Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Ako skrotiť upíra - 27. kapitola

Official poster - Volturi


Ako skrotiť upíra - 27. kapitolaEdward súhlasí s podmienkou svojej snúbenice. Niečo však celú situáciu skomplikuje a premena sa bude musieť odložiť. Pekné čítanie. Lolalita

27. kapitola

Bella:

Edward na moje obrovské prekvapenie súhlasil s premenou. Povedal, že mi už nikdy v živote nič neodmietne. Bola som dokonalo šťastná. Nikdy som nebola tak spokojná. Celý môj život smeroval len k dvom udalostiam, a to boli naša svadba a následne moja premena. Začali sa pomaly prípravy na svadbu. Alice mi pomáhala absolútne so všetkým. Cítila som sa šťastná.

Žiadne šťastie netrvá večne. Vôbec som si neuvedomila, čo sa rozpúta v škole, keď verejne vyhlásim, že som s Edwardom zasnúbená. Niekde v devätnástom storočí bolo zvláštne, keď osemnásťročná žena nemala vážnu známosť, prípadne manžela a teraz v dvadsiatom prvom storočí, na vás pozerajú ako na blázna, keď sa chcete v osemnástich vydať. Kolovali o nás rôzne reči. Jessica sa ma hneď pýtala, či nie som tehotná a keď som povedala nie, obehla celú školu s tým, že nie som tehotná, len bláznivá. Boli aj takí, čo ma považovali za zlatokopku. Ukazovali na mňa prstom. To je tá, čo zblbla toho bohatého Cullena a podobné poznámky. Vrcholom bolo, keď si nás oboch pozval riaditeľ. Sedeli sme s Edwardom na chodbe. Ja som z toho nemala dobrý pocit, no Edward sa bavil.

„Čo chce?“ opýtala som sa ho ticho.

„Pohovoriť si.“ Usmial sa Edward. No skvelé, napadlo mi. Sekretárka nás pustila do kancelárie. Riaditeľ nám ponúkol sedenie.

„Sadnite si, slečna Swan, aj vy, pán Cullen,“ šepol nervózne. Posadili sme sa. Edward bol najprv uvoľnený a pokojný.

„Viete, dozvedel som sa, že budete mať svadbu. Po škole sa rozpráva, že ste sa zasnúbili,“ povedal riaditeľ a pozrel na Edwarda. Tiež som naň pozrela. Edward zrazu zúril. Šľahal pohľadom po riaditeľovi a zúrivo zatínal päste.

„To je snáď len a len naša vec. Už sme plnoletí a naši rodičia s tým súhlasia,“ zasyčal Edward.

„Ja to chápem, pán Cullen. Do konca školy vám zostáva už len pár mesiacov. Nemohli ste s tým počkať? Teda pokiaľ nie je slečna Swan tehotná,“ šepol riaditeľ a pozrel na mňa. Ja som otvorila ústa. Edward sa prudko postavil.

„Je to len naša vec a vy sa do toho nemáte čo pliesť,“ zasyčal môj snúbenec.

„To sa mýlite, pán Cullen. V osnovách je jasne stanovené, že študentka nesmie navštevovať školu, ak je tehotná. Preto som si vás zavolal. Potrebujem potvrdenie od lekára, že nie ste alebo že ste tehotná.“ Edward vyletel ako sršeň.

„Takéto potvrdenie chcete od všetkých študentiek alebo len od Belly? Ja si vyprosím takéto správanie,“ vrieskal po riaditeľovi. Chytila som Edwarda za ruku a zmierlivo ho pohladila.

„Pán riaditeľ. Máte moje slovo, že nie som tehotná. Môj gynekológ vám o tom určite bez problémov vystaví potvrdenie.“ Chcela som túto trápnu situáciu urovnať čo najskôr. Edward sa na mňa otočil.

„Toto nemusíš robiť. To, čo si tu riaditeľ dovolil, je bez pochyby trúfalosť. Nikto sa k tebe nebude takto správať. Si moja budúca manželka a ja to nedovolím.“ Edward ma schmatol za ruku a ťahal zo školy takmer šmykom. Zastavil sa až pri aute. Nechápavo som naň pozrela.

„Edward, nič sa nedeje. Donesiem mu potvrdenie a hotovo,“ šepla som a usmiala sa. Nešlo mi do hlavy, prečo tak vyvádza. Bolo to hnusné, ale prežijeme to.

„Bella. Ak by takéto potvrdenie chceli od každého, tak nemám námietky, ale takto. Je to len o tom, deptať nás,“ syčal.

„Nie. Ak je to v osnovách a mi sa ideme na rýchlo brať, je normálne, že si všetci myslia, že som tehotná,“ šepla som.

„Nie je to normálne. My nikdy deti mať nebudeme!“ zvreskol po mne Edward.

„Tak o to tu ide? Preto vyvádzaš?“ zasyčala som. Edward zvesil ramená.

„Edward, ja to viem a nemám s tým najmenší problém. Nehľadaj katastrofu tam, kde nie je. Zajtra skočím na gynekológiu a odnesiem do školy to potvrdenie.“ Usmiala som sa. Edward sa uvoľnil

„Prehnal som to?“ opýtal sa strnulo. Prikývla som.

 

Šla som hneď ráno na vyšetrenie. Doktor Maison ma vzal okamžite. Sestra mi odobrala krv a ja som potom vysvetlila lekárovi, čo potrebujem.

