Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Čarodejnica a upír - 30. kapitola

2.narzis - Tik Tak Tik TaK Tik Tak


Čarodejnica a upír - 30. kapitolaOstala som pozerať ako obarená. Alice o tom vedela, takže aj Edward. Tak ten si to vypije. Vírilo mi v myšlienkach.

Pohľad Belly

 

Cesta domov ubiehala veľmi rýchlo. Strávila som ju zahĺbená v myšlienkach a ani som nezbadala, že sme prišli pred dom.

„Bells, vystupovať!“  Ťahala ma z auta Alice.

Vystúpila som z auta a pozvala Alice s Rose ďalej.

„Ahojte!“ zakričala som na celý dom.

„Ahojte, dievčatá!“ pozdravila Renée a pokračovala, „dobre, že ste tu, máme problém.“

„Čo sa stalo, mami?“

„Ja aj Charlie máme ísť na služobku už zajtra a chceme vedieť, či to tu zvládneš sama.“

„Ja to tu sama zvládnem. Nebojte.“

„Bella, a čo kebyže si u nás?“ zamiešala sa do nášho rozhovoru Alice.

„Tak to je dobrý nápad, Alice. Budem sa cítiť pokojnejšie,“ povedala za mňa Renée.

„A pýtal sa niekto mňa?“ opýtala som sa, ale chcela som ísť k nim.

„Nie, pretože viem, že chceš ísť k nám,“ odpovedala mi Alice.

„Fajn, o koľkej odchádzate?“

„Letí nám to ráno o tretej obom,“ povedal Charlie a pokračoval, „bude lepšie, keď pôjdeš dneska. Ale čo Edward?“

„A čo by bolo s Edwardom?“ opýtala som sa.

„Nebojte, Bella bude u mňa v izbe. Jasper pôjde aj tak na lov,“ odpovedala Alice.

„Dobre, poď, pomôžeme ti zbaliť sa. Vezmi si iba učebnice, Alice aj tak vedela, že budeš u nás, takže oblečenie ti  kúpila a posteľ ti montuje Emmett,“ povedala Rose a usmiala sa.

 

Ostala som pozerať ako obarená. Alice o tom vedela, takže aj Edward. Tak ten si to vypije, vírilo mi v myšlienkach.

 

„Rose, pomôžeš mi zbaliť?“ opýtala som sa jej.

„Jasné,“ odpovedala mi a nato sa Alice zasmiala.

 

Rose mi vzala knihy a zošity, ja som si zbalila iba kozmetiku a nejaké oblečenie. Alice mi síce vravela, že všetko mám u nich, ale poznám ju už nejakú tú dobu.

Batoh sme dali do kufra Alicinho Porsche a rozlúčila som sa s Renée a Charliem.

V aute Alice básnila, čo všetko bude cez týždeň robiť. Nákupy, manikúra, pedikúra a ja neviem čo všetko....

 

Keď sme prišli ku Cullenovcom, všetci tam boli - aj Edward.

„Ahoj, Edward, ty si to vedel, však?“

„No čiastočne,“ usmial sa na mňa.

„A čo si mi nič nepovedal?“ usmiala som sa na neho a mávla som rukou. Už aj bol vo vzduchu vo výške približne desiatich metrov.

  Na tom sa už smiala celá rodina, obzvlášť Emmett.

„Tak toto, braček, si nemal,“ povedal so smiechom a pokračoval: „Môžem aj ja? Prosííím!“

„Fajn, ako chceš,“ zasmiala som sa a mávla rukou a už bol na úrovni Edwarda.

„Bells, nemohla by si ich tam nechať celú noc. Ty si môžeš ľahnúť do mojej izby, my sa aspoň budeme zabávať,“ povedala Alice.

„Ja som za,“ odpovedala som so smiechom a vytvorila som vzdušný vír a nechala ho.

Alice ma zaviedla do izby. Ľahla som si a o chvíľu zaspala.

 

 Ráno som sa zobudila veľmi skoro na to, ako niekto kričí, že už stačilo. Zrazu som si spomenula na Edwarda a Emmetta. Vyklonila som sa z okna. Videla som, ako sa Emmett snaží zoskočiť a kričí, že už to stačilo a Edward pozeral túžobne do okna. Mávla som rukou a v mysli si predstavila, ako obaja padajú na zem.

Obaja padli na zem akoby padli dve veľké skaly.

 

„Bells, ďakujem, už som si myslel, že ma tam necháš do konca mojej večnosti,“ povedal Emm a už bol u mňa v izbe.

Za ním stál Edward s rozcuchanými vlasmi a tváril sa, akoby ho prešiel elektrický šok.

„Bells, toto si nemusela!“ začal Edward.

„Prepáč, ani ty si mi nepovedal, že tu budem, tak som ti to trošku oplatila,“ zaškľabila som sa. Esme mi spravila raňajky.

„Ďakujem, Esme, boli výborné,“ usmiala som sa a chcela som vziať tanier, že ho umyjem, ale Esme mi ho vzala a umyla ho.

„Nebudeš umývať tanier, Bella,“ oplatila mi úsmev.

Po výdatných Esminých raňajkách sme išli do školy. Ja s Edwardom v jeho Volve.

„Edward, nechceš spomaliť, prosím ťa. Nie som zvyknutá ísť tak rýchlo,“ povedala som mu.

„Neboj, som upír, takže sa nemusíš báť, ale spomalím,“ usmial sa na mňa.

 

Prišli sme do školy a na parkovisku bola Kristína, Lena a Gabriela. 

 

                                               ********************

Dúfam, že ste na mňa nezabudli. Ospravedlnujem sa, že ju dávam až teraz, ale mala som toho v poslednej dobe veľa aj napriek tomu, že boli prázdniny. 

Túto kapitolu venujem Jessy. Ďakujem, za opravu! :))


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Čarodejnica a upír - 30. kapitola:

 1
1. BabčaS
11.04.2013 [16:39]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!