Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Bella, kroť sa! - 5. kapitola

angelo renai


Bella, kroť sa! - 5. kapitola„Čo tu chceš?“ spýtal som sa jej. Diabolsky sa usmiala.
„Prišla som si po teba,“ šepla.

Dnes sa rozídem s Jessicou. Už som sa rozhodol. Zaparkoval som na školskom parkovisku. Vystúpil som a taktiež aj Jasper a Emm. Tí sa ale prikmotrili ku svojim polovičkám – Alice a Rose. Ja som si to práve mieril do školy. V škole som ju nenašiel. Asi je na parkovisku. Vybral som sa do triedy, kde som mal mať angličtinu. Poviem jej to teda cez prestávku.

Po hodine som vyšiel z triedy na chodbu, kde už bolo dosť žiakov. Vedel som, že sa ku mne hneď dotrepe. Išiel som k svojej skrinke. Ako som už predpokladal, doteperila sa.

„Ahoj!“ pozdravila ma nadšene a zavesila sa na mňa. „Čo keby si dnes večer prišiel ku mne?“ zašepkala mi do ucha. Stiahol som ju zo seba. Chcel som to ukončiť čo najrýchlejšie.

„Je koniec,“ povedal som chladne. Vyvalila na mňa oči. V hlave si pomyslela, že iba žartujem.

„Edward, dnes nie je prvý apríl,“ zasmiala sa. Stále som sa na ňu pozeral chladne.

„Nežartujem. Medzi nami je koniec. Rozchádzam sa s tebou,“ zopakoval som. Náhle sa jej radosť vytratila. Začala si v svojej hlave uvedomovať, čo som povedal. Taktiež si uvedomila, že určite prehrá päťsto dolárov. Do očí sa jej nahrnuli slzy. Napokon utiekla preč na dievčenské záchody. Áno, nebral som ohľad na jej city. Ale nič ku mne necítila. Podľa nej som bol najkrajší chalan na škole, moja rodina bola najbohatšia,... Bol som dokonalý frajer. Ale nemilovala ma a ja zas ju.

„Urobil si dobre. Neviem, či ti vtedy preplo alebo čo. Ako si s ňou dokázal chodiť?“ ozval sa tenký hlások za mnou. Alice. Otočil som sa na ňu. Usmievala sa od ucha k uchu. Mala pravdu. Urobil som dobre. Iba som prikývol a usmial som sa na ňu.

 

Pred obedom som mal ešte občiansku. A s kým asi? S Isabellou. Úprimne – netešil som sa. Keďže už nie som s Jessicou, nebude žiarliť. Zato ja budem žiarliť na ňu a Colina.

Vstúpil som do triedy a sadol si na svoje miesto. Hneď nato sa vo dverách zjavila Isabella s úsmevom na tvári. Ladným krokom prišla k lavici a sadla si na stoličku vedľa mňa.

„Vraj si sa rozišiel s Jessicou,“ začala a usmiala sa ešte širšie. „Ja som sa zas rozišla s Colinom.“ Ona sa s ním rozišla? Neviem prečo, ale potešilo ma to. Už nie je s tým hnusným Colinom. „Prečo sa usmievaš?“ zmenila tému. Ani som si to neuvedomil. Rýchlo som sa prestal usmievať.

„Len som si spomenul na jeden vtip,“ povedal som, čo mi ako prvé napadlo.

„Jasné,“ šepla ironicky. „Viem to. Páčim sa ti a ty zas mne.“ Pokrútil som nesúhlasne hlavou, no nič som nepovedal. Pekná je, to hej. No naozaj sa mi páči. Keby len nebola taká mrcha... O chvíľu prišiel učiteľ a začal hodinu.

Počas obeda sa moji súrodenci usmievali. Nie ako včera, keď sa mračili. Sedel som vedľa Alice. Celý čas som sledoval Isabellu, ktorá sa často pozerala zas na mňa. Občas si aj zahryzla do krvavočervenej pery.

 

Večer po siedmej Esme navrhla, či by sme nešli do kina. Mňa na to nenahovoria. Majú smolu.

„Jasné! Teraz vraj ide jeden skvelý horor!“ vykríkol radostne Emmett. Mysľou mu prebehol trailer na ten film, ktorý videl dnes v televízii.

„Myslíš Scary movie?“ opýtal sa ho Jasper. Emm prikývol. Jazz sa nato radostne usmial. „Idem!“ rozhodol sa.

„My ideme tiež,“ povedala Alice, ktorá sa tu práve s Rose zjavila.

