2. zuzka
21.08.2013 [11:34]

kedy bude dalsia kapitola?????? Emoticon Emoticon Emoticon

1. BabčaS
19.04.2013 [23:29]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!