Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Ako skrotiť upíra - 26. kapitola

5.Fallen_Angel-Leah Clearwater


Ako skrotiť upíra - 26. kapitolaBella si potrebuje s Edwardom niečo vysvetliť. Nakoniec sa ukáže, že šlo o nedorozumenie. Pekné čítanie. Lolalita

26. kapitola

Sedela som na policajnej stanici a čakala Charlieho. Otvorili sa dvere a objavil sa môj otec. Hneď za ním šiel Carlisle. Nahlas som sa nadýchla.

„Ahoj,“ šepla som. Charlie sa ani nezastavil a šiel rovno do kancelárie. Carlisle si sadol ku mne a so zvláštnym úsmevom do mňa povzbudivo štuchol.

„Čo sa vlastne stalo?“

„Pobili sa v garáži.“ Ani som sa na Carlisla nepozrela.

„Kto začal?“

„Obaja,“ povedala som polohlasom.

„Kto vyhral?“ Pozrela som mu prekvapene do tváre. Carlisle sa zasmial.

„Edward je horúca hlava. Ľahko sa nechá vyprovokovať, ale len čo sa týka teba. Inak je neotrasiteľný,“ pošepol.

„Nechal ma v obchodnom dome a zmizol. Vrátil sa po hodine. To som už stretla Jacoba, ktorý mi povedal, že videl Edwarda bozkávať Tanyu. Keď som sa na to opýtala, neodpovedal. Nepovedal nič. Tak som sa rozhodla ísť domov s Jacobom a na to sa v garáži pobili,“ povedala som rýchlo. Zvážnel.

„Určite ti to nejako vysvetlí. Ty si tiež poriadne horúca hlava. Prečo ti to mal vysvetľovať pred Jacobom?“

„A prečo nie?“ povedala som trucovito.

Po chvíli vyšiel Charlie. Postavil sa ku nám.

„O pár minút ich oboch pustia. Je to len priestupok. Bella, ideš domov so mnou?“ opýtal sa.

„A mám na výber?“ Sklopila som zrak.

„Tí dvaja mi to vysvetlili. Bolo to nedorozumenie. Moji kolegovia to tiež mohli riešiť inak. Kedy prídeš domov?“

„Zajtra.“ Ozval sa Edwardov hlas spoza môjho chrbta. Charlie prikývol a šiel k dverám. Carlisle urobil bez slova to isté. Nahnevane som pozrela na Edwarda.

„Odvezieš ma domov dnes! Chcela som ti len dať šancu, narozprávať mi nejakú hlúposť,“ štekla som.

„Bella, prečo si hneď myslíš, že sa deje niečo zlé? Ja som nič zlé neurobil a mala by si mi veriť. Budeme sa brať a včera sme prežili tie najkrajšie chvíle. Celkom si sa mi oddala. Včera si mi verila a prečo mi neveríš dnes? Si jediná žena môjho života,“ znel presvedčivo.

„Prečo si bozkal Tanyu?“ šepla som.

„Lebo mi blahoželala.“

„To si predsa mohol povedať pred Jacobom. Neklam,“ zasyčala som.

„Mohol. Mal som ti pred Jacobom rozprávať aj o tom, že mi vyznala lásku. Keď nás zbadala v obchode, chvíľu nás sledovala. Keď som ju zbadal a začul jej myšlienky, vyľakala ma. Bola nesmierne zlostná. Žiarlila na teba. Tak som ju chcel zobrať ďalej, aby sa niečo neudialo. V garáži sme sa porozprávali. Povedala mi, čo ku mne cíti a ja som jej povedal, čo cítim k tebe. Pochopila, že ju nikdy nebudem milovať. Tanya je veľmi milá žena. Mala len pocit, že mi to musí povedať. Pre vlastný pokoj. Chce ťa spoznať. Sľúbil som jej, že ju pozvem na svadbu. Požiadala ma o bozk. Pobozkal som ju. Poblahoželala mi a šla. Jacob si to zle vysvetlil a ty tiež,“ hovoril pomaly a zreteľne. Cítila som sa mizerne. Hrýzla som si peru a začali ma páliť oči. Otvorili sa dvere a vyšiel Jacob.

„Prepáč,“ šepol. Pozrela som sa mu do tváre.

