Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Alcohol, drugs and Edward - 3. kapitola


Alcohol, drugs and Edward - 3. kapitolaJess mi už držala dvere, aby som mohol vyjsť. Niečo zamrmlala Belle do spiacej tváre, ale ja som sa viac sústredil na svoj plán. Rozlúčil som sa s ňou a opatrne kráčal dole schodmi. Len dúfam, že teraz nevyjde nikto zo svojho bytu, inak skončím na polícii, že som chcel uniesť zdrogovanú ženskú.

3. kapitola


Ona ma normálne vykopla. Zavolala toho Jeffa, ktorý bol síce odo mňa o hlavu vyšší, ale so mnou si silu nemohol porovnávať. No nechal som ho, aby ma vyhodil von, ale podľa myšlienok som zistil, že sa chce so mnou rozprávať.

„Čo si ty za maníka?“

„Hej, len pokoj. Som psychológ a chcem jej len pomôcť. Jej najlepšie kamoška ma zavolala, aby som jej pomohol,“ objasnil som mu.  Zachechtal sa, ale v myšlienkach dával nádej tomu, že by niekto Belle mohol pomôcť.

„Tak to veľa šťastia, chlape. Ak nevieš, je to najtvrdohlavejšia ženská na svete, ktorá miluje len svoj chlast a drogy.“

„Všimol som si. Ako dlho tu vlastne pracuje? Možno jej práve takéto prostredie príliš neprospieva.“

Zamračil sa. „Už to bude rok, ale pokoj, mladý. Bella je tu najlepšia čašníčka, akú som mal. Občas pomáha chlapom a dáva im rady do manželstva. Dávam na ňu pozor, to sa neboj.“

Jasne, a preto tu bol pred chvíľou drogový dealer. Dúfam, že si ten hajzel dobre zobral moje slová k srdcu a už sa nikdy viac pri Belle neukáže.

„To sa mi k nej nehodí,“ poznamenal som prekvapene.

„Lebo ju nepoznáš a radšej už vypadni, než sa Bella naozaj naštve a nakope ťa pekne,“ zachechtal sa a v myšlienkach mi ukázal Bellu, ktorá raz vykopla nejakého ožrana z baru a nakopala ho do nie príliš príjemné miesta pre muža. Ústami mi prebehol úsmev. Jeff si niečo zamrmlal a vrátil sa naspäť do baru.

Nasadol som do auta a po ceste domov rozmýšľal, ako ju dostať na pár dní z mesta. Uniesť ju nemôžem, ale či pôjde dobrovoľne... No už to fakt vidím.

 

Bella:

Milujem ten pocit tesne predtým, všetko je normálne, slintám a cítim sa tak vzrušene. Je to ako predohra... túžba lepšia ako orgazmus. Natiahnem a v mozgu mám v momente peklo a robím to ďalej, nedokážem prestať. Nenávidím to a zároveň to milujem. Vidím všade tiene ľudí, všade okolo mňa sú počuť hlasy. Telo sa mi trasie, srdce mi búcha ako o život, mám pocit, že explodujem... Zložím sa na zem a nechám sa unášať tými pocitmi.

 

Je mi na nič, hodiny ukazujú tri hodiny ráno a ja nemôžem zaspať. Pred chvíľou som sa prebudila, potrebovala som to znovu, tak som to radšej len zapila fľaškou whisky a bojovala s bolesťou celého tela a nutkaním dať ti znovu. Vydržím to!

Dnes mám byť v bare až na večer, dovtedy sa dám nejako dokopy, aby to Jeff nespoznal, ale vždy to spozná. Prečo to vlastne robím? Takto fakt neviem. Na sprchu kašlem, aj tak by som sa znovu zašpinila, tak na čo?

Seriem na všetko, natiahla som sa pre ovládač na vežu a pustila si Kiss. Akosi som nebrala ohľad na to, že všetci spia, ale bolo mi to jedno. Nech  sa idú vycpať! Ja chcem počúvať teraz nahlas hudbu, tak ju budem počúvať!

Zrazu sa rozleteli dvere a objavila sa v nich Jess, len tak-tak som ju vnímala, vyzerala fakt dosť... naštvane. Nech sa niekam strčí.

