Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování

Jacobek


 

Tajemství - 3. kapitola

Tajemství - 3. kapitolaDalší část mé povídky má název Nevítaná návštěva. Přeji příjemné počtení a hodnoťte a kritizujte dle libosti. :-)

 

Neexistující slzy - 1. díl

Čitajte a plosím přidejte koment, děkuji.

 

Nejistá Budoucnost - část 5.

Nejistá Budoucnost - část 5.Pozn.: Všechny tyhle části (8. částí) jsou úvodem do celého příběhu, který teprve nastane. Takže se nebojte, objeví se nové postavy a některé i vymyšlené ;)
Nevyhnete se taky Volturiovým a prozrazení o skutečné Bellině minulosti :)

 

Zase od začátku-2. díl

Zase od začátku-2. dílTak a je tady pokračování mé povídky - Zase od začátku. Tak příjemné čtení a snad se vám bude líbit! :)

 

Tajemství - 2. kapitola

Tajemství - 2. kapitolaDalší část mé povídky s názvem Olympijský poloostrov. Doufám, že se bude líbit. Děkuji všem, kteří si našli čas ji přečíst. Pište prosím komentáře, ať vím, co na to říkáte.:-)
Upozornění: V mé fikci se budou objevovat věci a postavy ze všech knih, takže pokud jste četli jen první knihu a nechcete vědět víc, radši nečtěte...

 

Nejistá budoucnost - část 4.

Nejistá budoucnost - část 4.Další pokračování Nejisté Budoucnosti. Více informace k povídce najdete na mém blogu http://twilight-fanfiction.blog.cz/ :)

 

Zase od začátku - 1. díl

Zase od začátku - 1. dílTak rozhodla jsem se konečně napsat nějakou povídku. Není to sice žádné mistrovské dílo, ale i snad se vám to bude líbit. Tak když tak napište co si o tom myslíte a jestli mám pokračovat!


Dokončeno

Tajemství

TajemstvíToto je moje první povídka s názvem Tajemství, která bude na několik částí. Doufám, že se Vám bude líbit. Většinou v mé fikci platí zákonitosti světa Twilight, jak ho známe od Stephenie...

 

Nejistá Budoucnost - část 3.

Nejistá Budoucnost - část 3.Další dílek mojí povídky, doufám, že se vám bude líbit a nebojte, v tomto příběhu nebude chybět napětí.

 

Nejistá Budoucnost - část 2.

Nejistá Budoucnost - část 2.Pokračování povídky Nejistá Budoucnost ;)

« Předchozí  1 ... 3776  3777  3778  3779  3780  3781  3782  3783    Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!