Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » At the end is a beam! - 7. kapitola

bel ami 3


At the end is a beam! - 7. kapitolaZnova po dlhej dobe, som sa nasáčkovala k počítaču a začala písať. Je to krátke, ale je tam naznačený ich ďalší plán. Dúfam, že sa bude páčiť! Prosím komenty a príjemné čítanie! Pusu BlackStar! :)

7. kapitola

Edward

Posledná voľná izba bola vedľa Renátinej a vyfasoval ju zrovna Emm. Je to pre neho trest smrti. No, čo nemal sa staviť!

Škodoradosť zo mňa jednoducho sršala a tak som sa išiel pozrieť ako sa tvári. Zišiel som dolu, na prvé poschodie, kde teraz bude mať izbu Emm, Renáta a Eleazar. Jemu to nevadí, bude si robiť čo chce a ju ignorovať, ako mu to behalo v hlave. Aspoň on má také šťastie a nechá to tak, ale Emm sa za toto pomstí. A nemyslím mne, alebo Demetrimu. Túto jeho pomstu schytá Renáta a ja mu s ňou veľmi rád pomôžem...

 

Ako som hovoril, že mu s ňou pomôžem, tak teraz už radšej nie. Vybral pre ňu vražedný plán, ktorý nesie názov „Sladké sny“. Iba Emm môže vymyslieť niečo také.

Jeho plán bude ešte o to účinnejší, kvôli bezprostrednej blízkosti ich izieb. Majú ich priamo vedľa seba, a všetko je počuť.

No jeho plán bude musieť chvíľu počkať, pretože to vyžaduje náročné prípravy, a musíme nechať doznieť ešte ten minulý vtip. Ešte sa z toho nespamätala. Ako sme prišli, nemyslí na nič iné, ako to, kedy bude môcť ísť do nákupného centra. Bohužiaľ, pôjde tam až o pár dní. Zatiaľ ani neviem, čo bude nosiť. Snáď sa nejako vynájde.

Ešte ten deň sme si všetci vybalili a upravili si izby podľa seba. Emm si do svojej nasťahoval obrovskú hifi vežu, ktorá pred pár minútami zdobila obývačku. Aj to je súčasť jeho plánu, no tiež minule rockovú hudbu, ktorú si rád púšťa dosť hlasno. Akoby ju nepočul už ak tak dosť hlasno. Niekedy to aj mňa strašne štvalo, ale po pár desiatkach rokov som si zvykol. Dem si iba vybalil veci a už sa hnal dole zapojiť všetky jeho videohry.

Proste maniak, no keď sa to dozvedel Emm, hneď mu išiel na pomoc. Ako inak pri tom ostali, a začali hrať. Zdola sa potom ozývali veľmi čudné zvuky, pripomínajúce mručanie umierajúceho medveďa. To musel byť Emm, on to vždy veľmi prežíva. Predstavte si, keď sme boli vo Voltere, Emm si tam dovliekol všetky tie jeho hry, a z Demom to tam začali hrať. Z jeho izby sa ozývali príšerné zvuky, ktoré sa rozliehali po celom hrade.

No najhoršie na tom bolo, že tam mal Aro významných hostí. Rumunov. Tí si nenechali ujsť príležitosť, a Ara častovali poznámkami typu: „Chováš zverinec? To by som nepovedal!“ alebo „Milovník prírody!“. A bolo ich omnoho viac. Aro bol vtedy vytočený až sa mu div z uší nezačalo pariť. Myslím, že aj trocha očervenel, keď na to tak myslím. Vlastne, môže upír očervenieť?

No, v jeho prípade to tak rozhodne bolo. Kým však neodišli, snažil sa správať normálne, no keď odišli, a to poviem bolo skoro, Aro sa rozreval na celú Volteru, že to museli počuť aj na druhý koniec sveta. Začal nadávať, peniť, rozhadzovať všetko okolo seba. Marcus s Caiusom ho museli upokojovať, a nebolo to veľmi ľahké. Keď sa ako tak upokojil zavolal si Emma s Demetrim do sály, a začal svoje kázanie. Bolo riadne dlhé a s poriadnou salvou nadávok. Takého som ho vtedy ešte nevidel. Ako trest im zobral hry, a všetky takého vecičky dal vyhodiť. A ešte k tomu dal príkaz, že ak ešte raz niečo také uvidí osobne dotyčného zabije.

Bol o veľmi vydarený kúsok, ktorý som si však zlizol aj ja. Síce iba okrajovo, ale aj tak. Mal som na nich dávať pozor. No čo, už som si zvykol, na tie ich srand-

„WOW!“ prerušil moje spomienky vrieskajúci Emm. Zišiel som dole a sadol si k nim. Hrali nejaké blbosti s formulami, alebo čo. Porozhliadol som sa po obývačke a zbadal Eleazara ako si niečo číta. Už mi tu chýbal iba jeden člen našej „rodiny“. Keď som sa poriadne sústredil, našiel som ju ak plánuje nejaké nákupy, ale niečo mi tam nesedelo. Mala v pláne nás tam zorať tiež. Moc sa jej to nepáčilo, ale ako trest si myslela, že to bude perfektné. Tak to sa veľmi mýlila. Slečna si s nami ešte užije srandy.

Taktiež plánovala pozvať nejakých susedov? No nie som si istý, či nejakých nájde, ale ak hej bude to utrpenie. Nejaký ľudský blivajz jesť, tak to nemusím. A nikto z nás nechce podstupovať riziko, že by to musel jesť...

Ako som tak nad tým rozmýšľal, uvedomil som si jednu zásadnú vec. A to, kde sa nachádza. Renáta totižto nakupovala vo všetkých našich šatníkoch. To som však postrehol veľmi neskoro. Už mala polovicu našich vecí zhabanú a prerábala si ich na obraz svoj.

Vyletel som na nohy rýchlosťou blesku a už sa hnal za Renátou. Myslím, že si toho všetci všimli a išli za mnou. Keď som vstúpil do jej izby naskytol sa mi pohľad, na niečo príšerné! Renáta tam mala...


Dúfam, že sa páčilo a necháte mi tu svoj názor!
Ďakujem!!

Posielam pusu všetkým, ktorý si to prečítali!



« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek At the end is a beam! - 7. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!