Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Alcohol, drugs and Edward - 2. kapitola

AliceGreene


Alcohol, drugs and Edward - 2. kapitolaKapitola nudnejšieho charakteru, kde nahliadnete do ďalšej časti Bellinho života a bude i krátky pohľad Edwarda na celú vec a jeho "menší" plán.

2. kapitola

„Bella! Do riti, vstávaj už, o chvíľu tam máš byť!“ ozýval sa vedľa mňa znovu škrek, ale držala som viečka zatvorené. Záhadou mi bolo, že ma vôbec nebolela hlava. Takýto „poalkoholický“ stav by som brala častejšie.

„Bella!“ zvrieskla znovu, až som sa mykla a teraz ma už fakt zabolelo v hlave. Och, už budem musieť vážne vstať, lebo tretí vreskot môjho mena by som už neprežila.  Nedobrovoľne som rozlepila viečka  a pozrela sa na jej nie príliš milý  výraz.

„Bré ránko,“ pozdravila som ju so širokým úsmevom, čím som ju asi pekne naštvala. Ups.

„Bré ráno?!“ zvrieskla znovu. No dobre, budem radšej ticho, lebo tá bolesť za to nestojí. „Už je deväť hodín!“

„Sakra, za polhodinu mám byť v bare.“ Vystrelila som z postele, ale zatočila sa mi hlava, tak som sa musela pridržať skrinky pri posteli.

„V bare?“ spýtala sa zrazu iným tónom. „Kde si sa včera vlastne vyparila? Nestretla si niekoho zaujímavého náhodou?“

Aha, tak takto, ona to tu na mňa hraje, no prečo nie? „Vieš čo? Vlastne jedného chlapa hej, bol fakt milý. Odviezol ma domov a rozprávali sme sa. Pripadal mi ako... nejaký psychológ alebo niečo na ten spôsob. Fakt mi prehovoril do duše a rozhodla som sa, že prestanem asi s drogami a skončím s každodenným chlastaním.“

Jessica sa hrdo usmiala, až som mala pocit,  že jej od radosti vyhŕknu slzy. „Ach, Bella, to som tak rada.“

A to som už nevydržala a vybuchla od smiechu, až ma bolelo brucho. Zmätene na mňa pozerala, až nahodila naštvaný výraz a hodila po mne vankúš. Uhla som sa v neustálom záchvate smiechu.

„Toto nie je vôbec vtipné, Bella! To je debil, sľúbil mi, že ťa nejako spracuje,“ povzdychla si.

„No ver mi, že ma veľmi dôkladne spracoval... v posteli. Poviem ti, taký sex som ešte nikdy nezažila. Do riti, už len pri tej spomienke mám vlhko medzi nohami.“

„Panebože, ty si sa s ním vyspala?!“ vykríkla.

„Neboj, hneď potom som ho vykopla. Ešte mi dal nejakú vizitku, že mám za ním vraj zajtra... teda dnes prísť, ale môžeš snívať. Jess, ja psychológa nepotrebujem.“

„Potrebuješ a okamžite tam prídeš. Zavoláš Jeffovi, že si berieš dnes voľno a koniec reči. Ja musím utekať do práce, ty urob zo seba človeka a padaj k nemu. To je rozkaz! Ulicu tam máš, si objednaná na desiatu,“ prikázala mi, ale ja som sa jej v duchu chechtala. Potom sa otočila a o chvíľu za ňou buchli dvere.

Ešte v sprche som sa rehotala nad Jessicou. Viem, že mi chce pomôcť, ale ja pomoc nechcem a nepotrebujem. Nech si radšej strčí nos do svojich vecí a mňa nechá na pokoji. Viem, som na ňu často hnusná...

Natiahla som si čierne kožené nohavice, tielko rovnakej farby s hlbokým výstrihom, na raňajky môžem zvysoka kašlať a ide sa do roboty. V bare robím už rok, čo je nadmieru vyhovujúce môjmu apetítu – veľa sexy chlapov, veľa chlastu a žiadna nuda v nejakej kancelárii alebo na vysokej škole. Milujem svoj život. Ou, ešte jedna vec, na ktorú nesmiem zabudnúť, musím zavolať Bobymu – môjmu drahému dodávateľovi drog, ktorého mi raz odporučil jeden chlap v bare a odvtedy to ide hneď lepšie.