„A ty Edward? Pôjdeš?“ opýtala sa ma Esme s prívetivým úsmevom.

„Nie. Ostanem doma.“ Usmial som sa na ňu, no ona len na mňa sklamane hľadela. Robila si o mňa starosti. Všetci hneď vybehli von k autu.

„Tak ja budem strážiť deti,“ šepla Esme a vybrala sa za nimi. Carlisle mal dnes opäť nočnú. O necelú minútu som začul, ako sa s autom pomaly vzďaľujú a spolu s nimi aj ich myšlienky. Konečne ticho. Nádherné ticho. Bez otravných myšlienok.

Nemal som čo robiť, tak som sa vybral na rýchly lov. V lese som si vyhliadol stádo jeleňov, ktorí sa práve ukladali k spánku. Chvíľu som ich pozoroval a potom som po jednom z nich skočil. Zahryzol som sa mu do krku a sal z neho tú blahodarnú tekutinu. Bezvládne telo padlo na zem. Ostatní sa začali preberať, niektorí už sa vydali na útek. Skočil som po ďalšom mohutnejšom. Aj jeho som vysal do poslednej kvapky.

Keď som sa vrátil domov, bolo len po pol ôsmej. Vyšiel som hore schodmi na najvyššie poschodie, kde som mal izbu a oproti mojej izbe bola Alicina a Jasperova. Vstúpil som do mojej izby, nechal som pootvorené dvere a ľahol som si na posteľ. Ruky som si dal za hlavu.

Uvažoval som hlavne o Isabelle. Takže už nie je s tým Colinom. Opäť mi to vyčarovalo úsmev na tvári. Možno mal Jasper pravdu, že ju aj milujem. Veď on cíti pocity. Ale prečo nie je obyčajné dievča, ktoré nosí rifle a botasky? A keby zmenila svoju povahu a nebola taká mrcha. Dokázal som si ju predstaviť ako milé nevinné dievča . Musel som sa pousmiať nad tou predstavou.

Z myšlienok ma vytrhol zvuk auta a bijúceho srdca. Nezačul som žiadne myšlienky. Vtom mi doplo, kto to je. Isabella. Nechápal som, čo tu robí. Počul som jej kroky po ceste vysypanej štrkom. Prešla po troch schodoch ku domu a bez dovolenia vošla dnu. Načúval som jej krokom, ktoré smerovali do mojej izby. Rýchlo som si sadol na kraj postele. Vkuse mi hlavou vŕtala jedna otázka. Čo tu chce?

Vošla do mojej izby a za sebou zavrela dvere. Na sebe mala kabátik, ktorý jej siahal do polovice stehien. Iba kúsok červených šiat trčal spod nich. Na nohách mala čierne ihličky. Ako vždy.

„Čo tu chceš?“ spýtal som sa jej. Diabolsky sa usmiala.

„Prišla som si po teba,“ šepla. Stále som tomu nechápal. Kabát si dala dole a hodila ho na malý čierny gauč. Až keď sa vyzula z tých topánok, začal som to chápať. Začala si rozopínať šaty. Musel som ju zastaviť. Nemôžem dopustiť, aby sa so mnou dnes vyspala.

„Isabella, prestaň sa vyzliekať a choď...“ Nedokončil som, pretože šaty jej skĺzli k nohám a ona ostala len v čipkovanej čiernej podprsenke a nohavičkách. Ústa sa mi otvorili dokorán. Premeriaval som si ju pohľadom od hlavy po päty. Nezmohol som sa ani len na slovo. Tá jej štíhla postava...Preboha, Edward! Spamätaj sa! Musíš ju zastaviť!

Po špičkách prešla ku mne a zašepkala: „Uvidíš. Bude sa ti to páčiť.“ Prisala sa na moje pery, po ktorých som tak dlho túžil. Áno, túžil som po nich. Opäť mnou prešla elektrina. Nedokázal som sa ovládať. Nepočúval som si moju myseľ, ovládali ma moje pocity.

Cez hlavu mi pretiahla tričko a niekam ho odhodila. Len na malú chvíľu sa odlepila od mojich pier, no späť som si ich vzal. Odtiahla sa odo mňa a zvalila ma na posteľ. Dopadol som do mäkkých perín. Stiahla zo mňa rifle. Bol som neskutočne vzrušený. Náhle som ju veľmi chcel. Za chvíľu sa skláňala nado mnou. Znova sa vášnivo prisala na moje pery. Posadil som sa a rukami som ju hladil po chrbte. Ona mi rukami zašla do vlasov. Celým telom sa na mňa natisla. Z mojich úst sa vydralo tiché zavrčanie.

