Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Aro Volturi - 2. kapitola


Aro Volturi - 2. kapitolaDalší kapitola mé povídky o Arovi.

Aro

Dnes byla další výprava pro nadané upíry. Je to už přes padesát let, co je ze mě krvežíznivé monstrum. Píše se rok 1431. Za těch 30 let se toho velmi změnilo. Didyme se stala manželkou našeho pána. Život v naší směčce byl krutý a nelítostivý. Slabí upíři byli vyhlazováni ve velkém. Silní dostali místo v Gardě. Bylo to jako u zvířat. Silnější vítězí. Naší jedinou možností bylo zabití Didyme. Nebo bychom ji museli přimět, aby se zamilovala pravou upíří láskou. V mém rozjímání mě vyrušila Rhia. Už se vyráží. Zase jdeme vyvraždit vesnici, proměnit ty s dary a nakrmit se. Oblékl jsem si tmavě hnědý plášť a zařadil se do řady zabijáků. Takhle jsem si svůj život nepřadstavoval. Plánoval jsem žít s rodinou a v pravý čas umřít a být pochován vedle mé ženy. Ta je jistě po smrti. Ach, má Héléne, jak moc mi chybí tvé pohlazení po tváři. Tvá hřejivá slova. To už nikdy nepocítím ani neuslyším. Zase se užírám v sebelítosti. 

Moji milí, tato vesnice je pro náš druh nebezpečná. Lidé, kteří zde žijí, zjistili naše tajemství. Naší jedinou možností je zabít je!" křičel náš pán do davu, který se každou chvílí chystal vrhnout na nic netušící lidi. 

Pravidla znáte. Jen bezvýznamné lidi. Ti, kteří se budou bránit, budou ušetřeni, a já pak zjistím, jaký mají dar." S těmito slovy nás vždy vypouštěl.

Já se pomalu přiblížil k domu, ze kterého sálala ta nejkrásnější vůně, kterou jsem kdy cítil. Voněla jako růže, když vykvetou, s jemným nádechem čokolády. Když jsem vstoupil, uviděl jsem to nejnádhernější stvoření. Její vlasy měly barvu čokolády, obličej s jemnými, plnými rty. Ach, jenom její oči jsem neviděl. Spala. Chytil jsem ji do náruče, co nejrychleji jsem dokázal. Trochu se pomrvila, ale jinak spala klidně dál. Vyběhl jsem z domu a dal se na bezhlavý útěk s mojí láskou na rukách.

 

Didyme

Můj život byl úžasný. Vše, co jsem kdy chtěla nebo pokračovala, bylo tady a teď. Marcus byl strašně naivní, když si myslel, že ho miluji. Vztahem, který jsem u něj vytvořila, bylo, že do mě byl zamilovaný. Změnilo by se to jedině, kdyby našel svou životní lásku. A proto jsem ho přiměla, aby nikdy nepřeměňoval ženy bez mého svolení. Bylo velmi důležité, abych si ho udržela ve své moci. Jak jinak jsem pak tedy měla najít svou lásku Atera. Čtrnáct let po mé přeměně jsem ho poprvé uviděla. Byl vysoký, měl rezavé vlasy, které měl dlouhé pod bradu. Vypadal jako bůh. A já se do něj zamilovala. Poté byl odsud vyhnán, když chtěl přeměnit bezvýznamného člověka. Marcus řekl, že se už nikdy nevrátí, jinak ho nadobro zabije. Tehdy jsem se rozhodla stát Marcovou manželkou a najít toho, do koho jsem se zamilovala.

Můj milovný, pojď, dáme si společnou večeři," řekla jsem a šla do nedalekého domu. 

Jistě, má drahá," odvětil a šel za mnou. 

Šla jsem do domu. V posteli ležel starší pár. Nejspíš otec a matka. Na dalším lůžku leželo děvče. Byla krásná, až jsem na ni začala žárlit. Rychle jsem ji chytila za vlasy a tím ji probudila. 

Jestli začneš křičet, tak uvidíš svou rodinu umírat," zasyčela jsem jí do ucha. Přakvapilo mě, když zmlka a přestala sebou zmítat.

