Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » At the end is a beam! - 14. kapitola 1. časť

Bella a Edward


At the end is a beam! - 14. kapitola 1. časťJe tu ďalší dielik. Dúfam, že splní vaše očakávania, pretože tu sa začína sranda. Konečne sme sa dostali k mojej obľúbenej časti. Boj! To je niečo. Je z pohľadu Edwarda a je to ešte také vrátenie o pár dielov naspäť, ale inak je to už len prítomnosť. Ďalší diel bude z Bellinho pohľadu, ako to spískali... No nič, príjemné čítanie praje Vaša BlackStar!

14. kapitola 1. časť

Edward

Po tom čo nám oznámila, že vie kto sme, som bol veľmi obozretný. Nevedel som, čo od nej čakať. Myšlienky som jej nemohol prečítať a bol som z nej mimo. Vedel som iba to, že má niečo spoločné z Cullenovcami. Inak nič viac. Nik mi o nej nechcel povedať...

Po tom „menšom“ vtipe prevedenom na Renáte, nám už dala pokoj, no nie na moc dlho. V hlave má stále nejaký plán ako nás dostať. Moc tomu nevenujem pozornosť. Keď na to príde, včas sa zbadám. Aspoň dúfam.

Teraz sedím v izbe a snažím sa vytlačiť z hlavy tie Emmettove hrozne hlučné myšlienky. Samozrejme s Demetrim niečo hrajú a pri tom je dom na rozpadnutie. Asi pôjdem na lov...


Nielenže sa jej nemôžem dostať do hlavy, ale ona k tomu všetkému aj krásne vonia. To som si mal aké mesto vybrať.

Vyhupol som do okna a mieril si to smer les. Nejakú šťavnatú pumu... Hm...

„Sakra,“ zaklial som potichu. Musí mi utekať? Práve na to nemám náladu. No, čo už. Pokrčil som ramenami a už išiel za ňou. Nebola ešte tma, takže som si dával pozor nech tu niekoho nestretnem. Bola síce malá pravdepodobnosť, že by tu niekto bol, ale aj tak. Opatrnosti nikdy nie je dosť.

Keď som tú pumu konečne zakusol, započul som v diaľke akýsi podivný zvuk. Išiel som to obzrieť a vynoril som sa na lúke kúsok od nejakého domu. Započúval som sa do tých zvukov a rozpoznal som, že niekto vzlyká. Neuveriteľne ma to tam tiahlo, ani som si neuvedomil čo robím a už som sedel na parapete od okna. Dával som si veľký pozor nech ma niekto nepostrehne, no nik naokolo nebol. Keď som sa konečne pozrel, kto tam plače, skoro som spadol. Bola tam Bella, ležiaca na posteli, kde s ňou otriasali vzlyky. Prečo plače? Prečo? Spravil som niečo ja? Čo sa jej stalo? Toľko otázok, na ktoré ja nedokážem odpovedať. Je to jej mysľou, je zahalená tmou. Pre mňa je to záhadou...

Mal som ohromnú chuť tam skočiť a objať ju, no nemohol som. Je to človek, a čo by si pomyslela, keď by som sa jej zjavil v izbe. Taký malý infarkt. Možno. No ona je nevyspytateľná. Môže sa stať čokoľvek. Možno to je kvôli Cullenovcom. Kto vie...

Takto som tam presedel až dokým nezaspala a aj dlho potom. Zo sna niečo šepkala, no ani môj sluch to nedokázal zachytiť. Bolo to niečo ako „Kto? Čo?“. Neviem... Možno to bolo niečo úplne iné. Keď spala vyzerala ako malý anjelik. Tvár jej lemovali vlasy, ktoré boli do všetkých strán. Aj keď sa mračila vyzerala tak milo...

Neviem prečo som sa tak správal...

Ako omámený som prišiel domov. Nevšímal som si ani vtipy Emma, ktoré boli smerované na moju neschopnosť v lovení. Nerozoberal som to a išiel som sa pripraviť do školy. Mal som všetko nachystané veľmi rýchlo, tak som si sadol na pohovku a premýšľal. No potom som začul Emmove myšlienky. Niečo plánuje. Preletelo mi mysľou. Keď si ON spieva čínsku hymnu v myšlienkach, nie je to nič dobré. Dúfam, že je to plánované na Renátu, inak som v peknej kaši. Myslím, že sa mi chce odvďačiť za dnešnú ignoráciu jeho osoby. Pozrel som na hodinky a skonštatoval som, že už je čas ísť. Bolo niečo po pol ôsmej.

„Ideme?“ spýtal som sa, keď som prišiel dolu do obývačky. Na pohovke sedel rozvalený Emm a Demetri ešte niečo hľadal v izbe. Ako ma začul rýchlo sa snažil odtiaľ dostať. Hm... Ešte sále som neprišiel na to čo je s ním...

„Môžeme!“ zareval celý naradovaný Emm. Tak to bude zlé.

Nasadli sme a už sme si to mierili do školy. Emm zatiaľ na nič nemyslel... no nie, že by nemyslel, ale nemyslel na nič zlé. Prvá hodina utiekla a my sme sa dozvedeli, že ten výlet, na ktorý sa teší celá škola, je už oficiálne schválený a pôjde sa tam o pár dní. Bola hodina pred obedom a Bella bola úplne mimo. Vôbec nedávala pozor a iba pozerala na hodinky. To som zvedavý, čo je také dôležité.

Po zazvonení som sa to dozvedel. Ten hnusák, len si ma nepraj. Keď som zbadal jednu moju fotku, ktorú fotil Emm pri mojej Súkromnej sprche. Na tej fotke bolo veľkým napísané „Hľadáš spoločnosť? Som tu pre teba!“. No tak toto nemal. Do jedálne som išiel ako boh pomsty. Všetci mi uskakovali z cesty a počul som aj tupý náraz. Myslím, že niekto omdlel.

Do jedálne som vrazil, div sa dvere nerozleteli.

Pristúpil som k nim a začal som nadávať.

Ty... Ty blbec! Ako si mohol!“ kričal som z nepríčetnosti. Tak, teraz by som chcel mať Janeinu schopnosť. Umučil by som ho. Emm sa zvalil pod stôl a stále spomínal, ako to spravili.

Spravili?! Potom mu v mysli vyšiel obrázok Belly, ako vešia tie letáky.

„Ty... Ty...!“

„Tak toto si nemala! Chceš vojnu? Nech sa páči. No ja fér určite bojovať nemienim!“ povedal som pevným hlasom. Teraz ma vytočila, nevedel som sa ovládať. Myslel som, že ju tam roztrhám. Ale toto si nemala dovoliť. Bude vojna, ak chce, nech sa páči. No, ja jej to nedarujem. Bude trpieť...

 


 

Tak mám ešte jednu otázočku. Ako dlho ich mám nechať takto naťahovať??? Ja by som povedala, že moc dlho nie, ale je to na vás.

A ešte niečo. Pokiaľ tu nebude aspoň tých päť komentov, ďalšia kapča nebude...

Žiadne výhražky(aj tak ma tie vaše komenty obmäkčia), len chcem vedieť, kto to číta...

Ďakujem všetkým!

13. kapitola Ð BlackStar Ð 14. kapitola 2. časť



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek At the end is a beam! - 14. kapitola 1. časť:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!