Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Ako skrotiť upíra - 28. kapitola


Ako skrotiť upíra - 28. kapitolaEdward nezareagoval najlepšie, no napraví to. Pekné čítanie. Lolalita

28. kapitola

Neviem, čo ma naštvalo viac. To, že si myslel, že by som ho podviedla, alebo žeby mi neveru tak ľahko odpustil. A čo tá jeho absurdná reakcia, keď sa opýtal, či toho chlapa milujem? On by mi odpustil hádam všetko. Vyvalila som oči a zasyčala.

„Odpovedz. Prečo pochybuješ, že je tvoje?“

„Bella. Moji súrodenci, Carlisle a vôbec všetci upíri majú sex a deti nemajú,“ šepol.

„Ty si upír a ja človek. Žena upírka najskôr dieťa neporodí, ale muž upír ho najskôr splodiť môže,“ zasyčala som. Edward sa na mňa vyplašene pozeral. Potom sa oprel  v predklone o kolená a predýchaval. Ja som sa nervózne vrátila do kúpeľne a znova študovala tie testy.

„S tým som nerátala,“ povedala som zmučene. Edward prišiel pomaly ku mne.

„Musíme za Carlislom. Ani ja som s niečím podobným nerátal a je mi ľúto do čoho som ťa dostal. Vyriešime to,“ šepol a ja som sa na neho neveriacky pozrela.

„Ako to chceš vyriešiť?“ šepla som.

„Bella. Máš len osemnásť a ja som upír. Nemám ani predstavu, čo môže vzniknúť kombináciou človeka a upíra. Nemali by sme nič riskovať. Carlisle ťa vyšetrí a uvidíme,“ pošepol. Prikývla som a hodila testy do koša. Edward ma usadil do auta a šli sme k nim.

„Ahoj,“ šepla som, keď sme vošli. Našťastie nikto okrem Esme a Carlisla nebol doma.

„Prečo nie ste v škole?“ Usmial sa Carlisle. Edward sa na mňa pozrel a povzbudivo sa usmial.

„Bola som dnes u lekára. Riaditeľ chcel potvrdenie, že nie som tehotná.“

„V čom je problém,“ povedal Carlisle a zahľadel sa na mňa.

„Nedal mi ho,“ šepla som.

„Mám ti ho dať ja? To nebude problém, len nechápem, prečo ti ho nedal,“ povedal a šiel smerom ku schodom. Najskôr ho chcel hneď vypísať.

„Carlisle. Nedal jej ho, lebo je tehotná,“ povedal Edward. Carlisle sa prudko otočil a vyvalil oči na Edwarda.

„Nie. Je moje. Naozaj,“ šepol Edward a mne bolo jasné, že aj Carlisle pochyboval. Zavrčala som.

„Skvelé. Každý si hneď myslí, že som ťa podviedla.“ Pozrela som na Edwarda. Na to sa do dverí postavila Esme. Sucho prehltla a potom zapišťala.

„Si tehotná s upírom?“ Prevrátila som oči. Edward sa postavil predo mňa.

„Mal by si ju vyšetriť. Polovičný upír tu ešte nebol. Musíme urobiť to, čo bude pre Bellu najlepšie,“ povedal pokojne.

„Počkať. O čom hovoríš? Neviem, či to dobre chápem.“ Chytila som Edwarda za ruku a otočila ho k sebe. Edward sa na mňa zmučene pozrel.

„Ak by to malo byť veľmi nebezpečné, tak nesmieme riskovať. Nechcem, aby sa ti niečo stalo.“

„Nazývajme veci jasne. Hovoríš o tom, že budeš chcieť, aby mi Carlisle urobil potrat?“ opýtala som sa neveriacky.

„Bella. Ak to bude nutné, tak áno.“ Zalapala som po dychu a nervózne sa zachvela.

„Nemyslíš to vážne? Však? Najprv sa nenávidíš, lebo mi nebudeš schopný urobiť dieťa a keď sa ti to podarí, chceš ma poslať na potrat? Ty si sa vážne úplne zbláznil,“ šepla som.

„Bella. Nechcem len, aby ti to ublížilo. Uvedom si, že som upír.“ Natiahol ku mne ruku. Ja som si pohotovo stiahla prsteň a vtisla mu ho do ruky. Edward vyvalil oči.

„Nikto z vás sa ma ani nedotkne. Ja som dieťa neplánovala, ale čakám ho s mužom, ktorého milujem. Ak sa nepostavíš za mňa, tak to zvládnem sama,“ šepla som so slzami na krajíčku. Edward znervóznel. Esme už začala vzlykať a Carlisle z nás nespúšťal oči.

