Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Bullying 8. kapitola

Soutěž Twilight kresba - By Annie


Bullying 8. kapitolaŽeby mala Bella nového kamaráta? Inak celý čas, čo som písala túto kapitolu, som počúvala pesničku zo soundtracku BD part 1. Nájdete ju okrem iného v pokračovaní. Pekné čítanie NicolCC.

Bella:

Ráno som vstala s divným pocitom, že dnes sa niečo stane. Bol to pocit strachu a nepomáhalo ani to, že za päť dní sú Vianoce a Angela má prísť domov. V rýchlosti som sa obliekla a trošku sa namaľovala, to sa u mňa stáva zriedkavo. Zobrala som si zo stola tašku a bežala sa naraňajkovať. Otec tu už nebol. Vždy do práce odchádzal skoro ráno. Dala som si cereálie, naliala do seba mlieko a utekala do školy. Znova som trošku meškala. Dúfam, že nebudem mať problém.

Naštartovanie môjho autíčka trvalo trošku dlhšie. Vydala som z neho čo najväčšiu rýchlosť, ako sa v tomto hroznom počasí dalo. Bola hmla a dosť zle som videla, nos som mala skoro pricapnutý k čelnému sklu a vôbec to nepomáhalo. Zrazu sa predo mnou objavil cyklista. Prudko som strhla volant a len tak-tak som nenabúrala do najbližšieho stromu. Dedko, ktorý bol vodičom skladacieho bicykla to, chvalabohu, prežil. Takže toto mi naznačoval ten divný pocit dnes ráno. Starý deduško začal po mne vykrikovať, či som slepá alebo sprostá. Nemala som čas sa zaoberať ním, pretože som znova meškala. Naštartovala som moje autíčko a nahnevaného starého pána som nechala za sebou. Bohužiaľ ho to neprešlo a v záchvate zúrivosti mi palicu, ktorou mi pred minutou čaroval okolo tváre, hodil do zadného skla. Ešteže sa nerozbilo.

Na školské parkovisko som dorazila dve minúty pred ôsmou. Vystúpila som z auta a skontrolovala celé autíčko poriadne. Nič mu nebolo, len na zadnom skle bola veľká puklina. To bude mať Jacob radosť. Zazvonilo a ja som sa ponáhľala na moju obľúbenú hodinu dejepisu s pánom Saltzmanom. Sadla som si do prednej časti samostatných lavíc. Vždy som tu sedela. Boli na to dva dôvody. Prvý z nich bol, že tí viac zhovorčiví sedeli v zadnej časti. A druhý bol, že profesor bol naozaj odborník a bol to jeden z mála učiteľov, ktorého som mala rada. V triede už bolo naozaj plno - v rátane Edwarda a jeho partie. Nikto z nich si ma nevšimol.

Pozornosť bola zameraná na nového spolužiaka, ktorý sedel za mojou lavicou. Bol to hnedovlasý chlapec s hnedými očami a na tvári mal neprítomný výraz. Pripadal mi akoby chcel splynúť s tou lavicou. Pozrel sa na mňa a prichytil ma, ako na neho pozerám. Práve vtedy vošiel do triedy profesor. Ten chlap má dokonalé načasovanie. Otočila som sa späť a čakala, čo sa bude diať. Rozdal nám písomky a zapísal nám ich. Potom zameral svoj zrak na človeka za mnou.

„Ako ste si všimli, máte nového spolužiaka. Nebudem ho sem volať, aby sa nám predstavil ani nič podobné. To nechám na vás. Takže dnes sa sústredíme na referáty.“ Pán Saltzman vytiahol starý klobúk a každý vedel, čo sa teraz bude diať. Vždy, keď nám zadal nejakú prácu, tak do toho klobúka podával papieriky s menami chlapcov a my dievčatá sme si ťahali svojich partnerov. Na mne vždy zostala práca a ten druhý sa iba podpísal. Vždy to tak bolo a mne to liezlo riadne na nervy, ale tak som sa bála toho, čo mi môžu spraviť, že som bola ticho.

„Keďže máme nového spolužiaka, tak tam pridáme nové meno. Čo poviete, pán Night?“

Ten nový, s tým čudným menom, len pokrčil ramená na znak, že je mu to jedno. Začalo sa losovať. Prvá sa sebavedome zodvihla Jessica. Samozrejme, že si vybrala Edwarda. Neviem, ako to robili, ale vždy im to tak vyšlo. Potom šla Lauren a tak to pokračovalo až som sa dostala na radu ja. Pomaly som sa postavila a s trasúcimi rukami som si vybrala papierik a podala ho pánovi Saltzmanovi.

„Takže slečna Swanová a pán Night.“ Profesor sa na mňa pozrel s dúfajúcim pohľadom, že si konečne nájdem kamaráta. Ale veď ja mám kamaráta. Síce iba Jakea, ale mám. Pán Noc, ako som mu začala hovoriť, sa na mňa s úľavou pozrel. Takže ďalšie mužské prasa, ktoré ma zase využije.

