Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » At the end is a beam! - 14. kapitola 2. časť


At the end is a beam! - 14. kapitola 2. časťTak, dala som si podmienku, no tá nebola splnená, ale aj tak vám sem dávam druhú časť kapitoly. Je z Bellinho pohľadu... Hm... dozviete sa ako to vnímala ona a čo sa stalo... A keďže som zistila, že čítajú iba nejaký traja, tak kapitoly budú pribúdať trocha pomalšie. Mám ich zopár napísaných dopredu, ale keď chcete takto... A ešte jedna vec. V devätnástej kapitole sa už konečne bude zberať k odchodu. To už tiež bude pomaličky končiť celý príbeh. Bude možno tak 25 kapitol, viac nie. Už toho bolo moc.:P
Tak už iba príjemné čítanie.
Vaša BlackStar :-*

14. kapitola 2. časť

Isabella Swan

 

Už iba prežiť ostatné dni a konečne vypnem...

To som sa však veľmi mýlila. Hneď ako som vyšla z učebne, kde sme práve mali hodinu, odchytil si ma... myslím, že Emmett.

„Tak, čo by si povedala na to, že by sme si niekam vyšli?“ spýtal sa ma s vážnou tvárou. Ja som na neho vytreštila oči a čakala, že povie, že to bol vtip. Čakanie sa vyplatilo, pretože vybuchol smiechom. Myslím, že to spôsobil môj výraz. Stopercentne to spôsobil môj výraz. Musela som sa tváriť ako vyoraná myš, keď sa ani po desiatich minútach neupokojil.

Začala som o neho mať strach. Môžu sa upíry pomiatnuť?

„Ehm... Emmett? Je ti dobre?“ strachovala som sa o neho.

„Jasné, zlato.“

Chcel ešte niečo povedať, ale ja som ho usekla.

„Nehovor mi zlato, prosím,“ povedala som nepríjemným hlasom.

„Jasné, jasné. Tak, keď aspoň ty vieš čo sme. Čo by si povedala, že by sme si z niekoho vystrelili?“ spýtal sa ma a v očiach mal iskričky. Mne sa to moc nezdalo, no keď som si spomenula, že mám jeden rok, tak prečo nie.

„Beriem. Kto je naša obeť?“ spýtala som sa zo záujmom.

„Nikto iný, než môj "braček" Edward. Bude to sranda,“ pokračoval, no ja som ho prestala vnímať. On? No, čo už. Aspoň sa zabavíme.

„Tak, čo ty na to?“ spýtal sa, no ja som nemala najmenšie tušenie, čo hovoril.

„Hm... prepáč, aký je plán?“ spýtala som sa nevinne. Pozrela som sa na neho a nahodila kukuč typu „práve som sa vyliahla“. Perfektne to zabralo a on sa dal do vysvetľovania. Plán spočíval v tom, že Edward sa nesmie nič dozvedieť! Ale nie, Emm vymyslel niečo vážne dobré. Spravíme pár plagátov s jeho fotkou a pod to dáme nápis „Hľadáš spoločnosť? Som tu pre teba!“. Zo začiatku mi to prišlo moc, no potom som sa na tom dobre zabávala. Emm musí priniesť fotku a môže sa začať.

Bola predposledná hodina pred obedom a Emmett nikde.

Už som sa začínala báť, že náš plán stroskotá, no keď som išla na poslednú hodinu pred obedom, Emm ma odchytil a zatiahol niekam za roh.

„Konečne,“ vydýchla som.

„Trvalo mi nájsť nejakú fotku. Nič tam totiž nemáme,“ povedal a pritom otváral nejaký obal. Odtiaľ na mňa vykuklo zopár dosť chúlostivých fotiek.

„Takže tam nič nemáte? A čo je toto?“ spýtala som sa zo smiechom.

„Musel som použiť nevyhnutné zdroje,“ odpovedal a pritom sa zašklebil. No, tie nevyhnutné zdroje musia byť teda dobré.

„Tak ideme na to?“ spýtala som sa a mrkla na neho.

„Jasné. Tak poď,“ pokynul mi aby som ho nasledovala.

Všetko bolo dokončené a my sme už iba čakali na výsledok. Nedočkavo som pokukovala po hodinách, nech sa dozviem, čo bude robiť. Ani na hodine som nedávala pozor a myslím, že som mala hodinu práve z Edwardom...

Zvoní! Konečne ten krásny zvuk. Vyletela som z triedy ako blesk a ponáhľa sa za Emmettom.

„Tak už si to niekto prečítal?“ pýtala som sa plná očakávania.

„Myslím, že hej. Počul som po ceste pár zavzdychaní a myslím, že niekto aj odpadol,“ smial sa. Ja som sa hneď pridala. Po ceste do jedálne sa pridal Demetri. On si to tiež čítal a uznal, že je to dobré. Edwarda sme nechali napospas osudu. Vstúpili sme do jedálne a ja som si sadla k chalanom. Čakali sme kedy tam príde Edward, a nakoniec sme sa aj dočkali.

„Ty... ty! Ty blbec! Ako si mohol!“ kričal cez celú jedáleň Edward. Blížil sa k nám ako anjel pomsty. Dokonca si myslím, že by im aj rád bol. Emm už to nevydržal a zvalil sa na zemi v kŕčoch smiechu. Ja som ho nasledovala a Demetri po chvíli tiež. Počula som ako sa smeje celá jedáleň a nemá ďaleko od porážky.

„Tak vám je to vtipné? To si spravil...“ nedopovedal to a zahľadel sa na mňa. Ja som sa utíšila a čakala, čo príde. Nemal odkiaľ vedieť, že v tom idem tiež... alebo áno? Ako by na to prišiel?

„Ty – ty...“ Nemohol to zo seba dostať.

„Tak toto si nemala. Chceš vojnu? Nech sa páči. No ja fér určite bojovať nemienim!“ zahlásil vražedne. Aj som sa ho bála. No, nie natoľko, aby som si odpustila nejaký komentár. Ani neviem kde sa to vo mne berie.

„Tak ty sa chceš hrať?“ spýtala som sa potichu, no vedela som, že ma počuje. Otočil sa a hodil na mňa vražedný pohľad. Fajn, má to mať! Som si istá, že mi Emm pomôže...



Za pár kapitol sa dostaneme na výlet a to bude niečo!

14. kapitola 1. časť РBlackStar Р15. kapitola

 

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek At the end is a beam! - 14. kapitola 2. časť:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!