Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Bratříčku, kde jsi? 15.kapitola

Stephenie Meyer signing book


Další dílek.

15. Ten starý dobrý Emmett je zpátky

,,Ahoj Bello!´´ vykřikla Alice a skočila mi kolem krku. Horlivě mě objímala a něco rychle brebentila. Nedokázala pochopit, že ji asi nerozumím. ,,Alice.´´ zaskuhrala jsem. Pomalu mi docházel dech.

,,Alice, notak uklidni se.´´ řekla jsem ji z posledních sil. Odtáhla se a omluvně se usmála. Předklonila jsem se a zhluboka dýchla ve snaze rozjet svoje plíce. ,,Sakra Alice, ty mi dáváš zabrat.´´ zamručela jsem, ale jakmile jsem se podíval do jejích smutných očí, naštvanost mě přešla.

,,Co tady vůbec děláš?´´ zeptala jsem se ji, abych odvedla řeč a posadila se přitom na postel. Měla jsem jet domů a tak jsem čekala, kdo přijde a odveze mě. Takže mě překvapila přítomnost Alice.

,,Mám tě vzít domů. Rodičům jsem volala a dovolili mi to.´´ štebetala a přitom se hrnula k mojí tašce. Jen jsem na ni nechápavě podívala. ,,Ehm Alice, nechtěla jsi ji doufám odvést bez řádného propuštění, že ne?´´ zeptal se ji Carlisle stojící ve dveří.

Myslím, že jeho přítomnost mě překvapila ještě víc. On a já jsme si tak nějak nepadli do oka.

,,Ahoj Bello.´´ pozdravil mě a přišel blíž. Podal mi ruku a já ji ze slušnosti přijala. ,,Dobrý den.´´ vykoktala jsem. ,,Víš, mrzí mě, co se mezi námi stalo. Ale co bylo, bylo. Přijmeš prosím moji omluvu?´´ zeptal se.

Podívala jsem se po Alici a tak jen kývla. Nesměle jsem se usmála. ,,Ráda.´´

Bylo vidět, že si oddychl. Poté mě prohlédl a něco zapsal do papírů. ,,Myslím, že tě můžu propustit z nemocnice.´´ řekl s úsměvem. Taky jsem se usmála a přikývla. ,,Pár dní si ale ještě poležíš doma, jasné?´´ pokračoval vážněji.

,,Jasně jasně.´´ řekla za mě netrpělivě Alice a už mě tlačila z pokoje. ,,Děkuju.´´ křikla jsem ještě přes rameno na Carlislea.

,,K vám nebo k nám?´´ zeptala se mě Alice, jakmile vyrazila z nemocničního parkoviště. ,,Jak chceš.´´ pokrčila jsem rameny. U nás stejně asi nikdo nebude. Vlastně když si to tak vezmu, v nemocnici za mnou byli rodiče jen párkrát. Většinou za mnou chodil Emmett nebo Edward.

Zabočila na cestu k jejich domu a mě došlo, že jedeme k nim. Dobrý postřeh, že?

,,Ehm Alice, nechci být vlezlá nebo tak něco, ale neměla bych se doma ohlásit, že žiju?´´ zeptala jsem se. Podívala se na mě se sdviženým obočím. ,,A vážně si myslíš, že na tebe doma někdo čeká?´´

Ani to nebyla otázka, jen takové oznámení. ,,Asi ne.´´ zašeptala jsem smutně a sklonila hlavu dolů, aby neviděla jak mi slzí oči. Bolelo mě to, protože měla pravdu. Doma na mě nikdo nečekal. Ani kočka nebo pes. Prostě nikdo.


,,Bello!´´ přivítal mě Emmett, když jsem vylezla z auta a už mě mačkal v náruči. ,,Emmette opatrně! Přece jen je to člověk!´´ řekla se smíchem Alice a objala Jaspera. Najednou kolem nás byli všichni ostatní.

Jakmile mě Emmett pustil, chytil mě kolem pasu Edward a políbil. Když se ode mně odtáhl i on, usmála jsem se na všechny. ,,Ahoj.´´ pozdravila jsem dodatečně Edwarda. Úsměv mi vrátil, ale hned se zamračil a otočil na Emmetta.

,,Hele brácha já vím, že jsem ti to dovolil, ale přece jen se nemusíte olizovat přede mnou, že ne?´´ řekl Emmett a my ostatní jsme se tomu museli zasmát. Starý dobrý Emmett se vrátil.

 

 

Shrnutí povídek

 

Předchozí

Následující

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Bratříčku, kde jsi? 15.kapitola:

 1
20.04.2016 [21:04]

Emoticon

27.01.2012 [21:29]

alicecullen105 Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!