„Už sme si to s tvojou pijavicou vysvetlili. Mrzí ma to. Aj tak si myslím, že robíš chybu, že si ho chceš zobrať, no je to tvoja vec,“ povedal a pozrel na Edwarda. Objala som Jacoba a natiahla sa na špičky. Jemne som ho pobozkala.

„Určite musíš prísť na svadbu,“ povedala som pohotovo. Jacob vyvalil oči.

„Nemyslím, že by som prišiel.“ Zasmial sa a šiel preč. Pomaly sme šli za ním.

„To bolo čo?“ opýtal sa Edward.

„Keď si ty môžeš bozkávať upírku, tak ja si môžem pobozkať vlkolaka. Ak si ju ty môžeš pozvať na svadbu, tak môžem aj ja. Aspoň budeme mať istotu, že ak by si to jeden z nás rozmyslel, niekto si tam aj tak vezme.“ Začala som sa smiať. Edwrad sa tiež rozosmial.

„My sme teda úžasný párik. Začínam sa báť ako to dopadne.“ Usmial sa.

„Dobre. Ako inak.“ Trošku som pobehla.

„Kam chceš ísť? Pôjdeme do nášho domu?“ Edward znel troška váhavo.

„Nepôjdeme k vám? Večer môžeme ísť do domu a ty ma tam presvedčíš o tom, že ma miluješ.“ Uškrnula som sa. Edward sa zhlboka nadýchol. Mala som pocit, akoby sa mu do toho veľmi nechcelo. Okamžite ma napadli Jacobove slová o tom, že mu ako človek asi nedokážem dať všetko. Zachvela som sa a moja nálada troška opadla.

„Deje sa niečo?“ opýtal sa milo.

„Vieš, nemali by sme si klamať. Jacob povedal niečo, čo ma troška zarazilo a na čo som pred tým ani nepomyslela.“ Edward sa zachmúril.

„Nemala by si počúvať Jacoba. Čo ti povedal?“ opýtal sa so záujmom.

„Necháme si to na večer.“ Usmiala som sa. Edward prikývol. Šli sme k nim. Len, čo Edward otvoril dvere, vrhol sa na neho Emmett.

„No, braček? Aké je to byť s človekom? Mali by sme urobiť oslavu. Najstarší panic na svete už nie je panic.“ Začal sa rehotať.

„Emm? Aj ja som tu, ak si si nevšimol,“ šepla som. Emm na mňa pozrel a začal sa rehotať ešte viac.

„No dobre, švagrinká. Aké je to spať s upírom? Vlastne to viem. Nemusíš odpovedať.“ Štuchol do mňa, že som takmer neudržala rovnováhu. Pribehla Esme a objala ma.

„Ahoj, zlatko!“ Usmiala sa. Potom pozrela kyslo na Emmetta.

„Si netaktný a privádzaš ich do rozpakov,“ šepla.

„Ja? Dočerta! Najprv si to Edward užíva s človekom, potom sa pobije s vlkolakom a nakoniec ho zavrú do basy. Mimochodom, Edward, máš tetovanie? V base je to vraj bežné. Nikto ťa nechcel zneužiť?“ Zas sa rozrehotal. Pokrútila som hlavou a šli sme dnu. Nejako som zabudla na to, že si ma bude Emm určite doberať. Už som to ľutovala. Alice sedela na pohovke a sladko sa usmievala. Rozprávali sme sa a Esme úžasne navarila. Blížil sa večer, keď okolo mňa začal Edward zvláštne obiehať. Jasper sedel v kresle a sledoval každý jeho pohyb.

„Je už dosť hodín,“ šepol Edward nervózne.

„Je len šesť,“ povedala som mu naspäť a ďalej sa bavila s Alice. Edward sa prešiel po izbe a sadol si na pohovku.

„Nie si unavená?“ povedal hneď pri mojom uchu a ovanul ma jeho studený dych.

„Nie. Je mi fajn,“ šepla som a pokračovala v rozhovore. Jasper s Emmettom na seba pozreli a začali sa smiať.

