Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Bratříčku, ty žiješ? - 4. kapitola

honeymoon


Bratříčku, ty žiješ? - 4. kapitolaKrátká, ale zlomová kapitolka. Bella se na plese setká s neznámým a následně odjede s Felixem na dovolenou. Co se tam stane? Užijte si ji... Vaše Lelientunka

4. kapitola - Překvapení na druhou

„Carlisle,“ oslovil Felix upíra stojícího před námi. Ten při vyslovení svého jména zareagoval a otočil se na nás. Byl vysoké postavy. Měl blonďaté vlasy, nakrátko střižené, jemné rysy, ale co mě nejvíce zaujalo, byly jeho oči. Nebyly totiž takové, jaké bych je čekala. Byly zlaté.

„Rád bych ti představil svoji přítelkyni Isabellu.“

„Bella,“ řekla jsem stále ještě v šoku. Automaticky jsem k němu napřáhla ruku.

„Já jsem Carlisle, velice mě těší.“ Ruku přijal a symbolicky ji políbil. „A také bych ti rád představil Esme, moji ženu.“ A rukou objal upírku – Esme – kolem pasu.

„Bella, těší mě,“ pozdravila jsem i já a usmála se.

„No, vsadím se, že si toho máte hodně co říct o něčem, co nechápu. Tak já jdu.“ Odešel a nechal nám s Esme a Carlislem soukromí.

Celou noc jsme si povídali, jsou to moc milí lidé. Zjistila jsem, že mají ještě pět dětí. Ty ale nemohly přijet, protože chodily do školy. Dohodli jsme se, že se na ně někdy brzy přijedu podívat.

Bohužel, jak začínalo svítat, ples pomalu utichal. Většina hostů odjela a mezi nimi i Cullenovi. No co, vždyť je brzy uvidím, říkala jsem si, když jsem šla lidským krokem ke mně do pokoje.

Od plesu uběhl asi měsíc, když mi Felix řekl, že pro mě má obrovské překvapení. Když mi to říkal, tvářil se u toho tak nadšeně, že i já jsem se těšila. A to překvapení nesnáším. Řekl mi jen, ať se sbalím na cestu. Když jsem se ho zeptala, kam jedeme, řekl mi jen ‚uvidíš‘. No každopádně, teď sedíme v letištní hale a čekáme na letadlo, které má už dvě hodiny zpoždění. Ale alespoň jsem se díky tomu dozvěděla, kam letíme. Letíme do Paříže!

Po týdnu v Paříži:

Páni, už jsem zapomněla, jak je Paříž nádherná, i když se za těch několik posledních let, co jsem tu byla naposledy, hodně změnila. Bylo tu více lidí, domů obchodů (super) a vůbec to bylo krásnější, než si pamatuju. Jsme tu už týden a zbývají nám tři dny do odjezdu. Zatím jsme si to tady stále užívali. Chodili jsme po městě, po památkách a zítra jdeme na Eiffelovku. Dnešní den ale musíme strávit v hotelu, protože bude svítit slunce.

Už zrána, když jsme se vrátili z tanečního klubu, jsme se svalili na gauč a dívali se na filmy. V jednu chvíli mě Felix začal líbat. Líbat se s ním bylo zajímavé. Nebylo to takové, jako slyším ve všech filmech. Necítila jsem žádnou elektřinu nebo potřebu pokračovat, nebylo to prostě z lásky. Ale příjemné to bylo. Tak proč ne? Jemně jsem se od něj odtáhla, usmála se a otočila se zpátky na televizi. Nechtěla jsem se do toho zaplést. Chtěla jsem lásku a tu jsem v něm necítila. Vždy to budou jen lehké polibky. Přeci jen, mám ho ráda a nechci ho využívat. On taky jednou potká svou vyvolenou. Tohle je takové zpestření mezitím.

Příští den navečer mi Felix řekl, ať se obléknu společensky. Sice jsem nechápala, kam půjdeme, ale poslechla jsem ho. Oblékla jsem si volnější šaty, boty a dala k tomu nějaké doplňky. Na hlavě jsem si vytvořila jednoduchý účes a mohla jsem vyrazit. Přede dveřmi na mě už čekal Felix v obleku.

„Jsi krásná,“ vydechl a jemně mě políbil.

„Iz,“ oslovil mě tázavě, „víš, já pro tebe mám překvapení, tak prosím zavři oči a nekoukej se.“ S povzdechem jsem ty oči opravdu zavřela a nechala se nést. Po cestě vůbec nemluvil, jen pravidelně dýchal. Asi po dvaceti minutách cesty mě postavil na zem. Zezadu mě objal kolem pasu a zašeptal.

„Můžeš,“ vydechl mi do ucha. Opatrně jsem otevřela oči a zírala před sebe. Stáli jsme na vrcholu Eiffelovky a dolů byl nádherný výhled na noční Paříž.

„Páni.“ Na nic víc jsem se nezmohla. Dlouhou chvíli jsme tam jen tak stáli. Felix se mi bradou opíral o rameno a vypadal zamyšleně.

„Iz, nejsme tady jen tak. Chtěl jsem se tě na něco zeptat. Na něco důležitého. Víš, že spolu jsme už dlouhou dobu. A také zajisté víš, že tě hrozně miluji. S tebou jsem konečně šťastný, a tak se tě ptám. Isabello Swan-Volturiová, vezmeš si mne?"

 

« 3. kapitola 5. kapitola »


 

Co si myslíte, že Bella odpoví?

Prosím o komentáře, Lelientunka



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Bratříčku, ty žiješ? - 4. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!