Rychle jsem jí odhrnula vlasy z hrdla a zakousla se. Pak už jsem jen viděla Marca, jak jí vysává život z druhé strany hrdla. Pocítila jsem lehké odlehčení mé mysli, že už nikdy nebude hezčí než já.


korekce: Haf


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Aro Volturi - 2. kapitola:

 1
17.12.2012 [12:16]

PinkroseAhoj, text jsem pro Pinkrose opravila, měl by být v pohodě. H.

14.12.2012 [20:44]

KacenQaCullenAhoj, článek ti vracím, protože sis neopravila nic z toho, co ti Hanulka vypsala. Komentáře, kde jsou vypsané chyby, tu nejsou jen tak, ale proto, aby sis je opravila! Pokud je ty sama nevidíš, můžeš kapitolu poslat korektorovi, kterého seženeš zde (www.stmivani.eu/40-pomoc-autorum/pomoc-autorum/). Až budeš mít článek opraven, zatrhni /Článek je hotov/, dříve ne!

13.12.2012 [20:16]

HanulkaAhoj,
Je mi líto, ale článek vracím k opravě.
* Nefunguje ti perex obrázek.
* Do perexu si připiš něco o povídce, nebo kapitole.
* Před třemi tečkami se nedělá mezera.
* Chybuješ ve shodě podmětu s přísudkem. Pokud je původcem děje podstatné jméno rodu ženského nebo mužského NEživotného, píše se tvrdé y (ženy pracovaly, růže kvetly, mraky se zatáhly...). Pokud je původcem děje pod. jméno mužské životné, píše se měkké i (muži pracovali, ptáci letáli...). Pokud jsou původci děje pod. jm. rodu ženského a mužského životného, píše se vždy měkké i (ženy a muži pracovali...). Pokud jsou původcem děje děti, vždy se píše tvrdé y (Děti si hrály a pobíhaly na hřišti.).
* Počáteční uvozovky se nepíší dvěma čárkami. Je na ně stejné tlačítko jako na horní - Word automaticky píše první uvozovky dole, další nahoře. Pokud píšeš v administraci, tak tam dolní uvozovky najdeš ve speciálních znacích označených omegou. Nebo si zkopíruj toto: „.
* Garda nemusí být s velkým G. Jen pokud je to vyloženě název gardy.
* Myslím, že není nutné ztučňovsat přímou řeč. A je nutné mít celou kapitolu v kurzívě?
* Překlepy.
* Ji/jí - krátce ve 4. pádu.
* Hodně chybuješ v přímé řeči. Drž se prosím následujícího konceptu.
Pokud za přímou řečí následuje věta uvozovací (řekl, zeptal se, vykřikl, odpověděl, pozdravil, vyděsil se, souhlasil…), nesmí přímá řeč končit tečkou a začínat velkým písmenem.
1) Přímá řeč může končit vykřičníkem nebo otazníkem:
„Mohla bych tě o něco poprosit?“ zeptala se Alice.
„Prosím, nechoď tam!“ vykřikl zoufale.

2) V ostatních případech končí čárkou:
„Pojedu tam, ať chceš, nebo ne,“ řekla jsem odhodlaně.

3) Za přímou řečí následuje činnost někoho jiného:
„Prosím, pozdravuj všechny.“ Přikývl na souhlas.
„Slyšel jsi mě?“ Bezděčně pokrčil rameny.
„Prosím, nechoď tam!“ Jen přikývla.

4) Událost se stala, až když osoba domluvila:
„Prosím, vyřiď, že mě to mrzí.“ Popadla jsem svá zavazadla a utíkala pryč.

5) Pokud mezi jednu přímou řeč vložíme jinou větu, může to být napsáno dvěma způsoby:
„Pojď,“ řekla, „uvařím ti kafe.“
„Pojď,“ řekla. „Uvařím ti kafe.“

Pokud si nevíš s opravou rady, navštiv Pomoc autorům a kontaktuj někoho z korektorů.

Až si vše opravíš, zaškrtni Článek je hotov.
Děkuji. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!