„Bella, zdvihni sa a choď s Edwardom domov, lebo nám vybuchne,“ začali sa príšerne rehotať. Pozrela som na Edwarda. On prevrátil oči a pokrivene sa usmial. Okamžite som sa postavila a šla k dverám. Bola to spontánna reakcia, ktorá si vyslúžila záchvat smiechu od Alice a Esme. Ešte aj Rose sa začala smiať. Sčervenela som. Edward mi podal bundu a šepol niečo svojej rodine. Okamžite sa upokojili. Povedala som strohé ahoj a Edward ma už obrovskou rýchlosťou niesol k autu.

„Čo to do teba vošlo?“ Usmiala som sa.

„Tí dvaja ti to predsa povedali,“ šepol zastrene a už štartoval. Blažene som sa usmiala a nahla sa k bozku.

„Nie!“ povedal chladne. Vyvalila som oči. Pozrel na mňa a usmial sa.

„Bella! Od kedy sme prišli k nám, myslím len na to ako z teba doma strhám šaty. Tak nebozkávať a nedotýkať sa, inak to domov nevydržím,“ povedal zahanbene a naštartoval. Veľmi sa mi páčila predstava, že ho tak vzrušujem. Len čo sme zabočili na lesnú cestu k domu, natlačila som sa na neho a začala mu bozkávať krk. Edward zavrčal a šliapol na plyn. Auto ešte ani úplne nestálo a už som bola opretá o prednú kapotu a chýbalo mi tričko. Bol tak nedočkavý a náruživý.

„Bella, ja to nevydržím. Chcem ťa, hneď,“ šepol.

„Čo ti bráni?“ zastonala som. Vo chvíli som bola v posteli a Edward na mne. Neobťažoval sa zdĺhavým vyzliekaním a hladením. Stiahol mi nohavice, potom rýchlo sebe a vnikol do mňa. Bolo to živočíšne, náruživé a rýchle. Po nežnostiach, ktoré mi doprial včera, po sladkom maznaní dnes ráno to bola zmena. Poriadna zmena. Veľmi sa mi to páčilo. Prežila som skvelý orgazmus a Edward zjavne tiež. Keď sme obaja polapili dych, pozrel mi do očí a zachvel sa.

„Ja som nemožný. Bella, si v poriadku?“ znel zmučene. Usmiala som sa.

„Si pekne nedočkavý,“ šepla som mu do ucha. Mala som na sebe podprsenku a Edward tričko. Nestihol nás ani vyzliecť. Mala som pocit, že ak by sme sa u Cullenovcov zdržali dlhšie, tak naozaj vybuchne. Tá jeho náruživosť ma donútila premýšľať znova o Jacobových slovách. Edward sa vedľa mňa uložil a pritiahol ma k sebe. Nežne som ho hladkala po hrudi pod tričkom. Potom som sa posadila a tričko mu s jeho pomocou stiahla.

„Edward? Mám pocit, že ti nestačím,“ povedala som opatrne. Edward sa zasmial.

„Dnes si mi vážne nestačila. Prepáč. Vynahradím ti to,“ šepol a pobozkal ma.

„Nie. Myslela som to tak, že ti nestačím, lebo som človek. Ty potrebuješ viac, než ti ja môžem dať.“ Zachvel sa.

„Bella! Netuším o čom hovoríš.“ Zodvihol mi bradu a pozrel do tváre.

„No musíš sa pri mne veľmi krotiť. Musíš krotiť svoju vášeň a pocity, len aby si mi neublížil. Nemôžeš byť sám sebou.“ Hľadela som na neho a sledovala emócie v jeho tvári.

„Bella! Nikdy som nebol viac sám sebou. Si môj anjel.“ Pobozkal ma na čelo.

„Edward, chcem aby si ma hneď po sobáši premenil,“ povedala som odhodlane. Edward sa napol ako struna.

 

25. kapitola - 27. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ako skrotiť upíra - 26. kapitola:

 1
19.12.2011 [18:43]

domcamerciAť ho ani nenapadne protestovat. Emoticon
Lol, tohle je prostě úžasný, jak nám dokážeš věšet bulíky na nos a ono je to nakonec uplně jinak. Kdo tohle dokáže? To bylo úžasný. Emoticon

2. Kačka
30.10.2011 [22:48]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. kikuska
01.09.2011 [2:24]

Toto bolo vážne dobré. Emoticon Emoticon Tie Edwardove výhovorky, aby už išli domov. Emoticon Emoticon Slvele som sa bavila. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!