Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Bratříčku, kde jsi? 16.kapitola - Pohled Emmetta

na strOme


Takže tu máte happy end. Nechtěla jsem ho, ale ukecali jste mě. :-)

16.kapitola - pohled Emmetta

Život je svině a my proti němu nemáme šanci vyhrát

Písnička

,,To ti nestačí, že jsem se ji omluvila a mluvím s ní?´´ zeptala se mě Rose dnes už poněkolikáté. Vyšli jsme před chvilkou z domu a zkratkou přes les si to mířili k Belle.

,,Chci tě s ní pořádně seznámit. Jsi moje žena a ona moje sestra a já bych chtěl, aby dvě pro mě nejdůležitější osoby byly kamarádky.´´ vysvětlil jsem ji svoje stanovistko a dál ji vláčel lesem.

,,Emmette.´´ povzdechla si. ,,Co když potkáme tvé rodiče? Jak jim to vysvětlíme?´´ podívala se na mě s obavou v očích. Andělsky jsem se na ni usmál. ,,Neboj, Alice říkala, že nejsou doma. Bude to v pohodě, uvidíš.´´ cvrnkl jsem ji prstem do nosu a pokračoval dál v cestě. Rose mě trochu zdrženlivě následovala.

,,ÁÁÁÁÁÁ.´´ rozezněl se lesem křik. S naprostou jistotou jsem věděl, komu ten hlas patří.

,,Belli.´´ zaskučel jsem a největší rychlostí jakou jsem dokázal, se rozběhl k ní. V dálce byly slyšet nářky a skučení. Trhalo mi to srdce na kousky.

Tohle nebude ona, Bell je doma a učí se. Alice nic neříkala. Sestřička je určitě v pořádku. Uklidňoval jsem se, i když jsem věděl, že je to zbytečné.

Za ruku mě chytila Rose a běžela po mém boku. Snažila se mě uklidnit, ale nedařilo se ji to. Ta doba, než jsme doběhli k Bells se mi zdála jako nekonečná.

Rozrazili jsme živý plot a to co se objevilo před námi nemohlo být skutečné.

Bells stála uprostřed zahrady a zezadu ji držel upír. Volturiovi. Došlo mi, když se na mě otočili. Před nimi stál Aro a když nás vycítil, otočil se a mile se na nás usmál.

,,Rosalie, Emmette.´´ oslovil nás oplzlým hláskem. ,,Přišli jste se podívat, jak zabíjím vaši Isabellu?´´ zeptal se a přitom se natočil zpátky ke dvojici před sebou.

,,Myslím, že to skoncujeme.´´ řekl a zakýval hlavou. Demetri silněji sevřel objetí okolo Belly. Rozběhl jsem se k nim, ale na zem mě srazila neúprosná bolest. Někde tady musí být Jane.

A taky že ano. Stála za Arem a tak ji nebylo pořádně vidět. ,,Kde máš bratry?´´ procedil jsem skrz zuby. ,,Hlídají vaši zbylou rodinu, aby nám nějak nazkazili plány.´´ mrkl na nás.

,,Belli ne!´´ vykřikl jsem z posledních sil. Ale bylo pozdě. Demetri se ji zakousl do krku a začal lačně sát.

Bells se začala zmítat, ale s úbytkem krve ubývala i snaha se bránit. Po chvilce jeho sevření kolem sestřičky povolilo a ona se zhroutila do trávy. Moje nehybnost pominula a já se vrhl k ní.

Vzal jsem ji do náruče a kolébal ji ze strany na stranu. Po chvilce se Volturiovi nenápadně vypařili a vedle mě se objevil zbytek rodiny.

,,Belli. Tohle se nemělo stát.´´ šeptal jsem pořád dokola. Edward padl na kolena vedle mě a obličej složil do dlaní.

,,Tak sakra proč?!´´ vykřikl jsem, až se stromy zachvěly. ,,Počkejte! Buďte ticho.´´ řekla nahlas Alice a napjatě vyčkávala.

My všichni jsme utichli a poslouchali. To co jsme slyšeli bylo nemožné. Z Belliny hrudi se ozývalo tiché nepravidelné bouchání srdce.

 

 

*******************************

Je zvláštní jak některé teorie fungují i v praxi, třeba například kabelky (je to složité, takže se ani nebudu pokoušet vám to vysvětlit), jednou mi kamarádka řekla, že pokud chci komentáře, mám napsat, že končím a ejhle ono to funguje.

Ovšem to nic nemění na tom, že povídka s názvem Bratříčku, kde jsi? končí. Mám v plánu napsat pokračování, ale ještě nevím kdy, protože mám teď měnší problémy ve škole. A jelikož jsme Bratříčka našli, musí se pokračování jmenovat jinak. Myslím, že stejně to dlouho nevydržím a zase budu psát. Zatím sice nevím o čem pokračování bude, ale to nevadí :-).

Všem moc děkuji za komentáře. Mějte se kvásně!

 

 

 

 

 

Shrnutí povídek

 

Předchozí

Epilog

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Bratříčku, kde jsi? 16.kapitola - Pohled Emmetta:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!