Nasadla som do môjho milovaného autíčka a vyrazila do baru na konci Forks. Dúfam, že dnes príde Liz, musím sa jej opýtať na toho tatéra.

O desať minút som bola tam, medzitým čo som skoro zrazila nejakého ujka na prechode, ale prežil, takže akoby sa nič nestalo. Zaparkovala som vedľa Jeffa a s hlasným spevom šla dnu.

„Bell, nespievaj si, prosím ťa, ten škrek je otrasný,“ ozval sa Jeffov pobavený hlas.

„Tak sklapni, rob si svoju prácu a do môjho spevu sa nestaraj!“

„Nenazývaj to, prosím ťa, spevom,“  zachechtal sa.

„Nebudem ti hovoriť radšej nič, lebo by to nebolo nič pekné,“ zabrblala som si  popod nos, prešla okolo neho do kancelárie, kde som hodila vak s vecami.

„No nehovor, že si mi niekedy povedala niečo pekné!“ zakričal na mňa a ja som  sa zachechtala. Pripravila som sa a vrátila sa naspäť, aby som zložila všetky stoličky. Ráno tu nechodí príliš veľa ľudí, tak budem mať chvíľu pokoj, než sa sem dovalia všetci miestni ožrani.

„Ako bolo vlastne včera na svadbe?“ spýtal sa ma Jeff, keď som sa posadila na barovú stoličku oproti nemu. Zbožňujem tohto chlapa, je ako môj brat alebo niečo na ten spôsob.  Takmer dva metre, váha určite pekná, totálne nabúchaný, čierna bradka, krátke vlasy – nič krásne, ale skôr strašidelné, ale ja ho zbožňujem.

„Skončila som v posteli  s psychológom.“

Ostal prekvapene ticho a potom vybuchol od smiechu.

„No nesmej sa, taký sex som ešte nezažila.“

„Psychouši vedia ako na to v posteli? Tak to ma podrž...“

„Ale tak som ho vykopla potom.“

Pobavene sa zasmial. „Ako inak.“

„Nalej mi trochu toho piva, ide na mňa smäd.“

„Smäd? Debilnejšie to fakt nemôžeš nazvať... aha, kto prišiel?“

Otočila som sa a uvidela moju záchranu. „Boby, konečne.“ Zoskočila som zo stoličky a kráčala s ním dozadu, zatvorila som pre istotu dvere, človek nikdy nevie.

„Takže, mám tu pre teba tridsať gramov perziánu, tri gramy koksu a mám niečo nové. China white,“ začal šepkať. „Výhodu máš v tom, že sa varí samotný a rozpúšťa sa oveľa ľahšie. A keď ho natiahneš do striekačky s trochou koksu, účinok máš okamžitý. Fakt odporúčam. Vyzerá ako koks a ľahko ho môžeš šňupať, dá sa to aj s perziánom, ale trochu to smrdí. Ale priniesť ti ho môžem až za týždeň.“

„V pohode, beriem to všetko.“ Z peňaženky som vytiahla našetrené prachy a dala mu peknú čiastku.

„Maj sa, Bells. A hlavne opatrne.“

„Prosím ťa, predávaš drogy a hovoríš mi opatrne,“ zachechtala som sa.

„Bod pre teba, o týždeň sa stavím.“

„Jasne.“

Rýchlo som to schovala do vaku do maličkej kapsy a vrátila sa za Jeffom, ktorý nesúhlasne krútil hlavou. 

„Ani slovo,“ upozornila som ho okamžite. „Treba si užívať, zakiaľ to ide.“

„Nezabudni mi potom pripomenúť, že skončíš o chvíľu na protidrogovom. Len mi sľúb jedno, nikdy neskúšaj heroín.“

„Viem, viem, Jeff.“

Prikývol a postavil predo mňa pekne vychladené pivo. Pomaly začali chodiť  ľudia alebo skôr len chlapi, každého z nich som poznala. Milujem proste túto prácu v bare. Pracujete len s alkoholom, máte tu veľa ľudí a hlavne tu nie je nuda.

„Bells, dones mi vodku!“ zakričal na mňa Lance Grey, ktorý  bol opäť zahĺbený v novinách, ale aj tak vedel, že ho počujem.

