Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Aro Volturi - 1. kapitola


Aro Volturi - 1. kapitolaDěj se bude odehrávat o dvacet let později. Poznáte další členku smečky..., která nás ale po chvíli opustí. Mírně nenávistný text.

O dvacet let později ...

 


                                                  
Didyme


Najednou se na mě Rhia vrhla a chytila mi ruce za zády. Nebolelo to, ale bylo to ponižující. Rhia byla mojí osobní služkou. Měla menší moc než já a právě teď mě držela a kdykoliv mě mohla zabít. Rychle jsem se jí vykroutila.

Rhio, mám žízeň, přines mi nějakou svačinku," řekla jsem jí a otočila se k ní zády.

Jistě, má paní," odvětila a vydala se do nedaleké vesnice.

Aro, přiveď mi sem Kathe. S Rhiou se upír ani nepobaví," zavolala jsem a vedle mě najednou stála mala plavovlasá dívka s  karmínovýma očima. Hned jsem se na ni vrhla a chytila ji za ruku a naznačila kousnutí do krku. V tu chvíli jsem letěla přes celý pokoj a narazila do kamenné zdi.

Svačinka!!" slyšela jsem zavolat Rhiu která právě vstupovala do dveří. Nesla omráčenou dívku. Mohlo jí být tak dvacet let. Měla černé vlasy a tmavou pleť. Byla krásná, až jsem na ni začala žárlit. Hned jsem se na ni vrhla a vypila její lahodnou krev. Mrtvé tělo jsem hodila zpět do Rhiiny náruče.

Odnes ten odpad, Rhio!!"zazpívala jsem a znovu se vrhla na Kathe.



                                                Kathe 

 

V mém zájmu jsem se pootočila a odhodila Didyme. Byla jsem jednou z nejlepších bojovnic, ale ona na mě použila svůj dar. Byla jsem v nevýhodě. Měla jsem sice úžasný dar, ale na Didyme neplatil. Bylo to jako slepému vypíchnout oči. Můj dar byl velmi zvláštní. Když jsem bojovala, tak jsem v hlavě viděla údery, které udělá ten druhý. Avšak na Didyme nefungoval. Takže jsem si zůstala jistá jenom mým výcvikem. Rychle jsem ji chytila pod krkem a zvedla nad sebe.

Kathe!!!" zařval Aro a já se na něj s úšklebkem otočila. V tu chvíli jsem slyšela skřípění kovu a necítila jsem ruku. Otočila jsem se zpět na Didyme, která v jedné ruce svírala mou paži. Rychle jsem mou paži vytrhla z jejích rozmazlených ruček. Rychlostí blesku jsem ji naslinila jedem a přitiskla k rameni. Po pár sekundách už jsem s ní zase mohla hýbat, a tak jsem Didyme chytila pod krkem a chystala se trhnout. Ale než jsem to stihla, tak jsem ležela na zemi v hrozných křečích. Jane se na mě jen líbezně usmála a zvýšila bolest.

Jane, dost!!" zařval někdo a já si konečně oddychla. Chystala jsem se nejrychleji vypařit, ale ten člověk, který mě zachránil před Jane, se na mě koukal zlobným pohledem. Ostatní se hned poklonili a já zjistila, že Jane zastavil náš pán. Najednou se z něj stala šmouha a mě něco chytilo za ruce a trhlo.

Spalte ji!" řekl bez náznaku lítosti v hlase. Musí pykat za své činy ...." 

 

                                                        Didyme


Ano, konečně zadostiučinění. Tu upírku jsem nenáviděla od doby, co jsem ji poznala. Byla oblíbenkyní našeho pána. Dostala vše, co chtěla. Bylo to tak zničující... Pouhé dva dny po tom, co jsem ji poznala, jsem si dala slib. Slib, že zaujmu její místo a sama ji zabiju. Odtrhám jí všechny končetiny a ty roztrhám na malinkaté kousky a spálím ji do posledního kousku. Byla mi trnem v oku a teď konečně pořádně vidím.

Didyme, chceš zničit život této bytosti?" A já skoro skákala blahem. To bylo mé vysněné přání a teď jsem měla možnost. Přišla jsem k ní, obě ruce jsem dala kolem hlavy a prudce trhla. Skřípění kovy bylo slyšet několik kilometrů daleko a lidem by z něho naskočila husí kůže, ale pro mě to byla rajská hudba.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Aro Volturi - 1. kapitola:

 1
03.09.2012 [18:00]

AngelStarZajímavý příběh, ráda bych se poívala i na jiné díly. Takže ti radím pokračuj. Tahle povídka jsem může přinést, něco, co jsem postrádala. Emoticon A proto se moc těším na další kapitolu. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!