„Zbláznila si sa?!“ začala po mne zjápať, ale nejako extra som na to nereagovala. Nebola som stále triezva a užívala si všetku bolesť i ten opojný pocit... Jess si niečo mrmlala popod nos, ale ignorácia bola jasná. To tu nemôže byť ani o tretej ráno pokoj? No dobre, zapla som si hudbu, ale ten jej škrek prehluší aj Marlina Mansona.

„Ako myslíš, Bella, plán začína,“ zamrmlala si popod nos znovu a zmizla z izby. Bože, bolo mi zle. Zvalila som sa na zem pod telku a v momente som bola mŕtva.

 

Edward:

Hodiny ukazovali tri hodiny, prácu, čo som si priniesol domov, som mal už hotovú. Chcel som zavolať Alice, ako sa majú v Európe, ale nakoniec som sa k tomu ani nedostal. Vytiahol som biele víno a ľahol si s knižkou na sedačku. Ale i tak mi utekali myšlienky k Belle Swanovej. Ešte nikdy ma tak neuchvátila žiadna žena. Nikdy som ani len nevidel tak krásnu upírku či človeka. Emmett by si teraz robil zo mňa určite srandu, či nie som náhodou na feťáčky, ale v Belle je toho viac.

Zrazu mi zazvonil mobil, musel to byť niekto z mojej rodiny, keď mi volá v takúto hodinu. V sekunde som držal v ruke mobil. Jessica?!

„Prosím?“ spýtal som sa opatrne.

„Rýchlo príď k nám, teraz máš správny čas uskutočniť svoj plán. Večer si zase niečo šľahla a chlastala. Najbližších dvanásť hodín bude spať ako mŕtva,“ hovorila šepky a naliehavo. Super!

„Hneď som tam, len si zbalím nejaké veci. Aj ty jej prichystaj nejaké osobné veci... alebo radšej nie.“ Šibalsky sa usmial a zložil.  Do malej cestovky si dal pár vecí, ktoré bude potrebovať a už sa aj hnal svojím autom k nim domov.

Nikdy by som neveril, že urobím takúto vec, ale obávam sa, že sa začali u mňa prejavovať typické upírske pudy, kedy nájdeme ženu, ktorú musím ochraňovať a... No pokračovať radšej nebudem, teraz by sa mi hodil Jasper, aby som vedel, ako na tom som. No dobre, priznajme si, že to viem aj bez neho. Sakra, toto sa nemalo nikdy stať!

O chvíľu som zaparkoval pred činžiakom, kde bývali. Jess už čakala dole celá netrpezlivá.

Bože, ten je tak sexi. A keď si len spomeniem na ten sex vo štvrtom ročníku. Ach, to bol najúžasnejší zážitok v mojom živote. Bože, Edward, prečo ma len už nechceš? Bella má také šťastie a ani o tom nevie. Žeby som začala aj ja s drogami?

Potichu som sa zachechtal nad jej myšlienkami, ale snažil som sa ich ignorovať. Vyspať sa s Jessicou Stanleyovou vo štvrtom ročníku na škole bol najhorší nápad na svete. Vlastne to ani nebol nápad,  vtedy ma na večierku opil Jasper s Emmettom. Samozrejme, že ako u poloupíra to malo na mňa horší vplyv, bol som úplne mimo. Keby tak Jess vedela, že som bol vtedy ešte panic. No neviem si to predstaviť, už len po tamtom to vykotkodákala celej škole, bol som neskutočne šťastný, keď som vypadol odtiaľ a išiel na vyšku.

„Si si tým istý?“ spýtala sa ma vo výťahu Jess  a hrýzla si nervózne nechty.

„Bella potrebuje pomoc, je to najlepšie riešenie.“

Nešťastne si povzdychla, závidela Belle, že s ňou budem niekde na samote v lese. Len keby som tak  vplýval aj na Bellu. Do riti, vzchop sa, Edward! Veď ju poznáš je pár dní! Jeff mal pravdu, nič o nej neviem, ale zistím to!