„Bella. Vezmi si ten prsteň. Ja za tebou budem vždy stáť. Mám len o teba strach. Carlisle ťa vyšetrí a ja sľubujem, že nikto neurobí nič, čo nebudeš chcieť,“ šepol a snažil sa mi prsteň navliecť naspäť. Skrčila som prsty. Edward sa na mňa zadíval.

„Bella. Netrucuj. Táto situácia je pre nás oboch ťažká. Nediv sa, že som prekvapený a možno aj šokovaný. Nikdy ma nenapadlo, žeby sme mohli mať dieťa. Ja sa z toho vážne teším, ale zároveň sa bojím.“ Sklopil pohľad a čakal na verdikt. Vzala som prsteň a navliekla ho naspäť. Edward si vydýchol. Prešla som popri ňom a postavila sa pred Carlisla.

„Dobre. Moje telo, moja voľba. S vyšetrením súhlasím,“ šepla som. Carlisle sa usmial a vzal ma do pracovne. Začal sa ma vypytovať na množstvo vecí. Pri niektorých som sa celá červenala.

„Zajtra príď do nemocnice a urobíme ultrazvuk. Potom ti vezmem krv a moč. Normálne testy,“ povedal milo. Prikývla som a šla rovno do Edwardovej izby. Sedel na posteli a čakal. Prišla som k nemu a pozrela mu do tváre.

„Pôjdeš zajtra do nemocnice so mnou?“ Edward prikývol a nežne ma pobozkal. Prezrel si ma od hlavy k päte a vyhrnul mi tričko. Priložil ucho k môjmu bruchu a chvíľku počúval. Potom sa nádherne usmial a pobozkal na bruško. Mne sa razom podlomili kolená. Chytil ma do náručia a položil na posteľ. Pritisla som sa mu k perám a začala ho bozkávať. Skĺzol znova na moje bruško a zasypával ho drobnými pusinkami.

„Chcem ťa,“ šepla som. Edward sa zachvel a pozrel na mňa ako na blázna.

„Si tehotná. Nemôžem ti ublížiť?“ šepol.

„Edward. Aj predvčerom som bola najskôr tehotná a neublížil si mi.“ Uškrnula som sa.

„Ja viem. Len mám zvláštny pocit. Nechcem nič pokaziť. Pripadáš mi ešte krehkejšia než predtým,“ šepol mi do ucha.

„Edward. Miluj sa so mnou,“ zaskučala som naliehavo.

Edward sa usmial a okamžite si stiahol tričko. Bol tak nežný, že sa ma takmer ani nedotýkal. Nedokázal tomu odolať. Na milovanie bol pripravený kedykoľvek a kdekoľvek. Bola to najlepšia zbraň, akú som na neho mala.

Zatiaľ sme sa dohodli, že to nikomu nepovieme. Do nemocnice sme šli po škole. Edward bol neskutočne nervózny. Sedeli sme v čakárni. Carlisle nás zavolal do miestnosti s ultrazvukom. Vyhupla som sa na stôl a vyhrnula tričko. Dal mi na brucho gél a niečo šomral. Bolo mi jasné, že Edward počuje všetko, lebo mu rovnako odpovedal. Pozrela som sa na nich káravým pohľadom. Carlisle sa zasmial.

„Je to určite upírie dieťa. Nevidno ho pre nejaký zvláštny obal. Predpokladám, že budeš maximálne v prvých troch týždňoch. Je dosť veľké. Musíme robiť merania každý týždeň, aby sme odhadli ako porastie. Možno aj častejšie. Zatiaľ to vyzerá dobre a myslím, že stihneš aj zmaturovať. Nikto by si to nemal všimnúť,“ šepol a usmial sa. Pozrela som na Edwarda, ktorý uprene sledoval tú škvrnu na monitore.

„Budem otcom,“ šepol fascinovane. Carlisle zodvihol obočie a pozrel na mňa.

„Skvelé. Jemu to fakt došlo až teraz? Trocha oneskorený upír.“ Obaja sme sa rozosmiali. Môj snúbenec však stále sledoval monitor a potom sucho prehltol.

„Charlie ma zastrelí...“ šepol sám pre seba.

 

27. kapitola - 29. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ako skrotiť upíra - 28. kapitola:

 1
4. bella
14.07.2013 [10:19]

ja uz to citam druhy krat a je to fakt super poviedka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

19.12.2011 [19:02]

domcamerciTo bylo tak nádherný, když Edward řekl: Budem otcem. Emoticon

2. Kačka
30.10.2011 [23:02]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. kikuska
01.09.2011 [2:35]

Hej, Edward. Charlie ťa najskôr zastrelí. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!