Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » At the end is a beam! - 13. kapitola

=D


At the end is a beam! - 13. kapitolaJe tu ďalší dielik. Aj keď komentov bolo... No moc nie! Ale je tu a nie je moc záživný. Dúfam však, že sa bude páčiť a necháte koment. Je v ňom sen a plán na ďalší tyždeň, ktorý bude zaujímavý. To sľubujem. No, dosť kecania a šup do čítania. BlackStar! :P

13. kapitola

Isabella Swan

 

„Super!“ skríkla som do domu.

„Tak oni mi chcú skrátiť život o pár rokov!“ nadávala som stále nahlas. Vôbec ma nenapadlo, že by ma mohol niekto počuť.

„Píp – píp,“ zapípala trúba v kuchyni. To ma prebudilo z môjho výlevu hnevu.

„Kruci!“ skríkla som a išla vybrať lasagne z trúby. Dúfam, že neprihoreli.

„Ahoj! Som doma!“ zakričal Charlie a ja som skoro skončila na zemi. Asi som sa moc ponorila do svojich myšlienok.

„Ahoj! Som v kuchyni,“ povedala som, aby neblúdil po dome.

„Hm, čo tu tak krásne vonia?“ spýtal sa a krčil nos, aby zachytil tú vôňu. Veď ja ani neviem, či je to vôbec jedlé.

„Sadni si a ja ti naložím,“ rozkázala som mu a utekala k linke skontrolovať môj výtvor. Na moje prekvapenie to bolo výborné. Po večeri som sa odobrala do izby si ľahnúť. Dnes toho na mňa bolo veľa. Keď som si ľahla, začala som premýšľať, čo to vlastne Aro vravel. Ako som nad tým premýšľala začali mi po tvári kanúť slzy.

Postupom času, a tým, že som si uvedomovala, čo sa stane, ich pribúdalo. Bola to ako hrádza, ktorá sa pretrhla. Uvedomovala som si, že budem musieť opustiť Charlieho bez akéhokoľvek vysvetlenia. Iba tak zo dňa na deň zmiznem z povrchu zemského. Som si istá, že ma bude hľadať, no ja to nesmiem pripustiť.

Musím si spísať veci, ktoré chcem ešte vykonať. Musím to celé premyslieť tak, aby to všetkým čo najmenej ublížilo. Nezniesla by som to totiž, keby kvôli mne trpeli. Príval sĺz ešte zosilnel. Vzlyky som sa snažila utlmiť poštárom, aby som Charlieho znova neznepokojovala. Už aj tak je dosť otrasený z minula.

Teraz by to bolo horšie. Dokonca som ho počula, že ma chce poslať naspäť k mame. To som nemohla, iba tu mi to pripomína Cullenov. Iba tu sa cítim stále s nimi, aj keď už dávno nie som... začala som sa správať prijateľne pre obe strany a dokonca mi to aj ide...

Slzy po nekonečnej dobe ustali a ja som sa vychystala do ríše snov. Dúfam, že budú pekné...

Ležím na posteli v nejakej honosnej izbe, kde je všetko ako zo starých časov. Na sebe mám iba jemnú priesvitnú košieľku, ktorá viac odhaľuje ako zahaľuje. Zhrozila som sa, keď som si všimla prsteňa na svojej ruke. V hlave mi to šrotovalo, že to muselo byť počuť. Začala som sa klepať a zrýchlene dýchať.

Nevedela som čo robiť. Musela som byť niekde vo Voltere, inak si to neviem predstaviť... zrazu sa otvorili dvere...  a ja? Akoby som opustila svoje telo a bola iba pozorovateľ v rohu miestnosti. Videla som vysokú postavu, ako sa blíži k posteli a tým aj bližšie ku mne. Ja som tam však iba sedela a nič nerobila. Dokonca sa mi zdalo, že som sa aj pousmiala. Akonáhle si dotyčný sadol na posteľ, objala som ho a on mňa. Celým mojím telom, aj keď neviem ako som to cítila, sa rozlial pocit šťastia a bezpečia, ktorý som v tej chvíli potrebovala. Keď som sa chcela pozrieť tej osobe do tváre, prehovorila.

„Milujem ťa,“ vyslovil nežne, až mi behali zimomriavky po chrbte. Počkať, ten hlas veľmi dobre poznám. Medový, až sa mi na jazyku rozlieva...

„Kruci,“ povedala som náhle ako som sa prebudila. Vôbec som nemala tušenie o čom sa mi snívalo. No, mala som pocit bezpečia, aký už dlho neprevládal v mojom tele.

Pozrela som sa na hodinky, ktoré ukazovali niečo po šiestej. Usúdila som, že už spať nedokážem, tak som sa rozhodla, že sa pôjdem pripraviť na dnešný deň.

„Ahoj. Ako si sa vyspal?“ spýtala som sa Charlieho hneď ako zišiel dolu. Už som dorábala raňajky, tak som ho poslala nech si ide sadnúť.

„Oh, dobre. Ďakujem. A ty?“ spýtal sa na oplátku.

„Ušlo to,“ odpovedala som s úsmevom. Celkom nezvyčajné...

 

„Ahoj, Bell,“ pozdravila ma Angela. Pozdrav som jej opätovala a už sme sa vybrali na hodiny. Dnes nie je nič zaujímavé, takže sa budem nudiť...

 

„Milí žiaci, o pár dní sa bude konať výlet do hôr. Spomínali sme to už pred mesiacom, no ak by sa chcel ešte niekto prihlásiť, miesta sú voľné. Prajem príjemný zbytok dňa,“ predniesol riaditeľ svoju reč. No, až teraz ma napadlo, že ja som vlastne ani nevedela, že by sa nejaký výlet mal konať. A sakra!

„Angela? Ideš na ten výlet?“ spýtala som sa nedočkavo. Otočila sa ku mne a jedným okom sledovala učiteľa.

„Áno, prečo?“

„No, ja len... prihlásila som sa tiež?“ Blbá otázka, ale posledné mesiace som o sebe nevedela.

„Oh... no... ja som ťa prihlásila,“ povedala mi neisto. Liezlo to z nej ako z chlpatej deky, no výsledok bol uspokojujúci.

„Ďakujem!“

Skočila som jej okolo krku. Asi to bolo moc nahlas, pretože sa po nás otočili spolužiaci a samozrejme aj učiteľ.

„Slečna Swanová, mohla by ste mi prosím odpovedať na moju otázku?“ spýtal sa ma nahnevaný učiteľ.

„Eh... no...“ Rozhodila som rukami.

„To som si myslel,“ zahundral si popod nos a už sa k tomu viac nevracal. No, ja som bola strašne rada, že ma Angela zapísala. Už iba prežiť ostatné dni a konečne vypnem...


Tak, čo na to poviete???

12. kapitola Ð BlackStar Ð 14. kapitola 1. časť



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek At the end is a beam! - 13. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!