„Bella, potrebujeme ešte moč a ja vám po obede zavolám, kedy si môžete prísť po potvrdenie.“ Usmiala som sa, poďakovala a šla rovno do školy. Edward mal zlosť, že som k lekárovi šla. On sa chcel s vedením školy naťahovať. Asi mu chýbali naše hádky. Vôbec sme sa už nehádali. Bolo to úžasné. Bol krotký ako baránok. Venovali sme sa jeden druhému a večeri plus noci trávili nádherným milovaním. Po škole sme šli k nám. Charlie bude v práci do večera a od kedy sme sa s Edwardom zasnúbili, nemá problém, keď Edward zostane dlhšie.

Sedeli sme v obývačke a pozerali správy. Zazvonil mi mobil. Bola to ordinácia. Vytočila som sa z Edwardovho náručia a šla do kuchyne.

„Prosím, Bella Swan,“ povedala som do mobilu.

„Gynekologická ambulancia. Slečna Swan, pri telefóne je sestra Harlyová. Pán doktor vás žiada, aby ste zajtra prišla,“ povedala milo.

„Prečo? Nie je niečo v poriadku?“ opýtala som sa.

„Pán doktor mi nič bližšie nepovedal. Chcel, aby ste prišla. Môžem Vás napísať na siedmu?“

„Iste, ďakujem.“ Zložila som mobil a mala som veľmi zvláštny pocit.

„Stalo sa niečo, Bells?“ opýtal sa Edward vydesene.

„Nie, len ma chce doktor ešte vidieť,“ povedala som pokojne. Edward sa divne zatváril.

„Mám ísť s tebou?“ Bol sladký.

„Nie. Pôjdem sama a potom sa stretneme pred školou,“ povedala som pohotovo a rýchlo na to zabudla. S Edwardom to nebol problém. Ráno som šla zas k lekárovi. Ešte tu nebol, a tak ma sestra posadila do jeho pracovne. Po chvíli prišiel, podal mi ruku a sadol si do kresla.

„Slečna Swan, mám tu výsledok testov a to potvrdenie vám dať nemôžem,“ povedal rázne.

„Nechápem?“ povedala som rozčarovane.

„No, ako som počul, budete sa o pár mesiacov vydávať.“

„Áno.“ Okamžite som prikývla.

„Mám pocit, že tá svadba bude troška skôr,“ povedal tak zvláštnym tónom.

„Prepáčte, ale stále nechápem,“ povedala som roztržito.

„Ste tehotná,“ povedal doktor a usmial sa. Zalapala som po dychu.

„To nie je možné!“ zasyčala som. Nemohla som tomu uveriť. Lekár mi ukázal všetky výsledky. Na školu som už ani nepomyslela. Šla som do najbližšej lekárne a kúpila päť tehotenských testov. Doletela som domov a všetkých päť si urobila. Nechala som ich v kúpeľni a nervózne pochodovala po chodbe. Nato silno buchli dvere. Po schodoch sa prirútil Edward. Bol normálne besný.

„Bella, čo sa deje? Neberieš mi mobil, do školy si nedošla a keď som volal k lekárovi...“

„Ty si volal doktorovi! Čo ti povedal!“ Skočila som mu do reči.

„Sestra povedala, že si šla nervózne domov.“ Odmlčal sa a čakal, čo poviem. Ja som mala v očiach smrť.

„Edward, doktor mi odmietol dať potvrdenie,“ šepla som. Edward vyvalil oči a potom sa usmial.

„Dá ti ho Carlisle alebo jeho kolega. Nechápem síce, prečo ti ho nechcel dať, ale kašli naňho,“ pošepol a chcel ma objať.

„Nechcel mi ho dať, lebo som tehotná!“ Pozerala som na Edwarda. On sa zasekol a potom sa usmial.

„Fakt vtipné. Dobre vieš, ako ma to trápi, že ti nemôžem dať dieťa a...“

„Už sa netráp. Som tehotná a v kúpeľni mám päť testov, ktoré už asi budú,“ šepla som nervózne. Edward vyvalil oči a stále sa tváril, akože si robím srandu. Vbehla som do kúpeľne a Edward šiel za mnou. Keď tam videl tie testy, už mu to nebolo také smiešne. Postupne som prešla všetky a každý ukazoval to isté. Som tehotná. Zviezla som sa na podlahu a zaborila ruky do dlaní. Edward na mňa vyvalene pozeral. Po chvíli sa ku mne sklonil.

„Miluješ ho?“ šepol Edward. Pozrela som sa mu do očí.

„Čo? Čo si povedal?“ zasyčala som.

„Či ho miluješ? Ak nie, tak ja ti všetko odpustím. Ja ti nebudem nič vyčítať. Milujem ťa,“ šepol roztržito. Vyvalila som oči a prudko sa postavila.

„Áno. Milujem ho. Milujem ho viac než svoj život!“ zvreskla som a rozbehla sa do Charlieho spálne. Schmatla som pálku a otočila sa na Edwarda. Zahnala som sa a s obrovskou zlosťou udrela. Edward sa nebránil, len ju chytil. Nechápavo na mňa pozrel.

„Bella, ja. Milujem ťa. Nesmieš mi klamať,“ šepol zmučene.

„Ako vieš, že upíri nemôžu mať deti?“ vyprskla som.

 

 

26. kapitola - 28. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ako skrotiť upíra - 27. kapitola:

 1
19.12.2011 [18:59]

domcamerciChudák Edward....Silnější než Bellino tvrzení je celosvětově známé tvrzení, že upíři nemůžou mít děti.
Jenže ti upíři nemaj jed a tak nemaj čím tvořit...
Ach jo. Nechci aby byla Bella těhotná. Emoticon
Co se dá dělat. I tak je to nádhera. Emoticon

1. Kačka
30.10.2011 [22:56]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
ta pálka mě dostává Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!