Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » At the end is a beam! - 15. kapitola


At the end is a beam! - 15. kapitolaKonečne vám sem pridávam kapitolu a tiež sa ospravedlňujem, že ste museli tak dlho čakať. Trocha som si neuvedomila, čo robím a dala USB kamarátke, na ktorom mimochodom boli kapitoly. Ale už je späť a ja vám ju sem hneď dám.
Vaša BlackStar

15. kapitola

Isabella Swan

 

Na druhý deň si ma Emm hneď odchytil a už vymýšľal ďalší plán. Niektoré boli dosť... dalo by sa povedať odvážne, no iné sa mi páčili. Také neotrepané a originálne. Prvú hodinu som mala s ním, tak začal plánovať aj na výlet. Dozvedela som sa, že idú všetci traja.

Hodina skončila a ani som nestihla zaregistrovať, o čom bola a už sme vykračovali na ďalšiu hodinu. Po boku Emmetta som si to šinula po chodbe. Čakala som, že stretneme Edwarda, no neukázal sa. Asi sa ešte hanbí. Pri tej spomienke som sa musela pousmiať. Bola sranda pozorovať jeho nanajvýš rozčúlenú tvár, ktorá by bola červená od zlosti, keby mohla.

„Emm, počkaj. Zabudla som si knihu, pôjdeš so mnou?“ spýtala som sa a čakala, že pôjde. Nemienila som stretnúť Edwarda sama. Nemuselo by to totiž skončiť dobre. Aj keď je to zábava, Edward sa nadšene netváril, a dokonca mi nabehli aj zimomriavky, keď som si spomenula na jeho vražedný pohľad. Celá som sa oklepala.

„Jasné. Len si pohni,“ povedal a spravil kyslú grimasu. To som si mohla myslieť. Aj teraz sa mi bude smiať. Je to proste číslo.

Prechádzali sme chodbami, až sme narazili na moju skrinku. Na zámku som zadala číslo a otvorila. To čo z nej vypadlo, ma doslova šokovalo. Nemohla som uveriť, že to vypadlo z Mojej Skrinky.

„Fíha, Bells, ty si ale dračica,“ smial sa Emm, keď sa prehrabával vecami. Keď som sa ako – tak spamätala pozrela som, čo drží v rukách a skoro to so mnou seklo. Bol to latexový kostým s bičíkom. To by som možno prežila, no to čo tomu nasledovalo som skoro nerozdýchala. Bal to riadne hrubá knižka kamasutry. A vyzerala veľmi opotrebovaná. Fuj! Otriasla som sa.

Okolo nás sa zhŕklo veľa deciek, ktoré to chceli vidieť a medzi nimi aj Edward. Priblblo sa usmieval, a ja som sa začala neuveriteľne červenať. No mne potom doplo, že toto môže mať horší dopad. Ak sa to dozvie riaditeľ, mám po chlebe. Pozorovala som, či sa neblíži niekto z učiteľov, alebo v najhoršom prípade riaditeľ. Emm sa skoro váľal smiechom po zemi, no ja som sa snažila to nejako ututlať. No on mi nepomáhal. Stále sa tam smial a prilákal pozornosť ďalších študentov. Zrazu som počula odkašlanie za mojim chrbtom a ja som vedela, ktorá bije. Emm sa pomaly prestal smiať a všetko mi to strčil do rúk.

Samozrejme sa z toho chcel vyvlieknuť.

A ja mám prúser! Lietalo mi hlavou ako atómová bomba.

„Slečna Swanová, poďte so mnou do riaditeľne,“ povedal nahnevaným hlasom a ja som sa prikrčila a pekne si to upaľovala za ním. V polovici kroku sa zastavil a obzrel sa.

„Pán Cullen, mohli by ste tiež ísť s nami?“ spýtal sa ho a Emm iba sklopil pohľad a podišiel ku mne. Ja som na neho spravila grimasu a pekne sme išli vedľa seba.

„Toto mu len tak neprejde. Už mám plán pomsty,“ povedal potichu, len pre moje uši Emm. Bola som rada, že mi pomôže. Síce by to bolo ťažšie zrealizovať rôzne plány, no nijako by ma to neodradilo od toho ich uskutočniť.

Teš sa, Edward Masen! Kričala som v mysli, zatiaľ, čo som si sadala naproti riaditeľovi do kresla...

 

S Emmettom sme zostali týždeň po škole a ten čas, čo budeme po škole, sa budeme venovať pomoci kuchárkam. Už to vidím, kuchárky si na nás zgustnú. Budú nám dávať samé hrozné práce. Ako napríklad vyčistiť sporák, aj keď Emm by to mal hneď, no tu to použiť nemôže. Kruci, ja ho zabijem.

Dnes sme mali začať. Po škole sa ísť hlásiť v kuchyni. Fuj, ja to tam neprežijem. Emm si z toho robí ohromnú srandu. Jasné, jemu nevadí, že tam musí drhnúť hodiny nejaký sporák. Jeho nebudú bolieť ruky...

„Fuj!“ posťažovala som sa, a pritom som zo seba dávala dole ten odporný maz.

„Teda, Bella, vypadáš o dosť lepšie. Tá hnedá ti svedčí,“ povedal zo smiechom Emm.

„Hej, keď sa ti tak páčim, čo to neskúsiš aj ty,“ zákerne som sa usmiala a už po ňom letela kopa toho hnusu. Nestihol zareagovať a tak mu to pristálo presne medzi oči. Ja som vybuchla do smiechu a nemohla prestať. Až keď som nepocítila ranu do hrude. Moc to nebolelo, ale cítila som to.

„A máš to!“ vrieskal Emmett a začal tam pobehovať ako malý chlapec.

„Ak sa tu budeme ešte ohadzovať, tak nám pridajú. Takže sadaj a povedz mi ten svoj plán,“ prikázala som mu a on poslušne prikývol a sadol si.

„Takže, začali by sme tým, že by sme sa s ním normálne bavili. Iba tak... A potom by si mu akože vyliala na nohavice... Čo ja viem, trebárs colu. Hneď na to by som ja zašiel do riaditeľne dať im jeden malý odkaz,“ zvestoval mi svoj plán. Len som zvedavá na ten odkaz. Bude poriadne šalieť aj z tých nohavíc.

„Hm... OK. Len mi prosím už teraz povedz, čo tam bude napísané,“ povedala som nezaujatým hlasom, no vo mne to vrelo. Chcela som vedieť, čo mám čakať.

Šibalsky sa uškrnul.

„Niečo ako: Edward Masen, nech sa dostaví do riaditeľne. Má tu nachystané čisté spodné prádlo!“ povedal zadržiavajúc smiech. Tak toto je niečo. Páči sa mi to. Je to originálne. A bude to poriadna haluz. Len sa budeme musieť skryť niekam veľmi ďaleko, kde nás nenájde. Bude ako rozzúrený býk a my budeme jeho červenou farbou, jeho terčom...


Páčilo???

14. kapitola 2.časť Ð BlackStar Р16. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek At the end is a beam! - 15. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!