Sadla som si späť na svoje miesto a čakala, kým ostatní dolosujú. Potom nám profesor zadával témy. Mne a Pánovi Noci, bože znie to tak komicky, vyšla Jana z Arku. Aspoň niečo pozitívne. Teda až na to, že som skoro dnes nabúrala a zrazila starého dedka, ktorý mi skoro rozbil auto a na céčko z dejepisu, ktoré nebolo v pláne, mi aspoň toto vyšlo. Mám šancu si to opraviť. Niekto mi zaťukal na rameno, tak som sa otočila. Všetci za zdvíhali, takže som znova prepásla zvonenie. Za mnou stál môj nový študijný partner a chcel mi podať ruku.

„Ahoj, ja som Jerremy,“ predstavil sa. Vyvedená z miery som jeho ruku prijala a potriasla mu ňou.

„Ja som Bella.“ On sa na mňa milo usmial.

„Teší ma. To je nejaká skratka mena?“

„Vlastne áno. Skratka Isabelly.“ Až teraz som si uvedomila, že stále držím jeho ruku. Pustila som mu ju a pozbierala som si svoje veci. On tam na mňa stále čakal. Vyšli sme spolu na chodbu.

„Nevieš náhodou, kde sa nachádza učebňa fyziky, prosím ťa?“ spýtal sa.

„Jasné. Teraz idem okolo. Rada ti to tam ukážem.“

„Ďakujem. Nechcem byť nezdvorilý, ale neukázala by si mi po škole mesto? Rodičia sú v práci a ja to tu vôbec nepoznám,“ spýtal sa ma.

„Žiadny problém. Rada,“ odkývala som mu to len preto, pretože bol celkom milý a nebál sa so mnou rozprávať. Takže mám na poobedie program.

 


Tak, čo poviete na Jerremyho? Aký máte z neho dojem? Veselo komentujte.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Bullying 8. kapitola:

 1 2   Další »
22.01.2012 [7:14]

KatarinaCullen Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

02.01.2012 [14:39]

GabiBlacknooo...takže..ti poviem, že ten chlap tam je fajnýýý...šak vieš.. Emoticon Emoticon ..som rada, že si tam dala niekoho takého... Emoticon Emoticon Emoticon a aj celkovo táto kapitola sa mi páčila... Emoticon Emoticon Emoticon ...no pán Noc..sa tešujem na ďalšiu kapitolu... Emoticon Emoticon

17. Nesii
01.01.2012 [19:06]

NesiiÁ, dojem. Dojem to je skvelý, lenže, rozmýšľam Emoticon čo to bude za tajomného chlapca. Neverím tomu, že by to bol obyčajný chlapec, či? Emoticon Emoticon
Kapitola úžasná. Emoticon Emoticon

31.12.2011 [17:15]

JanelineÁ konečne!
Takže.. každý deň som sa sem chodila pozerať ako taký maniak a čakala som na novú kapitolu... Konečne si ju pridala a ja som úplne happy! Síce teraz je to zlé, pretože sa neviem dočkať pokračovania sakra... :D dvojsečná zbraň, tá tvoja poviedka. Emoticon

Ale dobre hor sa na komentovanie. Takže prvá pesnička, ktorú si pridala. Síce som soundtrack nesťahovala, ale pozerala som si ho a na túto pieseň som nenarazila, veľmi ti za ňu ďakujem. Je fakt parádna, milujem exotiku! :)

No a pekne si sa rozšupla. Zrazu takýto fešák sa tam objaví? A vyzerá to, že sa bude chovať normálne, na rozdiel od Edwardovej party. Hm veľmi by ma zaujímalo čo je ten týpek zač! A ako na to reaguje Edy a jeho rodinka?
Och, nemôžem sa dočkať!

No, samozrejme Bella skoro zrazila dedka. Ono to ani nie je vtipné, ale aj tak sa smejem. Emoticon Nervózny dedo, no toto. Pobavilo ma to riadne. Emoticon Emoticon

Ale mám sťanosť. Kapitola bola krátka! A prišla mi strohá... píšeš krásne a je hriech písať tak stručne. Každopádne to aj napriek tomu bolo zaujímavé a ja sa teším na pokračovanie!! Dúfam, že bude viac rozpísané. Emoticon Ale je to na tebe. Emoticon Emoticon

31.12.2011 [12:14]

AngieCullen Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

31.12.2011 [0:27]

AfroditaAliceCullenSuper, jen aby se proti ní zase neobrátil, ale doufám, že přiměje Edwarda žárlit a ten se pak ukáže v pravé světle. Jako myslim, že konečně přizná co k Belle cítí. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Super kapitola, konečně nějaká úplně celá pozitivní. Né, že by ty minulý byly blbý, nebo něco takovýho, ale tohle je prostě úplně jiný kafe. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

13. lucka2010
30.12.2011 [21:24]

Blbej dojem mám, Já už chci Bellu a Eda :DD Emoticon ale zas někdo na koho třebe eventuálně by mohl Eda začít ŽÁRLIT :DD Emoticon Emoticon Emoticon

30.12.2011 [21:09]

leacullenfuni like him Emoticon Emoticon Emoticon a to meno sa mi páči tiež... Emoticon

30.12.2011 [21:04]

BellaSwanCullen8Jerremy vyzerá byť fajn Emoticon Emoticon Emoticon
super kapitolka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
teším sa na pokračovanie Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

30.12.2011 [20:34]

AddyCullenDoufám, že bude Edík žárlit!!! Vím, že Bellu miluje, ale chová se jako neskutečný debil!!! nafoukanec jeden!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!