Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Bratříčku, ty žiješ? - 3. kapitola

UH sraz 2010


Bratříčku, ty žiješ? - 3. kapitolaDnes se dozvíte něco o Belliným životě ve Volteře a pohneme se trochu dopředu... Doufám, že se bude líbit a prosím komentíky... PS: teď budu přidávat kapitoly trochu rychleji... :D Vaše Lelientunka

3. kapitola - Ples

 

Celý týden mě Jane s Heidy honily po všech obchodech, co tu měly. Asi přehodnotím svůj názor na nakupování. Nakonec  to ale stálo za to. Všechny jsme si vybraly krásné šaty. Heidy červené, přiléhavé (1, 2,), Jane černé koktejlky (1, 2) a já modré (1, 2). Nakonec mě holky přemluvily, abychom tady zůstaly ještě o trochu déle. Tak se vracíme až dneska a to už začíná ples.

Na letišti nás vyzvedli naši kluci. Jane se s Demetrim přivítala lehkým polibkem, Heidy s Alecem vášnivým a já s Felixem taky tak.

„Chybělas mi,“ zašeptal mi do ucha a znovu políbil (s Felixem jsme se dali dohromady asi tak rok poté, co jsem zůstala ve Volteře. Moc mi na něm záleží, ale trochu mě znepokojuje, že k němu necítím nic vážného…).

Všichni (i naše nákupy) jsme nasedli do auta a jeli domů. Dojeli jsme ještě před svítáním a já doufala, že si budu moci dojít na lov, ale to by mě nesměla Jane hned zatáhnout do pokoje a začít zkrášlovat. Navzájem jsme se učesaly, nalíčily a než jsme se nadály bylo načase jít.

Kluci nás doprovodili až k zadním dveřím, které vedou na pódium k ostatní gardě. Když jsme vešli, strhla se na nás veškerá pozornost. Na můj účet se ozvalo sálem pár hlasitých výdechů. Někdy je ta ‚nadpřirozená krása‘ vážně jenom na obtíž.

Aro se na nás podíval stylem ‚no konečně‘ a otočil se zpět k hostům.

„Drazí,“ pronesl vznešeně, „když jsme se zde již všichni sešli, mohu zahájit náš bál. Tančete, pijte a bavte se!“ domluvil a zvuk potlesku se ztratil v opět puštěné hudbě.

Ani ne po půl minutě přišel před trůny nějaký mladík.

„Dobrý večer, Aro, jak si prozatím užíváte večer?“

„Skvěle, Lukasi, děkuji.“

„Chtěl bych požádat o tanec s jednou krásnou dámou z tvé gardy, mohu?“

„Jistě, tedy pokud bude souhlasit,“ odpověděl Aro. Lukas – jak se jmenoval – se uklonil a přešel pár kroků přede mne.

„Smím prosit?“ zeptal se tentokrát přímo mě. Moc se mi nechtělo, ale nechtěla jsem být neslušná. Přijala jsem tedy nabízenou ruku a nechala se vtáhnout do víru valčíku.

„Lukas, jméno mé,“ prohodil jen tak mimochodem, během prvního kola.

„Isabella,“ odvětila jsem chladně, když si mě, na můj vkus, přitiskl až moc blízko k tělu.

„Jsi dokonalá,“ zašeptal jen pro mé uši. Radši jsem na to nic neřekla a doufala že píseň brzy skončí. On si ale mé mlčení vynaložil jinak, jeho ruka se nevybíravě přesunula ze zad na mé pozadí a na břichu jsem až moc zřetelně začala cítit jeho vzrušení. Začala jsem se odtahovat, ale on si toho nejspíš nevšímal a nedovolil mi sebemenší pohyb. Co mám dělat?

„Nechceš se někam vytratit?“ ptal se nechutným hlasem. Místo odpovědi jsem mu přesunula ruku zpátky na záda a opět se snažila odtáhnout. Tentokrát se mi to o kousek povedlo a už jsem se na něj nemusela tak lepit.

„Zaprvé, nechci a zadruhé, by se to určitě nelíbilo mému příteli,“ zavrčela jsem.

„Co oči nevidí, to srdce nebolí,“ řekl a jeho ruka mi opět sjela na zadeček a začala ho mačkat. Pomoc!

„Felixi!“ zavolala jsem do davu, protože jsem se opravdu začínala bát. Doufala jsem, že mě uslyší. Díky bohu, mě nezklamal. Najednou se vedle nás objevil a všiml si mých zoufalých pokusů se Lukasovi vymanit.

„Smím prosit,“ snažil se to vyřešit po dobru.

„Nevidíš, že máme něco rozdělaného?“ odsekl mu Lukas a jeho sevření při těch slovech trochu povolilo. Hned jsem toho využila a vpadla Felixovi do náruče.

„Díky,“ řekla jsem, jemně ho políbila a otočila se mu v náručí zpátky na Lukase, který tam stál s otevřenou pusou.

„Ztrať se,“ vrčel Felix a přímo z něj čišela nenávist. Na Lukase to evidentně zabralo, protože se okamžitě odporoučel pryč.

Později téhož večera:

Na celý, ten malý, incident se postupem noci zapomnělo a teď se pořád ještě plesá. Ještě že upíři nepotřebují spánek.

„Izi,“ otázal se mě Felix když jsem s ním znovu tančila, „chtěl bych ti někoho představit.“

„Koho?“

„Uvidíš,“ řekl a už mě za ruku táhl pryč.

 

 

« 2. kapitola 4. kapitola »


Co myslíte? Koho chce Felix představit Belle?

Pro ty, kteří se ptali, nebojte Bella Cullenovi potká...



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Bratříčku, ty žiješ? - 3. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!