Moje pery sa pomaly presúvali po lícnej kosti, krku, pri ktorom som sa na chvíľu zastavil. Jej nádherná vôňa, pulzujúca tepna na krku a odhalené telo. Bola to doslova vražedná kombinácia. Odolal som zahryznutiu sa do jej krku a pokračoval som ku kľúčnej kosti. Rukou som zavadil o zapínanie podprsenky, ktorú som jej v okamžiku rozopol a odhodil ju preč. Vrátil som sa späť k jej mäkkým perám. Jej srdce bilo ako o život. Rukou som jej prešiel po dekolte, cez prsia až ku lemu nohavičiek. Zavzdychala. Bola to pieseň pre moje uši.

***

„Vidíš. Páčilo sa ti to,“ šepla mi do ucha ešte stále udýchaná, usmievala sa. Ležala vedľa mňa prikrytá plachtou a rukou ma hladila po hrudi. Áno, podľahol som jej. Podľahol som tej najväčšej mrche na škole, ktorá ma zároveň pripravila o panictvo. No sex s ňou bol božský, to sa nedá poprieť. Bol som na seba naštvaný.

Náhle sa posadila a hneď aj postavila. Nahá zo zeme zberala svoje oblečenie a pomaly sa obliekala. Čo iné som mohol čakať? Že u mňa prespí do rána? Na druhú stranu to bol dobrý nápad, aby odišla. Nebolo by príjemné, keby ma tu rodina našla s Isabellou v posteli. Problémom bude už len to, že tu budú cítiť Isabellinu vôňu. A som v keli.

Upíriou rýchlosťou som sa obliekol, keď sa nepozerala. Oblečená došla k dverám, pri ktorých sa zastavila. Obrátila hlavu smerom ku mne.

„Maj sa,“ povedala a odišla. Načúval som jej krokom. Vyšla z domu, prešla k autu, nastúpila doň a odfrčala preč.

Sadol som si na kraj postele a lámal si hlavu nad tým, čo poviem rodine. Najhoršie na tom bolo, že som sa do nej asi zamiloval. Ona je láska mojej existencie? Jediná, ktorú budem milovať? To nemôže byť možné. Nemohol som sa do nej zamilovať. No nemohol som na ňu zabudnúť. Naše bozky, dotyky, vzdychy,... Zavrel som oči a dookola som si to prehrával v hlave.

Pokrútil som hlavou a snažil som sa zahnať tie myšlienky do úzadia. Pootváral som všetky okná v mojej izbe, snažil som sa vyvetrať izbu od jej vône. Ešte sa musím prezliecť a osprchovať...

 

„Bola to šupa! Škoda, že si nešiel s nami,“ prehovoril Emmett ako prvý, keď sa všetci vrátili pár minút po jedenástej. V hlave sa mu vybavovali spomienky na ten, podľa neho, úžasný film. Jasper bol rovnakého názoru. No ženy veľmi nezaujal.

„Bol to ten najnudnejší film na svete,“ zafučala Rose a smerovala si to do svojej izby.

„Neposlúchaj ju. Ženy sú ženy,“ povedal Jasper, začo si zaslúžil po hlave od Alice, ktorá tiež potom zmizla. Emm sa v tichosti zasmial.


Tak... Dúfam, že sa vám kapitola páčila. Budem rada, ak opäť zanecháte komentár (stačí aj smajlík). :)


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Bella, kroť sa! - 5. kapitola:

 1
8. susan1726
30.07.2013 [11:02]

Emoticon Emoticon Uz sa tesim na dalsie kapitolku Emoticon

17.07.2013 [2:28]

AfroditaAliceCullenteď jsem si přečetla všechny dosud vydané kapitoly.. a je to skvělý!!! Už se těším, jak to bude vypadat ve škole!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. cechovicovam
16.07.2013 [5:56]

:D

15.07.2013 [18:18]

skvelá kapitola , šup sem z pokračovaním Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. Pegi
15.07.2013 [16:02]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. Izza
15.07.2013 [15:13]

Naaj prosim co najskor dalsiu!! ^_^ :3 toto ma nikdy neomrzi uplne naj milujem <3 *__*

15.07.2013 [11:07]

jesikata Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. martina946
15.07.2013 [10:59]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Nevím co k tomu mam ještě dodat Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!