Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Arova odplata - Prolog


Arova odplata - PrologJe to pokračování Rozbřesku z pohledu Volturiových. Aro se nesmíří s tím, že by měl zůstat poražený a sotva co odloží masku lítosti, už plánuje pomstu obrovských měřítek. Doufám, že se Vám má verze bude líbit a budu vděčný za jakékoli komentáře.

 

Trailer:

 

Prolog

 

Má garda odcházela hrdě, apaticky, organizovaně – pro neznalé oko. Ve skutečnosti jsme odcházeli jak zpráskaní psi. Zůstal jsem stát čelem ke Carlisleovi.

„Jsem tak rád, že jsme to dokázali vyřešit bez násilí,“ řekl jsem roztomile.

„Můj příteli, Carlisle – jak jsem rád, že tě zase mohu nazývat přítelem! Doufám, že necítíš žádnou zášť. Vím, že chápeš přísné břemeno, které nám naše povinnost ukládá na bedra.“

„Odejdi v pokoji, Aro,“ řekl Carlisle odměřeně. „A prosím, nedovol své gardě lovit v této oblasti.“

„Samozřejmě, Carlisle,“ ujistil jsem jej. „Je mi tak líto, že jsem si vysloužil tvoje odsouzení, můj drahý příteli. Možná mi za čas odpustíš.“

„Možná za čas, až se ukážeš zase jako náš přítel.“

Kajícně jsem sklonil hlavu a chvíli ustupoval pozadu. Pak jsem se otočil a se svými strážci jsem vplul do lesa za gardou.

Zapojil jsem se na své místo do formace, mezi Marka a Caia. Pěnil jsem vzteky, i když jsem to nedal najevo. Celou dobu rozhovoru s Carlislem jsem si musel dobře hlídat myšlenky, kvůli Edwardovi, a hrát svou lítostivou hru. Teď jsme konečně byli z jeho dosahu. Konečně jsem mohl pomýšlet na pomstu.

Patnáct století jsme měli v upířím světě neotřesitelnou pozici vládců. Od přeměny Jane a Aleca se naše moc ještě víc upevnila. Teď se naše postavení otřásalo v základech. Domnívali jsme se, že jsme neporazitelní. Kdo by taky mohl odolávat útoku Jane nebo Aleca?

Bella. Je úžasné, co dokázala, pomyslel jsem si. Zaštítit všechny proti působení našich sil. Nevídané! Přemýšlel jsem, jestli jsem neudělal chybu, že jsem jí tehdy dovolil žít. Ne! Její smrt by bylo obrovské plýtvání. Musím ji mít! Budu ji mít. Kate, Zafrina a Benjamin budou jen třešnička na dortu. A Alice. Má vysněná. Vlastně jsem se ani nemohl rozhodnout, koho chci víc. Alice nebo Bella? Bella nebo Alice? Obě! Ačkoliv nebyla tahle výprava zrovna “zisková“, naprosto mě ohromila. Tolik talentů. Proměňovači. A Renesmé! Nové možnosti našeho druhu, snad i nové schopnosti. Až vyřeším problém ohrožení naší vlády, bude čas na zkoumání těchto zvláštností.

Z přemýšlení mě vytrhl Caius. Dotkl se mé ruky, abych viděl jeho myšlenky.

Tisíciletí nás naučily ovládat své emoce. Nyní, když jsem nahlédl do jeho nitra, jsem viděl, jak velký ho sžírá hněv. Hněv tak silný, jaký pocítil naposledy před stovkami let, když se nám Rumuni vysmívali. A jak to s nimi dopadlo? Skoro všichni jsou mrtví, až na Stefana a Vladimira. Ti, jako přízraky, se vždy objeví, a pak znovu zmizí. Snad je Demetri tentokrát najde, povzdechl jsem si.

Caius mě dokonce ve svém vzteku obviňoval, že jsem hlasoval proti bitvě. Jako by zapomněl, že já jsem tu vůdce, já vládnu. Rozhodl jsem se ale, že mu jeho troufalost prominu. To jsou ty emoce. I já jsem cítil vztek a hněv, ten ale pomalu utichal a s chladnou hlavou jsem začal vytvářet plány. Je třeba odstranit to riziko. Exemplárně je potrestat. Stačí najít vhodnou záminku. Za vteřinku jsem ji už měl a plán odplaty byl na světě. Ano, ano, ale tentokrát  na to půjdeme jinak, usmíval jsem se v duchu.

„Klid, Caie, nakonec to budou oni, kdo bude poražen,“ ujišťoval jsem jej sebejistě tak, aby to slyšela celá garda.

Teď jsem mluvil na celou gardu.

„Zatímco se budou opájet sebeklamem vítězství, my vyčkáme. Až nadejde pravý okamžik, udeříme, mí drazí. My zvítězíme.“ Poslední větu jsem vyslovil tak, že nikdo, kdo mě slyšel, ani nemohl pochybovat.

Jen nesmím učinit rozhodnutí…

 

Prolog >>> 1. kapitola

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Arova odplata - Prolog:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!