Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » At the end is a beam! - 5. kapitola

Tapeta z Robertem


At the end is a beam! - 5. kapitolaTak, pridala som ešte dnes ďalšiu kapitolu. Trocha nadväzuje na tie ich nápady...:) Je o trcha kratší! Ale zase som ho písala narýchlo! Tak dúfam, že sa bude páčiť, čo vymysleli Renáte!!!:) Príjemné čítanie praje vaša BlackStar:)

5. kapitola

Edward

„Tak náš plán spočíva v tom, že...“

Vysvetlil som mu celý môj plán, ktorý ponesie úžasný názov Sadni, ľahni a vypadni!

Zo začiatku ho to vôbec nebavilo, ale keď som sa dostal k fázy „rúžová kvetinka“ ihneď mu to vylepšilo náladu. Pokračoval som nápadmi, ako napríklad „extra štýl“, potom sme spoločne prešli k časti „Dobrú chuť MAMI!“, ktorú sme tvorili spoločnými silami. Nasledovalo asi ešte milión nápadov, ktoré sa Emmovi tvorili v hlave, a ja som mu ich schvaľoval.

Bude to začínať neškodnými vtipmi a pokračovať monštruóznymi plánmi. Tak z tohto nikto nebude mať radosť.

Ale zasa sa k nám určite pridá aj Demetri a pri veľkom šťastí aj Eleazar.

„Aro bude peniť ako besný medveď.“

Keď som to povedal Emm hneď vymyslel ďalší plán pre našu „milovanú“ Renátu. Ten samozrejme spočíval v mojej predošlej myšlienke o medveďovi. Tak na toto sa teším. Uvidíme čo to s ňou spraví...

––––

Už sme vychádzali z hradu v dvoch autách. V jednom sme sedeli my. Teda ja, Emm,  Demetri a Eleazar. V druhom aute išla Renáta sama. Samozrejme, sme tvrdili, že chceme ísť všetci spolu. A to bola aj pravda. Až na to, že sme museli presvedčiť Eleazara, aby tej čarodejnici nenastupoval do auta. Predsa len je to gentleman.

To som bol aj ja, až kým som nespoznal Emma. To je niečo s ním byť už skoro dvesto rokov. Zanechalo to na mne isté následky, ktoré uvidíte pri našej operácii Sadni, ľahni a vypadni!

V aute sme to všetko vysvetlil Demetrimu, ktorý horlivo prikyvoval na náš plán.

Eleazar nadšený, tak ako my nebol, no súhlasil s nami, že ju musíme nejako vysťahovať. Nikto ju proste nemusí. Dalo by sa povedať, že je ako mor. Nikto v jej prítomnosti nevydrží viac ako pár hodín, nato niekoľko rokov. Tam by sme vstali z mŕtvych a stiahli ju do horúcich pekiel.

Jej popol a dym tam na nás budú fungovať ako ópium.

Potom budeme mať všetci povznesenú náladu a cítiť sa ako v raji. Bude to niečo neskutočné. Také neskutočné, že sa to nikdy nestane. Za toto by sme my boli na prach my.

Už som zastavoval na parkovisku pred letiskom, keď Emm začal náš plán.

Ochotne priskočil Renáte na pomoc s kuframi. Bola najskôr zaskočená, no potom to nechala tak. Emm jej ich odniesol a mne v duchu nadával, čo to musí čuchať.

Jej vôňa bola dosť nepríjemná. Upíry síce majú sladkú vôňu, ktorá láka ľudí, no jej vôňa by ich odlákala na míle ďaleko.

Po sebazaprení jej ich šťastlivo doniesol k prepážke, kde sme mali dostať letenky. Renátu sme poslali s Eleazarom nech sa idú zatiaľ niekam prejsť. My sme hneď nato začali uskutočňovať náš plán s názvom „Vitaj Havaj“. Samozrejme to bol plán, ako Renáte poslať všetky jej veci na Havaj alebo inú destináciu.

Mali sme to riadne premyslené, keďže si každý deň, možno aj hodinu, mení oblečenie. Tam je počet obchodných centier na bode mrazu. Proste lepšie sme to ani nemohli vystihnúť, keďže je tam práve v ten čas nejaký sviatok, a všetko bude zavreté.

No tiež sme rátali s možnosťou, že si zhrábne niečo od nás. Takúto myšlienku sme hneď zavrhli.

Keď už bol náš plán dokončený, mohli sme pokojne nastúpiť do lietadla, letiaceho na druhú stranu sveta, ako jej kufre.

S potuteľným úsmevom sme všetci traja nastúpili do lietadla, ktoré letelo smer náš nový päť ročný život...

 


 

Trocha kratší ako obvykle! Ale snáď sa páčil!

Ďakujem, že ste si to prečítali!



« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek At the end is a beam! - 5. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!