Jess otvorila dvere a potichu som vliezol dnu, sám som išiel k Bellinej izbe a otvoril dvere. Do nosu mi vletela jej nádherná vôňa, ktorú ale zakrýval alkohol a ešte niečo... drogy. Bella ležala na zemi, potichu chrápala a v tvári mala bolestný výraz. Na posteli som zbadal malý sáčik. Preboha, ešte si to takto necháva vystavené. Kde máš len rozum, Bella?

No teraz ju budem musieť zdvihnúť, ale ako? Vyzerala tak strašne krehko...

Zohol som sa k nej a ruky mi zaklesli do jej jemného tela a zdvihol som ju. Tvár mi ovial nechutný pach alkoholu. Ženská, ty si neskutočná!

Jess mi už držala dvere, aby som mohol vyjsť. Niečo zamrmlala Belle do spiacej tváre, ale ja som sa viac sústredil na svoj plán. Rozlúčil som sa s ňou a opatrne kráčal dole schodmi. Len dúfam,  že teraz nevyjde nikto zo svojho bytu, inak skončím na polícii, že som chcel uniesť zdrogovanú ženskú.

Opatrne som ju položil na zadné sedadlo, ani sebou nepohla, keď som naštartoval a vybral sa ďaleko, ďaleko odtiaľto. Jedna časť mi hovorila, čo to robíš, ty debil, ale tá druhá s tým až príliš spokojne súhlasila a videla v tom aj niečo iné, než len liečenie zdrogovanej princeznej.

Chata sa nachádza niekoľko míľ odtiaľto, ale je hlboko v lese, neďaleko je malá dedinka, ktorú nájde len málokto. Človek by povedal, že tu je koniec sveta, ale príroda okolo musí každého uchvátiť. Slnko, síce trochu zubaté, lesy, farebné lúky, neďaleko je more a malé hory. Žiadne drogy, chlast, nič!

Len my dvaja, moje telo sa už prazvláštne radovalo touto myšlienkou. Je to zlé, veľmi zlé. A naopak neskutočné úžasné.

Len ja a Bella! Teda, ak ma nezabije hneď pre prebudení a zistení, kde je...

 


Veľmi vám ďakujem za komenty pri minulej kapitole, veľmi ma potešili. :)

V ďalšej kapitolke sa Bella zobudí... ako len bude reagovať?


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Alcohol, drugs and Edward - 3. kapitola:

 1 2 3 4   Další »
33. AlenaCullen
17.07.2012 [15:15]

Ja zomriem to je úžasné... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

32. eivliS
11.05.2012 [13:34]

eivliSJá padnu. Jess a Edward spolu kují pikle.

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

No, až se Bella vzbudí, atomovka proti ní bude slabé šumění potůčku, co?

Tak moc se těším na další kapitolu Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

31. rezule
11.05.2012 [12:15]

rezuleJejda. Emoticon Emoticon Co to provedl? Vykopal si sám pro sebe hrob... Ale aspoň bude sranda. Emoticon Když nebude mít Bella přístup k alkoholu, dorgám ani muzice, nejspíš ho bude několkrát denně znásilňovat. Ale on se jistě nebude bránit. Emoticon Emoticon

Kapitoly dočítám bohužel až teď, ale jednu dobu jsem nestíhala vůbec číst. Emoticon Emoticon Musela jsem řešit nějké důlěžité věci, tak snad se nezlobíš. Emoticon Nicméně už je to za mnou a já ČTU! Emoticon Emoticon Emoticon
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

30. martty555
26.04.2012 [10:20]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

26.04.2012 [9:45]

Danka2830 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

28. mmonik
26.04.2012 [8:04]

mmonik Emoticon Emoticon
honem další!!!!! Emoticon Emoticon

25.04.2012 [22:10]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

25.04.2012 [21:25]

kollartHezky vymyšlený plán Emoticon nádherná kapitola ostatně jako vždy Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

25. Sima
25.04.2012 [20:55]

Tak Edwardovi únos nakoniec vyšiel :D Bella ho zabije na mieste :D myslím si, že je schopná pozbierať sa a odísť domov pešo :D a aj keby mala kráčať mesiac tak by to asi podstúpila :D

24. Terushka
25.04.2012 [20:35]

Skvělá kapitolka :) těším se na Bellinu reakci Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3 4   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!