Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » At the end is a beam! - 6. kapitola

8


At the end is a beam! - 6. kapitolaPosnažila som sa a vložila som šiestu kapitolu! Je taká... no neviem. Mne sa zdá znova o ničom!:) No uvidíme! Do pondelka tu nebudem, takže nič nebude! Prepáčte!!!:) Tak, príjemné čítanie praje vaša BlackStar!!!:)

6. kapitola

Edward

Už sme pristávali na letisku v Seatli. Bolo pod mrakom, takže sme sa nemuseli obávať nijakého prezradenia, alebo trápneho zahaľovania.

Raz sa to stalo a ľudia si o nás mysleli, že sme nejaký pošahaný, a niekto si dokonca myslel, že sme moslimovia!

No na toto spomínať určite nebudem! Bolo to niečo strašne trápne.

Prerušil som chod svojich myšlienok, pretože sme sa blížili k pásu na vyzdvihnutie svojich kufrov. Emm sa na tom hrozne zabával, no ja so ho napomenul, ešte by si niečoho všimla Renáta. To by potom bolo. Pás sa začal pohybovať a naša kufre už som videl ako vychádzajú. No zbadal som iba tie naše. To znamená bez Renátiných.

Emm už to nevydržal a začal sa smiať na celé kolo. Ľudia sa na neho otáčali, a mysleli si, či mu niečo nie je. Začínal som si to myslieť tiež, pretože sa stále smial a neprestával. Ja som nad ním len krútil hlavou.

Renáta sa od nás vzdialila dosť ďaleko na to, aby si ostatný nemysleli, že patrí k nám. To som zasa nevydržal ja a začal sa smiať spolu s Emmetom. Demetri sa pridal po chvíli pozorovania nás.

Eleazar len krútil nad nami hlavou. Už si zvykol.

Keď sme sa trochu upokojili, pobrali sme sa kúpiť si nejaké auto. No zastavil nás nepríjemný vysoký hlas, ktorý patril, ako inak, Renáte.

„Hej, ja ešte nemám svoje kufre!“ povedala zostra Renáta. Slova sa ujal Emm. To som zvedavý, čo z neho vylezie.

„Milá Renáta, vidíš tu nejaký kufor, ktorý by tu bol niekde navyše? A bol by tvoj?“ opýtal sa jej až moc presladeným hlasom. Ja som sa na ňu iba zaškeril. V jej hlave to pre nás nevyzeralo nijak vábne. No, jediné čo ju odrádzalo bolo to, že som nástupca Arovho trónu.

Mali sme šťastie. No budeme ho potrebovať na to čo pre ňu chystáme ďalej.

Už si iba odvrkla a pohŕdavo odpovedala.

„Tak, to si musíme zájsť na nákupy, a to hneď teraz,“ rozhodla panovačne, no Emm na to hneď reagoval.

„No, máš smolu, pretože práve dnes a zajtra je všade zatvorené. Majú tu akýsi sviatok,“ povedal smutne. No kútikmi úst mu nebezpečne šklbalo. Renáta na neho hľadela s otvorenými ústami, no po chvíli sa spamätala a uvedomila si, čo ju postihlo. No nedala to na sebe nijako poznať, ale v duchu strašne nadávala a bola na dne z toho čo si oblečie.

Po chvíli rozmýšľania zdvihla ten svoj obrovský nos a hrdo odpochodovala do predajne áut.

My sme ju hneď nasledovali.

Kúpili sme si tri autá. Väčšinou som vyberal ja a Emm. Vybrali sme Aston  Martin Vanquish, Maserati, a obyčajné Volvo. Aston a Maserati sme si vybrali pre rýchlosť. Sú to proste úžasné autíčka! A Volvo, keď budeme chodiť do školy. Predsa len to nie je nijako bohaté mestečko a nechceme na seba pútať toľko pozornosti.

Všetko bolo už vybavené a my sme mohli vyraziť. Ja som si zobral svojho Astona, Emm Maserati a do Volva sa poskladali Eleazar a Renáta. Demetri išiel so mnou.

Po ceste sme si dali preteky, kto z nás vyhrá si môže vybrať izbu prvý. Teraz je to ešte väčšia výzva, pretože nám môže ostať izba vedľa Renáty a to nikto z nás nechce. Dohodli sme sa teda, že ak vyhrám pôjdem prvý, potom Demetri a Emm. Ale keď prehrám pôjdem posledný ja. Demetri to má  nás najlepšie, tak či tak pôjde druhý.

Po diaľnici sme sa stále predbiehali. Eleazar sa k nám nepridal. Škoda.

No  ku koncu som ho predbehol ja a už nemal šancu na to si zachrániť krk. V rýchlosti 120km/h som vletel na príjazdovú cestu k nášmu novému domu.

Prudko som zastavil a čakal asi dve sekundy, a potom hneď vedľa zaparkoval Emm. Bol by celý červený, ak by bol človek. Úplne penil. Chvíľku po nás tam prišli aj Eleazar a Renáta. Ja som hneď vystreli nájsť si perfektnú izbu, ktorá by bola dosť ďaleko od nej.

Našiel so úžasnú izbu. Úplne na samom vrchu bola jediná izba, ktorá mala presklenú celú jednu stenu a bola spolu s kúpeľnou. Mal som šťastie.

No hneď na to som počul žalostný výkrik. Keď som sa zameral na myšlienky dotyčného, zistil som dôvod.

Posledná voľná izba bola vedľa Renátinej a vyfasoval ju zrovna...


 

Dúfam, že sa páčilo a zanecháte koment!

Ďakujem!


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek At the end is a beam! - 6. kapitola:

 1
1. E.T.
01.10.2011 [23:29]

Jen jediná chybička. Kdyby byl svátek, kvůli kterému by byly zavřené všechny obchody s oblečením (což je nemožné), proč by byly otevřené autosalony?! Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!