„Čo tá zmena, Lance? Každý deň pivo a teraz...?“

„Ale, manželka konečne podpísala tie rozvodové papiere, o týždeň som voľný, máš konečne šancu!“

Schuti som sa rozosmiala ako polka baru a priniesla mu pohárik. „Jasné, Lance, už len na teba celý život čakám.“ Je to taký vysoký chlapík, ktorý vyzerá ako Frankenstein, manželka ho doslova týra a svorka sa ho snaží prizabiť svojimi rečami, aký je neschopný. Občas mi ho je ľúto, ale konečne bude mať pokoj.

Otočila som sa, aby som vrátila fľašu na svoje  miesto, keď sa ozval za mnou až príliš známy hlas. „Whisky, poprosím.“

Panebože... S pekne nasraným výrazom som sa otočila a uvidela nášho drahého psychológa, ako sa zoširoka usmieva.  To, že mi tým hneď vyrazil dych ani nebudem komentovať, vyzerá tuším ešte viac sexy ako včera, ak to je vôbec možné.

„Čo tu chcete?“ sykla som naňho potichu. Jeff odišiel k jednému stolu, kde si sadol k chlapom, ale sledoval nás, ak by mi hrozilo nebezpečie. Je to zlatíčko.

„Vykáme si? No dobre, slečna Swanová. Boli ste ku mne objednaná dnes na desiatu, mohol som len márne čakať a vy ste neprišli.“

„Nemyslíš, že som ti to včera povedala jasne?“

„Už sme prešli na tykanie? Nie, nemyslím si to. Okrem toho, v najbližšej dobe nečakaj toho drogového dealera, trochu som ho poučil o tom, že za tebou nemá chodiť, lebo naňho zavolám políciu.“

Otvorila som ústa od prekvapenia. Čože to urobil?! Debil sprostý! Vybehla som odtiaľ von, ale Bobyho auto tam už nebolo. Sakra! Ja ho zabijem, namiesto neho tam stálo veľké Volvo... Aha, autíčko nášho drahého psychiatra. Ja ti dám, ty hajzel. Natiahla som nohu a poriadne mu kopla do dverí. Tu máš, ty idiot! Spokojne som vydýchla a vrátila som sa naspäť. Škoda, že nemám u seba baseballku, aj keď Jeff tu možno nejakú má.

Pán psychiater sedel spokojne za barom a popíjal whisky. „Obslúžil som sa sám, ale vďaka,“ poznamenal a pokojne si pil ďalej.

„Odkiaľ vieš, kde pracujem?!“

„Od Jess. A nabudúce, prosím ťa, sa nesnaž kopať do môjho auta, nemáš ani toľko sily a je to môj miláčik. Musela by si mi zaň pekne zaplatiť.“

„Trhni si. Dopi to láskavo a vypadni. Včera som ti jasne povedala, že nemám záujem o žiadne ďalšie stretnutie. Si fakt zlatý, ale nie pre mňa. Maj sa a už sa tu nikdy neukazuj.“

„Bella, ja ti nechcem urobiť nič zlé. Jess mi všetko o tebe povedala a týmto tempom bude z teba o pár mesiacov, týždňov troska bez peňazí a prinajlepšom vo väzení. Si mladá žena, ktorá má pred sebou dlhú budúcnosť, prečo si ju kazíš?“ hovoril to fakt úprimne, ale mal smolu, na mňa to totižto nijako nefungovalo.

„A prečo ťa to zaujíma?! Pozri, playboy, ako ti mám povedať, že nemám záujem o žiadne psychopatické sedenie s ešte väčším psychopatom, ako som ja. Daj si pohov a nechaj môj život mojím životom.“

„Len jedno sedenie, nič viac. Prosím, urob to aspoň kvôli Jess,“ dohováral mi, ale aj tak som ho nechápala. Čo, do riti, vlastne chce?

„Prečo ti na tom tak záleží. Po Forks behá dosť alkoholikov aj bezo mňa, prečo ťa zaujímam práve ja?“

„Pretože ma priťahujú tvrdohlavé krásky v kožených nohaviciach.“ Pohľadom prešiel po mojom tele a spokojne sa usmial. „A chcem ti pomôcť.“

„Len včera sme sa spoznali a to je všetko. Do riti, fakt už vypadni a ani sa tu neukazuj, lebo zavolám Jeffa a ten ti to ukáže názorne.“

Pobavene sa zasmial. „Nebojím sa nijakého Jeffa. Fajn, nemusíš isť ku mne do ambulancie... zatiaľ, tak ťa pozývam na rande.“

„Daj si pohov, kamoš, ja na rande nechodím.“

„Tak fajn, dnes večer k tebe prídem a užijeme si nezáväzný sex na kuchynskom stole, môže byť? Spĺňa to už tvoje požiadavky?“

 

Edward:

Keď mi Jess v sobotu zavolala, myslel som, že ma chce znovu dostať do postele, ale prekvapila ma tým, že chce odbornú pomoc pre svoje kamošku, ktorá je na chlaste, drogách a sexe. Tak som teda prišiel na tú svadbu a hneď, ako som ju zbadal, mi niečo nahováralo, že tej malej ženskej, ktorá do seba liala Jacka Danielsa po litroch, musím pomôcť.

