Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování

3.Marjorie - Isle Esme


 

Nový (Ne) Život

Nový (Ne) ŽivotKaždej teď píše, tak jsem dostala takový nápad........

 

Osud- 3.kapitola- Proč?

Osud- 3.kapitola- Proč?Tak je tu další dílek Osudu. Budu moc ráda za veškerou kritiku i pochvaly...

 

Prokletí nesmrtelných - část 3.

Prokletí nesmrtelných - část 3.Mám pro vás novou část povídky - Prokletí nesmrtelných. Teď se budu opakovat, ale stále doufám, že se vám bude líbit, a že při ní zůstanete i nadále. :)

 

Cítila jsem naději-4.část

Cítila jsem naději-4.částTuhle 4. část jsem pojmenovala "Seznámení". Dočtete se zde třeba to, jaké je seznámit se s představiteli Cullenů osobně... z pohledu fanouška! =) Přeju příjemné počtení a moc díky za komenty, které píšete!

 

Věčnost - V.kapitola - Jako rodina

Věčnost - V.kapitola - Jako rodinaPomalu už nestíhám psát další kapitoly xD Tak si tuhle delší užijte :) A však to znáte: prosím kritiku, komenty,... :*

 

Půlnoc- část 6.

Půlnoc- část 6.6, díl :)
Pište komentíky:)

 

Tajemství - 4. kapitola

Tajemství - 4. kapitolaPo delší pauze způsobené vytížeností ve škole přidávám kapitolu s názvem Pravdy a lži. Děkuji všem, že jste měli trpělivost. Doufám, že se bude líbit a vydržíte ji dočíst až do konce. :-) Hodnoťte dle libosti... V následující kapitole se dozvíte o Henryho minulosti a Isabellině schopnosti...

 

Věčnost - IV.kapitola - Prosím, nebreč

Věčnost - IV.kapitola - Prosím, nebrečDalší kapitolka je na světě :) Ae slibuju, v 7.kapitole už se vezmou!!! xD Přivítám určitě i kritiku :)

 

Půlnoc- část 5.

Půlnoc- část 5.pátý díl:)
Kometujte a tak dále :)
Kritika i chvála jsou vítané:)

 

Zase od začátku-4.díl

Zase od začátku-4.dílOmlouvám se, že mi tato povídka trvala tak dlouho. Postihla mě chřipková epidemie!xD Ale teď už hezký čtení a coments :)

« Předchozí  1 ... 3774  3775  3776  3777  3778  3779  3780  3781  3782  3783    Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!