Prišla mi strašne rozkošná, keď sa snažila byť na mňa hnusná a nepríjemná. Jednoducho taká malá rockerka, ktorá si vzala do hlavy, že bude bojovať proti celému svetu alkoholom, drogami a sprostými slovami. Takýchto prípadov som mal už mnoho, ale  Bella Swanová je niečo špeciálne. Drzá, nepríjemná, hnusná a na druhej strane perfektná v sexe. Toto bola chyba, s pacientkou nemôžem spať a prvýkrát za celé storočie som to porušil. A bolo tu ešte niečo, nemohol som jej čítať myšlienky, to mi fakt liezlo na nervy, že jej nevidím do hlavy, ale po druhýkrát som zistil, že práve asi to ma na nej priťahuje.

V bare bola úžasná, ale nepáčilo sa mi,  ako na ňu všetci chlapi pozerajú. Všetci ju veľmi dobre poznali, so štvrtinou z nich sa vyspala... Tá žena je riadny prípad, ale ja jej pomôžem. Hlavne sa treba správať profesionálne, už som to posral tým, že som sa s ňou vyspal, ale niežeby som to ľutoval.

Síce mi prišla celá situácia dosť komická, ale Bella nevedela, ako si zahráva so životom. Ako môže byť tak mladé stvorenie na drogách, tak skoro si zničiť život. Toto bude chcieť iný postup než obvykle.

Cítil som sa zvláštne... ako upír som na svete dve storočia, ale Bella ma fascinovala ako nikto. Podľa Jess má iný pohľad na svet ako všetci ľudia, ale to by nemal byť problém.

Protidrogové liečenie by v jej prípade nepomohlo, to chce niečo iné. Ale čo, sakra? No možno by sa jedna vec našla, čo takto menší únos na našu malú rodinnú chatu v strede lesa, v strede ničoho, kde by nemala žiadny alkohol. Áno, to je ono! Aspoň celý mesiac v centre ničoho, kde príde na iné myšlienky.

Len ako ju k tomu prinútiť? To je otázka za milión pri tej tvrdohlavej ženskej.


Veľmi, veľmi vám chcem poďakovať za všetky tie úžasné komenty, ktoré ma dokonalo nakopli.

Som strašne rada, že ste na mňa nezabudli a dali ste šancu mojej novej poviedke.

V ďalších kapitolách bude hlavne a najmä len Edward s Bellou. :)


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Alcohol, drugs and Edward - 2. kapitola:

 1 2 3 4   Další »
33. AlenaCullen
17.07.2012 [15:02]

Ty vole keď ju pozval na to rande ja som bola úplne na ihlách čo mu odpovie a keď pom si prečítala že povedala nie tak na to trochu sklamalo... Ale celkom ža chápem prečo si to urobila. Edward by to mal potom strašne ľahké. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Emoticon
A ten jeho plán tem ma úplne dostal. Mesiac spolu na chate uprostred ničoho??? To je proste úžasné. Máš môj veľký obdiv... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

32. eivliS
11.05.2012 [13:15]

eivliSParáda. Jsem zvědavá, jak bude Edward odnaučovat Bellu, všem jejim požitkům.

Už to mám. Bude ji dávat sex na příděl - když bude hodná, poslušná, čistá a střízlivá Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

25.04.2012 [20:12]

SummerLili Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

30. Dreamgirl
25.04.2012 [19:37]

WAW ... super...len tak ďalej Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

22.04.2012 [22:35]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

22.04.2012 [20:27]

Petulka01J Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

22.04.2012 [20:05]

kollart Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

26. ---Veronika---
22.04.2012 [15:47]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

25. Danka2830
22.04.2012 [15:13]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

24. Lucie7
22.04.2012 [13:25]

Lucie7perfekt

 1 2 3 4   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!